Äh, 60e 2hengen ruoasta ja 4 oluesta. Ei ollut sen väärti!
Me siis käymme ravintolassa missä kaikki tehdään itse.
Olimme varanneet rauhallisen pöydän ja löysimme itsemme vessan vierestä...
Ruoka 2x 17e ja 4 pientä olutta yht. 62e..
Tuli paha mieli kun ruokakin oli pieni annos ja vielä vähän palanut : (
Myöskään alkuleipää emme saaneet kuten muut pöydät.
Kommentit (10)
Sellasta se joskus on. Kyllä muakin harmittais, jos menis yli 60 e ravintolassa käymiseen ja muistoksi jäis vaan paha mieli:(
Toivottavasti ensireissu on sitten antoisampi:)
mutta haluttiin hääpäivää juhlia ja saatiin laoset hoitoon siksi aikaa.
Kyllä tämä tästä, mietin vaan koko ajan, että sillä rahalla olisi syötetty koko perhe monta päivää..
ap
Me myös käytiin ulkona syömässä tuossa viikko sitten, alkupalat, salaatit, pääruoka, jälkiruoat ja oluet (toinen alkoholiton) kahdelta ihmiseltä 50e..
Se oli mun mielestä tosi halpa, vaikka ruoka oli _ihan_mielettömän_hyvää_! Kannattaa kysellä vaikka kavereilta kokemuksia siitä, että mistä saa hyvää ja laadukasta ruokaa, ettei toista kertaa tule tuollaista pettymystä..
Eli jos olet Keski-Pohjanmaalta, mä tiedän yhden tosi hyvän raflan, jota voin suositella.. :)
Nyt on mieli jo entinen : )
Sehän harmitti myös eilen, että ruoka ei edes täyttänyt vaan illalla piti vielä tehdä voikkari.
Siis ravintola on meidän suosikkipaikka, käymme siellä 1-2x vuodessa jos on juhla. Nyt ravintolassa oli tapahtunut jotain, " meidän loossi" oli jaettu kahtia, eli pieneen tilaan oli ängetty 2 pöytää, ruoan hinta oli noussut keskimäärin 3-4e annos ja palvelu oli hidasta ja ruoka oli myös vähän palanut pohjaan.
Sekin ihmetytti, että esille panossa oli kylmää salaattia samalla lautasella pääruan (lämmin) kanssa. En ole asiantuntija, mutta minusta kylmät eri lautaselle kuuman kanssa.
Mitä mieltä olette laitammeko kyselyä, että onko ravintolan kokki muuttunut, koska selvästi keittiö rentous ja ehkä koko ravintolan ilmapiiri oli muuttunut leppoisasta, vähän kireäksi ja jupahtavaksi..
Harmittaa kun joku itselle tuttu ja turvallinen katoaa..
Vaikka sitähän se elämässä on.
ap
Asiakkaiden palaute on se mitä ravintolan pitäjä uskoo. Voi olla että siellä on tehty jotain uusia järjestelyjä ja jos koet että suunta on huonompaan päin niin kerro se!
Olen ollut 20v ravintola-alalla ja nähnyt monenmoista uutta tuulta. Jotkut parempaan, toiset huonompaan. Usein on niin että työntekijänä on nähnyt että joku uudistus vie hommaa väärään suuntaan. Mutta työnantaja ei sitä usko kun sen sanoo työntekijä. Kuullema vain muutosvastarintaa.. Vaan odotapa kun sen sanoo maksava asiakas, silloin uskotaan. Ja kun sen sanoo mahdollisimman usea asiakas, viesti menee aina vaan paremmin perille.
Tosin on niitäkin ravintoloitsijoita jotka eivät usko edes asiakkaitaan, mutta silloin pitää äänestää jaloillaan.
Kävin viime viikonloppuna ulkona syömässä pikkujouluissa ja edelläni oleva asiakas maksoi kahdesta ruuasta ja kahdesta viinipullosta 136¿. Itse olin juuri yksinhuoltajana saanut saman summan lapsilisää edellisenä päivänä. Kyllä taas huomasi, että olen köyhä, kun jotkut voivat maksaa yhdestä ravintolakeikasta saman summan, jolla minä ruokin ja vaatetan lapseni kuukauden.
esim. hesarin Nyt- litteen tai Citylehdelle ruokakriitikoille, että käyvät tsekkaamassa paikan...
Ravintola on siis ollut ainakin 15 vuotta ja todella suosittu, en vaan usko, että kauan.
Olenko oikeassa, että kylmä salatti ja lämmin ruoka ei sovi samalle lautaselle?
Ps. kyllä meidänkin lasku olisi ollut 2 viinipullolla 130e..
Viinithän ravintolassa maksaa moninkertaisesti.
ap
Mutta kun pointtini olikin siinä, että joillakin on varaa käyttää yhteen illalliseen sama summa, millä yh elättää lastansa kuukauden.
Meille tuo lasku oli kallis, vaikka otsikossasi sanoit, että ei edes ollut kallis lasku.. Kyllä se MEILLE oli : )
t. ap
Ja kiitos tuosta kylmä/kuuma faktasta!
Mieheni oli ihan että ok, minä taas koen että jos annos maksaa 17e niin silloin pitää sen myös maistua muultakin kun palaneelta.
ap