Onko muiden mielestä outoa?
Tämä on varmaan joidenkin mielestä pieni juttu, mutta haluaisin kuulla kommentteja.
Mies oli laivareissulla tällä viikolla ja kun yritin aamulla tavoitella koska lapsi oli sairastunut vesirokkoon ja piti tietää kumpi voi häntä hoitaa.
En saanut miestäni kiinni: aamulla laitoin tekstarin 07 aikoihin ja ajattelin että nukkuu. Yritin soittaa puoli ysin aikoihin, muttei vastannut silloinkaan. Soitti itse ysin jälkeen.
Kun tuli kotiin, niin sanoi että piti yöllä puhelimen äänettömänä, koska ei halunnut että työkaverit soittaa. Meni kuulemma aikaisin nukkumaan.
Mies ei pidä kotona ikinään puhelinta äänettömänä yöllä, ei kukaan hänelle yöllä soita.
Mun mielestä on tosi outoa että hänen pitää laittaa kännykkä äänettömälle juuri kun on laivalla. Ja työkaverit tuntien en usko että kukaan häntä olisi häirinnyt.
Edellisen kerran on pitänyt puhelinta äänettömällä yöllä kun aloitimme tapailemaan/seurustelemaan. Silloin kysyin asiasta ja sanoi ettei halua että kukaan kavereista herättää yöllä. Loppujen lopuksi huomasin ettei kukaan kavereista hänelle todellakaan soita yöllä, vaan silloin hän oli juuri lopettamassa tapailua toisen naisen kanssa ja halusi hänen takiaan varmuuden vuoksi pitää kännykän äänettömällä kun oli minun kanssani.
Mies ei käy missään iltaisin/viikonloppuisin, en epäile häntä mistään rinnakkaissuhteesta, mut ei kai mikään ole mahdotonta.
Olen itse raskaana loppuvaiheessa ja mietin että hormoonitko tässä vaan saan päänsekaisin. Mies meinaan suuttui tosi raivoisasti kun aloin itkemään sitä miksi kännykkä piti olla äänettömällä juuri laivalla.
Kommentit (12)
mun mies on kaverin polttareissa . tosi harvoin käy yhtään missään . mä muistutin eilen varmaan sata kertaa et muista et olet kihloissa ja ei katella vieraita naisia . . . kamalaa olla mustis . .
On totta, että laivalla ei ole kuuluvuutta joka puolella eikä tietyssä vaiheessa matkaa, mutta sen olisi voinut sanoa. Eihän siinä ole mitään salattavaa...
Ehkä miehesi sulki kännykkänsä, koska halusi tosiaan rentoutua ja unohtaa yhdeksi illaksi kaiken muun. Mielestäni on kuitenkin tärkeää olla vaimonsa ja pienen lapsensa tavoitettavissa koko ajan. Mikä tahansa hätä voi tulla... Työkavereille voi yksinkertaisesti jättää vain vastaamatta jos nyt soittavat, mitä itsekin epäilit.
Laiva on sellainen paikka, mihin en kokemuksesta miestäni yksin päästäisi. Liian paljon surullisia tarinoita varatuista miehistä ja naisistakin. :(
vaikkakin laivalla varmaan välillä katve-alueita syntyy.
Mies sanoi että heräsi vasta ysiltä kun työkaveri herätti (oli ihmeellisen näköinen kun sanoi sen - silmät pälyili ympäri. Voi olla että vedän tostakin vääriä johtopäätöksiä..)) ja sitä ennen ei siis kuullut puhelinta koska oli laittanut yöksi äänettömälle.
Niinpä, asia voi olla niin tai näin. Eilen mies häipyi puoleksi päivää omille teilleen (mitä ei ikinä yleensä tee) ja tänään makaa vieläkin sängyssä peitto korville vedettynä (mitä ei ikinä yleensä tee). Ainakaan ei ole mukava joulunodotus fiilis. Yritin tulla äsken puoliväliin vastaan, ja kutsuin syömään just leivottua joulutorttuja muttei kutsu kelvannut.
Nuoruuden aikainen poikaystävä vetäytyi kuoreensa/omiin oloihinsa myös kun oli käynyt pettämässä. Pettämiset sain tietää kylläkin vasta jälkeenpäin.
Otapa näistä selvää.
Että olisi hyvä jos mies olisi mun (ja lapsen) tavoitettavissa, jos jotakin tapahtuu. Olin illalla pistänyt hänelle tekstarin että lapselle puhkesi vesirokko ja mies oli kyllä kans pahoillaan tai lupasi huolehtia myös lapsesta.
Itse en laittaisi kännyy yöksi pois, etenkään kun mies sanoo että häntä epäillään turhaan pettämisestä. Silloin ei ainakaan kannattaisi " heittää lisää vettä kiukaalle" ja sulkea kännyä.
Sattumalta kuitenkin " jäi kiinni sulkemisesta" sillä en olisi ottanut yhteyttä ellei lapsi olisi sairastunut ja olisi pitänyt tietää onko mies siinä kunnossa ett (kuinka iso krapula) pystyykö olemaan lapsen kanssa laivareissun jälkeisenä päivänä ja minä pääsen töihin.
Knoppis:
Että olisi hyvä jos mies olisi mun (ja lapsen) tavoitettavissa, jos jotakin tapahtuu. Olin illalla pistänyt hänelle tekstarin että lapselle puhkesi vesirokko ja mies oli kyllä kans pahoillaan tai lupasi huolehtia myös lapsesta.Itse en laittaisi kännyy yöksi pois, etenkään kun mies sanoo että häntä epäillään turhaan pettämisestä. Silloin ei ainakaan kannattaisi " heittää lisää vettä kiukaalle" ja sulkea kännyä.
Sattumalta kuitenkin " jäi kiinni sulkemisesta" sillä en olisi ottanut yhteyttä ellei lapsi olisi sairastunut ja olisi pitänyt tietää onko mies siinä kunnossa ett (kuinka iso krapula) pystyykö olemaan lapsen kanssa laivareissun jälkeisenä päivänä ja minä pääsen töihin.
Mahdoton sanoa mitään, paitsi että itse tiedät sydämessäsi jos jotain on tapahtunut. Ei se vaisto ole mikään keksitty juttu. Laita oikein paperille realistisesti epäilykset ja miehesi järkeilyt ja katso kumpi vie voiton.
Kun itse yritän tavoittaa miestäni hänen ollessa työporukan kanssa saunaillassa, raveissa tai kavereiden kanssa ryyppäämäässä en yhtään ihmettele, jos en häntä saa kiinni. Yleensä soitan kerran ja sitten laitan tekstarin, koska ei ole välttämättä puhelimen vieressä esim. puhelin autossa, takin taskussa narikassa, housujen taskussa pukuhuoneessa (on pyyhelanteilla tai kalsarit jalassa oleskelutiloissa). Laivalla ollessa harvoin edes kuulee siltä meteliltä kännyn ääntä ja toisinaan unohtaa laittaa äänet kännyyn.
Koskaan en ole pelännyt, että pettäisi. Miksi hän niin tekisi? Kotona on normaalin näköinen vaimo läskimahansa kanssa, kaksi lasta (kylläkin vaimon ei hänen), sänky sekä avoin syli. Jos hän ennen minua tapailikin useita naisia niin entä sitten. Nyt on nyt. Tiedän missä hän on. Hätätapauksessa voin yrittää soittaa kenen tahansa hänen työkaverin tai kaverin puhelimeen ja käskeä hänen viedä puhelin miehelleni tai käskeä soittaa minulle välittömästi. Jos hän on luvannut tulla kotiin kahdentoista aikaan, mutta ilmestyykin vasta aamulla kuuden aikoihin sängyn viereen, niin en nosta meteliä. Hän ei vain ole saanut kyytiä kotiin tai päättänyt jäädä nukkumaan kaverille känniään pois. Sen tiedän, että jos paikalla on naisia niin hän saattaa kyllä mennä sekasaunaan. Eikä se ole minusta epänormaalia. On sitä itsekin tullut saunottua miesseurassa, vaikkei oma mies ole samoilla lauteilla istunut.
Toki olen hänestä mustasukkainen, mutta miksi epäillä pienistä asioista pettämistä. Jos taas noita saunailtoja olisi usein tai laivareissuja tiheään alkaisin epäillä. Eikä sen puoleen minuakaan aina saa kännykästä kiinni. Miksi minun pitäisi saada hänet kiinni, jos hänkään ei tavoita minua joka hetki?
Ja tulee mieleen, että onko teillä seksielämä ok - jos ei, niin sehän olisi pieni työntävämpi askel vieraisiin, ei sillä että sen oikeutetumpaa.
No, minä ainakin saisin separit, jos mies ei olisi joka hetki tavoitettavissa, kun olen nyt la:n ylittänyt viikolla... Tosin, meillä se menee niin päin, että kun mies on töissä ja soitan, niin se kysyy heti, että joko mennään (toinen lapsi tulossa, ja mies on enemmän hermona kuin ekasta...), kun asia on, että kävisitkö tullessas kaupassa... ;) Että yritän olla soittelematta turhia, kun se pomppii kattoon...
Mutta tosi on, että ei se vaisto turhanpäiväinen asia ole. Aikaisemmissa suhteissa muakin petetty ja tiesin joka kerta. Ehkä ap:n mies ei välttämättä ole pettänyt, mutta sen verran läheltä liipannut, ettei uskalla kertoa. Ap:nä miettisin, haluanko antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta ja jos niin, niin sitten selvittää asia puhumalla. Jos ei halua antaa anteeksi, niin on ehkä parempi olla tietämättä, jos kyse oli kännipäisestä yhden yön jutusta, niin kuinn käsitin.
Ja onhan niitäkin juttuja, että olisi ollut tilaisuus, mutta ei ole sitten onnistunut liian viinan takia, eli teknisesti ei ole pettänyt, mutta eihän sitä tuollaista voi kertoakaan... :)
...mutta naisen vaisto on íhmeellinen, joten älä ihan pureskelematta niele!
En tietenkään toivo, että miehesi olisi tuolloin ollut toisen naisen kanssa, mutta otapa asia vielä puheeksi ja katso pälyileekö äijän silmät vielä pitkin nurkkia vai vaikuttaako hän vilpittömältä.
Ite olen kans lopuillani raskaana ja mieheni lähti tänään yllättäen dokaamaan. Näissä tilanteissa aina mietin, entä jos kuitenkin sille ukolle tulee heikkohetki baarissa...Seksi kun ei häntä meikäläisen raskausaikana kiinnosta (tai siis ainakaan minun kanssa). Nää on kovia juttuja!
niin kuin joku sanoi, niin naisen vaisto on ihmeellinen.
Itse olen sen kokenut (pitkä juttu) ja jos vaan vähänkin epäilet niin älä ihan heti usko kaikkia
selityksiä vaan kysele vielä, ja sittenkin vielä...
Toivottavasti ei kuitenkaan mitään syytä huoleen!
Tsemppiä!
vaikka selväpäisinä olisivat miten fiksuja. Ryhmässä kun laivalle mennään, niin kai se ajatus monilla on että ollaan sitten yhdessä ryyppäämässä illasta aamuun.
En tiedä millä laivalla olivat, mutta onhan niillä usein tosi heikot signaalit, etenkin siellä " syvemmällä" laivan uumenissa. Ehkäpä sulla vaan hormoonit teki temput varsinkin kun vielä lapsi oli sairastunut :-)