Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks hitossa te selitätte täällä omista tuloistanne, ja vielä parempi - miehenne tuloista?
01.12.2007 |
Menkääs nyt vähän ulkoileen. Kiinnostavampaa täältä olisi lukea ihan rehtejä kuvauksia erilaisista työtehtävistä, töiden mielekkyydestä jne. Vähenisi meidän kaikkien putkisilmäisyys. Kannattaa ihan todella olla erilaisten elävien ihmisten kanssa tekemisissä, niin ei muutu ihan ameebaksi, joka täällä päivät pitkät SÄÄLII kuvittelemiaan muita ihmisiä ja harrastaa omien ja muiden verotietoja.
Kiitos muuten " vedän perseet" -ketjulle, ette tajuu miten piristi näin rv:lla 38+jotain!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa