Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla työhuoneessasi kukkia?

Vierailija
06.11.2008 |

Se on pieni mielenosoitus, että ei tämä nyt ole sellainen paikka (ja varsinkaan sopivaa palkkatasoa oleva homma), johon jäisin vuosiksi töihin. Oikeasti olen ollut tässä samassa hommassa jo kohta 5 vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinne itse tuomiasi, joita hoidat. Mulla ei ole, en halua työhuoneesta viihtyisän näköistä, ettei pomo luule mun kotiutuneen työpaikkaani. Parempi hänen kuvitella, että olen koko ajan melkein poislähdössä. Hänen suhtautumisensa on silloin myötämielisempää, kun voi pelätä, että jätän hänet pahaan pulaa vielä.

Vierailija
2/6 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytä on niin täynnä papereita, ettei sinne mitään mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jokin merkki työnteosta, jos niihin rehujen kasvatukseen riittää työpaikalla vielä mielenkiintoa. Jotkut tuntuu olevan aina kukkiaan nyppimässä, kun niiden työhuoneessa käy.

Vierailija
4/6 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukilla näyttääkin olevan enemmän piilomerkityksiä kuin tiesinkään. Ennen vanhaan niistä pääteltiin tykätäänkö toisesta vai ei, nykyään niillä tai niiden puutteella pidetään työnantaja varpaillaan.

Vierailija
5/6 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein sinne kotoa myrkylliset ja allergisoivat kasvit, kun lapset olivat pieniä. Altakasteluruukuissa ovat, joten paljon ei tarvitse hoitaa.

Vierailija
6/6 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso pöytäkukka ja roikkuva amppelissa. Ovat kauniita ja tekevät huoeesta viihtyisän. Pomollakin on huoneessaan kukkia, tosin todella paljon enemmän kuin minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän