Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HEINÄMAMMAT-06 JA PIENET TONTTUSET!! JOULUKUUN KUULUMISIA...*

30.11.2007 |

No niin, ajattelin aloittaa jo joulukuulle uuden pinon...

tässä samalla odotan että pääsisi saunaan, takana rankka työpäivä kun oli koulutuspäivä, kun tuli uudet kassa-ohjelmat, koneet ym....ja huomenna pitäisi aamulla mennä töihin.

no, töiden jälkeen menen parturissa käymään, jos se vaikka piristäisi oloa...

Meilläkin on nyt pari yötä nukuttu paremmin, ei ole enää Mikkokaan itkeskellyt niin paljon, jospa antibiootti tepsii.

Mites Milla-mealla muutto sujuu, toivottavasti mukavasti :-)

nyt lähden saunaan...mukavaa viikonloppua kaikille! ja muistakaa avata huomenna eka kalenteriluukku :-)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä flunssat, yskät ja kuumeet jatkaa kiertoaan. isäntä on nyt ollut kipeänä ja minulla yskä tekee tuloaan. tytöt on suurinpiirtein terveinä.

raketteja ei olla vielä ostettu, huomenna menen töiden jälkeen kauppaan ostamaan herkut ja raketit. kovin myöhään ei meilläkään uutena vuotena valvota kun ei tytöt jaksa ja minulla on seuraavana aamuna seitsämäksi töihin meno.

ensi viikon lauantaina olisi tarkotus mennä isännän kanssa kahdestaan syömään ja istumaan iltaa kaikessa rauhassa. toivottavasti ei kukaan ole silloin kipeä... pikku breikki olisi nyt todella paikallaan.

täällä on tällä hetkellä ihana rauha: Mea nukkuu päiväunia yläkerrassa ja Milla pelaa Afrikan tähteä isänsä ja kummitätinsä kanssa :)

jos muutaman namin napsisin tuosta ja jatkaisin rauhasta nauttimista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni nukkui pois lauantaina. Aika ärhäkkä syöpä se oli. 2kk ja mies meni maan poveen. Lohdullista että hänen ei tarvinut kärsiä vuosi tolkulla. Harmittaa kun en ehtinyt näkemään. Piti mennä ensi to katsomaan. Levollinen olo kun hän pääsi pois.

Kuinka Tupu voit?

Mites M-M:n muutto?

Piparitalo on pystytetty, lapset koristelleet huonettaan joulukoristeilla, ja riidat saa loppumaan lyhyeen kun peloittelee kurkkivilla tontuilla. Ah, tätä joulun aikaa ;) Pikkuiseni on hyvin viehättynyt palloista joita ripustetaan kuuseen. Eilen illalla poika näytti hassulle kun oli tunkenut kuusen palloja yöpukunsa kaula-aukosta sisään. Lahkeet ja masun kohta oli sangen muhkuraiset. Herra on keksinyt riisumisen salat. Aina kun silmä välttää, on vaatteet tiessään, vaippa pois ja pissaa joka paikka täynnä. Tänään kastui tyttäreni sänky. Patjaa myöten, tietenkin. Olin sen jälkeen täynnä joulumieltä >:/ Sitten oivalsin, että voin ainakin pukea yöpuvun väärin päin jolloin vetoketju jää selän puolelle. Jos edes hidastaisi vähän. Pitänee kokeilla huomenna.

Nyt maate. Kamala väsy. Palataan.

Vierailija
24/29 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt loppui tuo Bb:kin...oikealle tyypille meni voitto.

Osanottoni Cv:lle....Kiitos kysymästä, jaksan ihan kohtalaisesti, ensi lauantaina hiukan pelottaa kun on hautajaiset että miten sitä jaksaa jne...välillä tulee itku silmään kun isää tai jotain asioita ajattelee, mutta sitten taas jaksaa vähän matkaa...vanhin poikani on koko tämän viikon kysellyt papasta, hautajaisista ym..hiukan jännitän sitäkin miten reagoi ens viikonloppuna. Mieheni ja lapset menevät jo to-aamuna äitini luokse, itse joudun vielä olemaan perjantaina töissä, kun sain vain lauantain vapaaksi...joten itsenäisyyspäivän vietän rauhallisesti yksin kotona, silloin ajattelin kyllä paketoida joululahjat...

Me vietettiin perheen kanssa tänään pienet pikku joulut...tehtiin jouluruokaa, koristeltiin taloa, leivottiin pipareita ja juotiin glögiä :-)) kyllä tuli hyvät tuoksut pipareista....meilläkin on tässä kuussa käytössä tuo tonttu-hommeli, jos lapset ei tottele ;-)

Huomenna olisi viikon ainut normaali vapaapäivä, jos touhuaisi lapsien kanssa kun isäntä oli siivonnut kunnolla lauantaina, mikä oli mukava yllätys.

Jokos olette Milla-mea saaneet muuton tehtyä, mietin että tuleeko sinulla olemaan pitkä nettipimento??

mukavaa alkavaa joulukuista viikkoa :-)

Vierailija
25/29 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja melkein kaikki kamat paikoillaan. muutama hylly pitäisi porata seinään niin saisi loput tavarat paikalleen ja ne uudet sohvatkaan eivät ole vielä tulleet... tässä joutuu himputti olemaan töissä koko ajan niin ei saa paikkoja kuntoon. isännän kanssa tehdään vaan vahdinvaihtoja jossain vaiheessa päivää. sauna on kuitenkin jo ehditty testata ja kyllä oli ihanaa käydä omassa saunassa ihan rauhassa :)

äsken heräiltiin Mean kanssa päiväunilta ja Milla jäi vielä nukkumaan. on raukka hurjassa flunssassa nyt niin väsyttää.

tässä oli pikakuulumiset uudelta kodilta :)

Vierailija
26/29 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukava kuulla Milla-mea että teillä on muutto sujunut hyvin, onnea vaan uudelle kodille :-)) kyllä se oma sauna vaan on hyvä ja ihana juttu.

Minä tässä pakkailen viimeisiä isännän ja lapsien tavaroita, kun lähtevät huomenna ajamaan mummolaan, kun on v.lopulla ne hautajaiset, itse teen huomenna pitkän päivän töissä ja samoten perjantaina,jos sitten itsenäisyyspäivän huilaisi kun olen yksin kotosalla ja lataisi omia " pattereita" että jaksaisi viikonlopun...

tänään sain hommattua vihon viimein viimeiset joululahjatkin, joten nyt vain kaikki sitten paketteihin ja odottamaan aattoa.

Nyt jatkamaan hommia, niin pääsee huilaamaan...

Vierailija
27/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille

just tultiin hallilta ja olen luitani myöten jäässä. hallissa kylmä ja ulkona tulee vettä kuin esterin..... ja tuulee ihan mahdottomasti. tänään on siis saunalle käyttöä että sulan tästä jäätymisestä.

meillä (lue: minulla) on vielä lahjat pääosin hankkimatta. en yksinkertaisesti ole ehtinyt vielä edes oikein ajatella mitä kenellekkin hankkisin/valmistaisin. ensi viikolla ajattelin hoitaa lahja-asiat kerralla kuntoon kun on hitusen enemmän vapaapäiviä. aiemmin vapaat on menneet pakkailuun ja purkamiseen.

tupu: yritä levätä hyvin ennen viikonlopun koetusta. toisaalta hautajaiset tuovat levon omaisille kun ei tarvitse enää hoitaa hautajaisasioita eikä muita juttuja. suru tietysti jää ja surutyössä menee pitkän aikaa ja minun mielestäni pitääkin mennä kun rakas ihminen on poistunut. taas kerran voimia ja halin lähetän.

nyt täytyy hiukan siivoilla ja sitten laittaa ruokaa. isäntä meni nukuttamaan Mean ja todennäköisesti nukahtaa itsekkin. Milla rauhoittuu elokuvaa katsellen.

ai niin, saadaan varmaan viedä Mea uudestaan lääkäriin kun nenä alkoi taas vuotaa ja korviaan pitelee. ei siis tainnut antibiootit tehota kunnolla :/ toivottavasti ei nyt saada julmettua korvakierrettä aikaiseksi...

Vierailija
28/29 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Milla-mea halista, lämmöllä otin sen vastaan :-)

Tässä on päivä mennyt rauhallisesti yksin kotosalla, huilannut kyllä olen, kun tiedän mitä on edessä viikonloppuna. äsken valmistin ruuan itselleni ja nautin viinilasin kera. ajattelin että pitää viedä ulos kynttilöitä ja ruveta valmistautumaan linnan juhliin!

isäntä ja lapset pääsivät eilen turvallisesti äitini luokse ja nyt touhuavat siellä, vanhin poika on vaan ollut tosin hissukseen siellä, johtuu kai siitä ettei pappa ole siellä...oli eilen kysynyt isältään kirkon kohdalla, että odottaako pappa tuolla häntä?? voi kun tietäsi kaiken mitä äitin pieni mies miettii....

mutta toivotan hyvää viikonloppua kaikille ja piipahdan taas täällä :-)

Vierailija
29/29 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkä 22/23. Tauti tuli päälle kun piti olla neuvola. Eli mitat uupuu vielä. Meneepä lähemmäksi todellista 1,5v aikaa. LA pojalla oli 13.7, (näin muistin virkistyksenä;) mutta syntyi 16.6.

Meillä oli pari viikkoa ennen joulua tauti suoraan helvetistä. Tytöllä oli viruksen aiheuttama keuhkokuume. 38 - 40 kuumetta riitti siis tuo 2vko. Hulluksi meinasin tulla. Pojat oli taas sitkeämpiä ja parantuivat taudista 5pvä:ssä. Nyt alkaa olemaan voiton puolella.

Poju on niin hellä! Hän suukottelee minua niin paljon. Halii nukkea, paijaa ja hoivaa niin ihanasti. Nyt siis tullut ihanan seesteinen jakso sen kaiken kiukuttelun jälkeen. Hän on vain niin hyväntuulinen koko aika. Helpotti varmaan kun sai poskihampaat ylös tehtyä.

" puhetta" tulee myös enemmän: auto, kuu, anna, tätä, itä(isä), äiti, kato, koi(koira), jne.

Joku läheisyys kausi on meneillään. Haluaa nukkua vieressäni. Nukkui jo itsekseen pitkän tovin. Näitä kausia tulee ja menee. Enää niistä ei ota stressiä. Kyllä ne jossain vaiheessa siirtyy omaan sänkyyn. ;)

Viettäkää uusivuosi turvallisesti!