Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppi Naisille

Vierailija
30.11.2007 |

Mikä on kiihottavin ruuminosa miehessänne ? ( miksi ) . Mikä on kiihottavinta mitä mies voi tehdä ? Mikä ammatti on miehellä kiihottava ? Virka - asu , haalarit vai puku ?

Itseäni kiihotta miehessäni hänen kätensä ja seksy niska , on vaan niin herkullisen näköinen että tekee mieli suudella sitä . Kiihottavinta mitä mies voi tehdä on tilanteesta riippuvainen mutta pieni vihjailu / tuhma koskettelu arjen keskellä saa tämän naisen kostumaan . Haalari miehet on parhaita , on niin miehekkään näköisiä köriläitä että aijai .. huh ...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kiihottavin ruumiinosa pylly, hartiat, kädet

-kiihottavinta mitä voisi tehdä: ottaa minut määrätietoisesti

-kiihottavin ammatti: mikä tahansa voi olla kiihottava tai epäkiihottava! oma mies poliisi ja uppoaa meikäläiseen. virkapuku - aah....

Vierailija
2/8 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun valtavasti, jos penis erottuu selvänä pullotuksena etumuksessa.

Yleensä hoikilla miehillä erottuu. Varmaankin se riippuu myös munien koosta, ei pelkästään peniksestä :)

Lisäksi vahvat käsivarret ja leveä selkä, tiheä parransänki. Miehekäs ääni ja leuka.

Wannabe-parrankasvattajat, risuharvakarvanaamat on järkyttäviä, samaten joku ohut säälittävä pukinparta leuan alla ja muuten siloposki, yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oma mies poliisi ja uppoaa meikäläiseen. virkapuku - aah....

Vierailija
4/8 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavimmat ruumiinosat, miehelläni on selkeästi kaksi; hänen pallit ja nenä. Molemmat sytyttää heti. Rakastan mieheni nenää.

Kiihottavinta: kun hän avoimesti ja suoraan kertoo miten himoitsee minua ja ottaa minut varmoin ottein

Vierailija
5/8 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen katse saa minut syttymään. Minulla ei mitenkään erikoisesti kiihota jokin tietty työasu.

Vierailija
6/8 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä on kiihottavin ruuminosa miehessänne ? ( miksi ) . Mikä on kiihottavinta mitä mies voi tehdä ? Mikä ammatti on miehellä kiihottava ? Virka - asu , haalarit vai puku ?

Kiihottavin ruumiiosa on sopivan karvaiset kädet kyynärpäistä sormiin asti, miehekkäät kourat sekä navan alus! GRR!!! Ja sellanen seksy parransänkikin on kiva.. ainakin omaa miestä se pukee.. harmi kun ajaa sen aina välillä!

Kiihottavinta on joko mun niskan sively tai sitten " yllättäen" raju sisääntulo.

Njaa... ammatista en osaa sanoa, riippuu miehestä. Johonkin kroppaan sopii uniformu, johonkin puku. Ehkä kuitenkin joku uniformu.

Vierailija
7/8 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelläni on kiihottava takamus, hyvin muodostuneet ja kiinteät pakarat, nam :P

Muutoinkin on lihaksikas, raamikas, karvainen, ennenkaikkea miehekäs mies.

Sänkikin on välillä sexy, sekä niskansa.

Näky mitä jaksan aina ihailla, mieheni seisoo ja hänellä seisoo :P

(tuo näky ilman vaatteita näyttää erittäin hyvältä ;)

Itseäni ei kiihota mitkään varsinaiset työpuvut, vaan ihan ehta oikea puku.

Kun mieheni satunnaisesti työnsä puolesta pukeutuu tummaan pukuun, tietää se varmaa toimintaa ;)

Vierailija
8/8 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kiihottavin ruuminosa miehessänne ? ( miksi ) . No alavatsa on tosi kiihottava ja rintakehäkin kyllä.

Mikä on kiihottavinta mitä mies voi tehdä ? Hoku fyysinen työ... halkojen hakkaus tms. On se kyllä kiihottava suihkun jälkeen pelkässä pyyhkeessäkin kuivatessaan hiuksiaan.

Mikä ammatti on miehellä kiihottava ?Mielummin haalariheppu kuin pukumies. Virka - asu , haalarit vai puku ? Mulla ei oo virkapukufetissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi