*~*~*Joulun Mammat 1. JOULUKUUTA*~*~*
Kommentit (22)
Eilen alkoi maha toimia ihan kunnolla. Oli kyllä autuas olo pitkien ummetusviikkojen jälkeen vaan meinaisikohan sitä, että kroppa alkaa valmistautua vauvan ulkoistamiseen? Tänään Lumikko on koko illan riekkunut, useamman tunnin putkeen, ja tuntuu muutenkin levottomalta. Alkaa tulla itselle paniikki. Mä en halua vielä synnyttää :(
Sitten on löytynyt ihan " uusi" vaiva. Eli takareisissä hermoissa tai jossain vastaavassa tuntuu välillä kulkevan tulta. Meinaa jalat lähteä alta ja kipu on jotain järkyttävää. Kestää tosin vain ihan pari sekuntia. Painaako vauva hermoja vai mitä?
Muuten olen ollut niin ahkera että itteäkin ihmetyttää! Askartelin joulukortit, tein parit lahjat (4 lahjaa ostamatta), siivosin vessan ja keittiön ihan katosta lattiaan ja sain vähän joulukoristeitakin laitettua. Me oltiin viime joulu miehen kanssa häämatkalla, joten olen ihan täpinöissäni, kun saa laitella taas koristeita. Kattelen vielä joskos jaksaisi näin iltaa/yötä myöten tehdä vielä vauvan päiväpeiton valmiiksi.
Päikkäreillä näin taas ihan sairaan unen; pääosiltaan siis multa meni lapsivedet, mutta ne olivatkin maitoa (??!!). Maha kutistui sen seurauksena kokonaan pois niin, että vain vauvan jalat törröttivät tissien alta, siis törröttivät tikkusuorina ja varpaat ja kaikki erotti. Lisäksi yritin kirjoittaa kuulakärkikynällä alahuuleeni sanan " huomenta" , enkä kuulemma ole oikea nainen, koska syön vain banaania ja tuttipulloruokaa... :) Kaikki tämä tapahtui työpaikallani liikuntasalissa. Mitäköhän mun alitajunta yrittää kertoa?
Mutta enää viikko maagiseen päivään. Sannisko oli meitä pari päivää edellä? Tavallaan sitä alkaa olla täpinöissään mutta nyt on alkanut huolettaa koko synnyttäminen. En kipua pelkää vaan lähinnä sitä, etten hallitse tilannetta :P
Nunia ja Lumikko 39+0
Tää päivä alkoi huonosti.. Aamulla soi ovikello puoli yhdeksän ja ihmeteltiin miehen kanssa että kukas siellä tähän aikaan soittelee. No mies meni avaamaan ja naapuri siellä, tuli sanomaan että oli pihalla ollessaan ruvennut katsomaan että meidän autossa on ikkunat auki.. Ihmetteli että onko me jätetty eilen ikkunat siihen auki vai mitä. No mies lähti katsomaan ja niinhän se oli että meidän autoon on viime yönä murtauduttu. Ihan uusi soitin varastettu ja kuskin puolen lukko rikottu.. Mitään muuta ei ole varastettu mutta kuskin puolen ovessa on naarmuja kun lukkoa on rikottu!! Aamulla kyllä vitutti ja itketti huolella nyt on jo parempi mieli..
Poliisi laitoksella tehtiin rikosilmoitus mutta en usko että sitä tai niitä varkaita tullaan ikinä saamaan kiinni. Maanantaina mennään vakuutus yhtiöön. Jeps nyt muuta.
Käytiin motor show messuilla ja kivaa oli. Autossa istuminen kyllä otti lonkan päälle..ja pissatti koko ajan aina piti päästä vessaan kun mahdollista.
Vauva on liikkunut hyvin tänään ja koko autossa istumisen ajan myllersi mahassa. Nyt syön karkkia ja istun sohvalla katsomassa telkkua. Jepulis.. Nyt on tosiaan meidän kuu JES!!! Ja mulla 5 päivää laskettuun aikaan.
sannis85 ja masuasukki 39+2