Millaisen salaatin tekisitte, jos yhtenä osana on aurinkokuivattuja tomaatteja?
Olen siis mökillä ja mulla täällä paljon säilykkeitä, mutta pääsen myös nopeasti kauppaan,jos tarve vaatii.
Kommentit (22)
Vuohenjuusto/feta, oliivi, punasipuli, rucola, paprika
Vierailija kirjoitti:
Tuo ekan viestin salaati ja tämä voisi olla hyvä (en itse pidä vuohenjuustosta, joten mulle feta). Myös vesimeloni sopisi tämän salaatin kanssa, vaikka paprikan tilalle. Balsamico kastikkeeksi
Aurinkokuivatun tomaatin kanssa sopii hyvin yhteen mozzarella ja basilika.
Ruokaisampaan versioon pastaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, pinaattia/vihersalaattia, fetaa, oliiveja, paprikaa ja kesäkurpitsaa tai munakoisoa (mieluiten grillattuna).
pastasalaatin, rucolaa kasvimaalta lisäksi, pinjansiemeniä, fetaa jos on
Uudet perunat, aurinkokuivatut tomaatit, cashew-pähkinät. Viinietikka, suola, pippuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ekan viestin salaati ja tämä voisi olla hyvä (en itse pidä vuohenjuustosta, joten mulle feta). Myös vesimeloni sopisi tämän salaatin kanssa, vaikka paprikan tilalle. Balsamico kastikkeeksi
Tämä couscous-pohjaan
Mozzarella, basilika, keltainen paprika, marinoitu punasipuli, salaattimix.
Kirkas perunasalaatti. Perunaa, kevät- tai ruohosipulia, aurinkokuivattua tomaattia, isoja kapriksia tai oliiveja (+retiisejä, herneitä - mitä sattuu olemaan). Sinappinen öljykastike
PASTA ei ole salaatti!! Ihan hirveää tuubaa...
Salaatti, aurinkokuivatut, viinirypäleet, kurkku, feta. Kastikkeeksi balsamico-siirappi.
Aurinkokuivatut tomaatit sopii parhaiten pastasalaattiin
https://simply-delicious-food.com/sun-dried-tomato-pesto-pasta-salad/
Misteli kirjoitti:
Salaattipohja, aurinkokuivattu, mozzarella, mansikat ja öljy/balsamico
Salaatti ja jälkiruoka samassa.
Jättkäähän mansikka, vesimeloni, viinirypäleet ja ananas jälkiruokaan
Pastasalaatti, johon tulee myös pestoa ja esim.broileria.
Aurinkokuivattujen tomaattien ainoa oikea paikka on roskis. Ne on kamalan makuisia.
Salaattipohja, aurinkokuivattu, mozzarella, mansikat ja öljy/balsamico