Hirveää, kun kampaaja on laittanut kuusikymppiselle "reippaat ja nuorekkaat" hiukset
Kommentit (24)
Miksi pitäisi olla mummokampaus? Harmaa kireä nuttura?
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka
Mikä h3lvetti niissä naisten hiuksissa on sinulle pakkomiele? Anna ihmisten pitää sellasia hiuksia kun ne haluaa.. sinun mielipiteesi on yhtä arvokas kuin kakkakärpäsen
Kaveri söi lapsena kuukauden vanhan roiskeläppäpitsan eikä tullut vatsa kuin vähän kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka
Joo, näitä oli 20 vuotta sitten.
Jos kuuskymppinen vielä välittäis muiden mielipiteistä, olispa vaikee tietää millaiset hiukset saa olla.
Mutta onneks ei välitä.
Oon 65v ja kampaaja kysyy yleensä että haluanko sivukaljun koska pitää minua seksuaalivähemmistöön kuuluvana jota en ole. Kaipa ne sanoo sitten jos sellaisen haluaa mutta ikäihmiseltä en itse lähtisi tuollaista kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vintagenutturahan on kaunis, ja nykyisin on muotia olla aidonvärinen.
Mummokampaus on pikemminkin lyhyeksi kynitty ohut suomalainen maantienvärinen "seinään hukkuva"n tukka
Antoiko kaupantekijäisinä myös raikkaat voileivät?
Ja mikähän tämä hirveä reipas ja nuorekas kampaus on? Minun 66 v. hiukset on suurin piirtein samalla mallilla kuin viisikymppisenä enkä ole etsinyt mitään reipasta ja nuorekasta. Lyhyet hiukset leikataan malliin 5-6 viikon välein, hiukan milloin mitenkin, kesällä lyhyemmäksi ja talvella saa tulla lisää mittaa.
Enkä todellakaan kysele keneltäkään, sopivatko hiukseni jonkun random-tyypin makumieltymyksiin eläkeläiselle sopivasta kampauksesta. Saa olla mitä mieltä haluaa, kunhan ei tule päin näköä esittämään näkemyksiään.
Millaset hiukset on reippaat ja nuorekkaat?
Minä ihmettelen, kun lähestyn noita vuosia ja tukka on ruvennut tummenemaan. En sitten vaalennakaan sitä enää. Ei ole harmaata. Isällänikin oli melkein musta tukka kuusikymppisenä ja mummolla. Eli mikä tämmöinen ilmiö, että hiukset tummenevat harmaantumisen sijaan? Toki sitten kasi-ysikymppisenä meijänkin suvussa ollaan jo harmaita. Mietin olisko joku kilpirauhasjuttu, kun oon lihonutkin..
En ole koskaan kysellyt toisilta mielipiteitä hiuksista, en vaatteista, en kengistä, en mistään ulkonäköön liittyvästä. Ei kiinnosta toisten mielipiteet. Teen just niin, kuin haluan. Lyhyt tukka on pop! N57
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen, kun lähestyn noita vuosia ja tukka on ruvennut tummenemaan. En sitten vaalennakaan sitä enää. Ei ole harmaata. Isällänikin oli melkein musta tukka kuusikymppisenä ja mummolla. Eli mikä tämmöinen ilmiö, että hiukset tummenevat harmaantumisen sijaan? Toki sitten kasi-ysikymppisenä meijänkin suvussa ollaan jo harmaita. Mietin olisko joku kilpirauhasjuttu, kun oon lihonutkin..
Syötkö jotain vitamiinivalmistetta, joka voisi tervehdyttää hiuksia? Tai käytätkö jotain värjäävää shampoota?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on arvokas vanhentuminen?
Harmi, jos et tiedä.
Mulla on pitkät kiharat hiukset, värjätty oranssiksi ja iho niin vaalea, että omalta väriltään.
Harmaaksi en ole valmis vielä muuttumaan, en pitkään aikaan
t 58 v
Mikä malli se on? Mulla tulee olemaan kuuskymppisenäkin sellaiset hiukset mitkä mä haluan. Eli pitkä tukka.
56v.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on arvokas vanhentuminen?
Pitää näyttää aikuiselta ja myös käyttäytyä sen mukaisesti eikä olla kuin keskenkasvuinen kakara.
Onko mummo lähdössä festareille?