Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet itseäsi lyhyemmistä naisista?

Vierailija
30.11.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% kaikista tuntemistani naisista on minua lyhyempiä...

Vierailija
2/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pituuden perusteella mitään, niinkuin en itseni pituisista tai pidemmistäkään....

Tai no jos on tosi lyhyt, siis jossain 150 cm:n tienoilla tai alle niin ehkä rekisteröin että on aika lyhyt minuun verrattuna, mutten ajattele sen ihmeempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tulee ajattelen että onneksi olen edes näin pitkä.=) Totta on muuten tuo ettei tahdo ylettyä mihinkään, kaupassakin saa pyytää ohikulkijoita ojentamaan ylimmältä hyllyltä jonkin tuotteen.. Ja kotona kaapit on matalat jotta yletyn ylimmällekkin hyllylle ilman keittiöjakkaraa. Mies tosin on 185cm että se hiukan helpottaa lyhyys ongelmaani..=)

Vierailija
4/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 cm pitkä, mutta tavallaan kadehdin lyhyempiä naisia, haluaisin itsekin olla vaikka vielä muutaman sentin lyhyempi. Minullakin tosin on ongelmia ylettää kotona kaappien ylähyllyille, mutta onneksi melkein 190 cm pitkä mies on olemassa. :)

Vierailija
5/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavannut montaa itseäni lyhyempää (152-153cm)

Vierailija
6/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm pitkä (tai lyhyt) eikä se ole koskaan haitannut minua mitenkään. Suurin osa ystävistäni ja tuntemistani naisista on alle 165cm eikä tuo ero nyt niin tuntuva ole!

Kaupassa ei aina yletä korkeimmalle hyllylle, mutta onneksi on useimmiten avuliaita pelastavia ritareita paikalla ;-)

Vierailija
7/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mitä minä nyt sitten ajattelen muutamasta miljardista itseäni lyhyemmästä naisesta... hmmm..?

Minua pidempiä naisia olen elämässäni nähnyt varmaan alle 10, ehkä heitä olen enemmänkin hämmästellyt - siis voiko olla totta, että olen johonkuhun verrattuna lyhyt :)

t 182 cm

Vierailija
8/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen maailma voi olla niin pieni, että edes saa päähänsä tuollaisen kysymyksen??

AP. Hommaa itsellesi elämä.

Vierailija
9/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien ihmisten pitäisi olla yhtä pitkiä ja yhtä paksuja ja kaikilla pitäisi olla samanvärinen tukka ja siniset silmät ja akateeminen koulutus ja yhtä suuri palkka ja kaikkien pitäisi olla esimiesasemassa ja pitää olla yhtä suuri koti ja saman vuoden auto ja kolme lasta tyttö-tyttö-poika, koska pitäähän se poikakin olla ja ihanat vanhemmat, jotka auttavat lastenhoidossa ja kiva anoppi, jolla on kesämökki saaristossa ja mitä vielä?

Vierailija
10/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottava friikki

Vierailija
11/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikkien ihmisten pitäisi olla yhtä pitkiä ja yhtä paksuja ja kaikilla pitäisi olla samanvärinen tukka ja siniset silmät ja akateeminen koulutus ja yhtä suuri palkka ja kaikkien pitäisi olla esimiesasemassa ja pitää olla yhtä suuri koti ja saman vuoden auto ja kolme lasta tyttö-tyttö-poika, koska pitäähän se poikakin olla ja ihanat vanhemmat, jotka auttavat lastenhoidossa ja kiva anoppi, jolla on kesämökki saaristossa ja mitä vielä?

Mun mielestä niitä poikia pitää olla kaksi. Yksi prinsessa riittää. Ja on ehdoton maksimi. Tarkalleen ottaen.

Vierailija
12/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa hyvä mieli kauniista sanoistasi!

ps taidat olla sinut itsesi kanssa vai kuinka?

t se 182

Vierailija
13/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit hämmästellä sitäkin.

Vierailija
14/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 158cm sukkahousujen hakia;)

Täällä taas lusmuilen..

Vierailija
15/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin yksi kuitenkin, en ainakaan keksi että olisin ystäväsi nro 20 :)

Vierailija
16/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tabuaihe?

no ei.

aika tylsä, joo. keksitäänpä lisää;

mitä ajattelet ihmisestä, jolla on

-vähemmän/enemmän rahaa kuin sinulla

-isompi/pienempi talo...

-halvempi/kalliimpi auto

-nopeampi/hitaampi auto

-moottoripyörä

-upea vartalo/samanlainen kuin sinulla

-elämänkokemusta ja näkemystä/sinun elämänkokemuksesi ja näkemyksesi

-lapsia

-oikea mies

ketä v*ttu kiinnostaa.

minäpä kerron mitä minä ajattelen ihmisestä, joka miettii, mitä ihmiset ajattelevat itseään lyhyemmistä ihmisistä:

ei. taidankin kysyä sitä muilta. ehkäpä laitan threadin tälle palstalle.

Vierailija
17/17 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä jutulla annat itsestäsi aika imbesillin kuvan, oikeasti pituudella ei ole mitään väliä - ellei ole sairauden vuoksi aivan poikkeavan lyhyt tai sitten halua palavasti lentoemännäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi