Veikkaus: Kirsi Piha eroaa
Päättelen tästä kolumnista:
Kommentit (63)
Kirsi Piha on aina vaikuttanut sen verran veemäiseltä eukolta ettei tullut muutenkaan yllätyksenä...
Silloin kun NYT-liite oli vielä hauska (vuonna mummo ja muumio), siellä oli usein läppää Saku "Miljonääri-Sakusta". En tule koskaan äänestämään kokkareita, mutta Pihasta pidän.
Mä ottaisin Saku Tuomisen mielelläni :P Ihana mies!
Hyvin veikattu. Tosin kolumnia en jaksa lukea.
Monet (erityisesti naiset) ihannoivat, jopa jumaloivat Saku Tuomista. Mulle ei ole oikein valjennut mistä syystä? Nämä jumaloijat kutsuvat häntä komeaksi, älykkääksi ja karismaattiseksi monilahjakkuudeksi, jopa neroksi. Mä en edes tiedä tarkalleen mitä hän tekee työkseen, tai miksi hän olisi nero. Tiedän vain, että on yrittäjä ja on kirjoittanut mm. joitain self help -kirjoja. Yleensä kartan tuon kirjallisuusgenren teoksia kuin ruttoa. Tämä erouutinen oli varmasti iloinen asia Saku-faneille :)
Olikohan avioehtoa? Ei Kirsikään tainnut olla ihan tyhjätasku.
Mä otan ton Pihan. Vai onko ihan k-pää? Sitten en halua..
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:19"]
No silloin kun Saku pokasi Kirsin, oli Kirsi aikalailla Suomen tavoitelluin bööna, eli ei nyt ihme ole että "hairahtui" häneen.
[/quote]
Ehkä joissakin piireissä oli tavoitelluin, mutta ei ainakaan meidän keskuudessa, jotka silloin (90-luvulla) olimme ideologisesti ihan vastakkaisella rannalla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:19"]
No silloin kun Saku pokasi Kirsin, oli Kirsi aikalailla Suomen tavoitelluin bööna, eli ei nyt ihme ole että "hairahtui" häneen.
[/quote]
Ehkä joissakin piireissä oli tavoitelluin, mutta ei ainakaan meidän keskuudessa, jotka silloin (90-luvulla) olimme ideologisesti ihan vastakkaisella rannalla.
[/quote]
Niin ei näissä "Suomen seksikkäin" jne. gallupeissa koskan se voittajakaan saa sataa prosenttia äänistä. 60% on jo tosi laaja fanijoukko jos niin moni on suosituimman puolella.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:03"]
Taisi Saku löytää uuden nuoremman naisen. Osan otot Kirsille.
[/quote]
Kirsi kuulemma heilastelee jo Enbusken kanssa.
Oliko Piha tavoitellumpi kuin kaikki miss Suomet? Aikakoneen Sani ja Veera? ketä kaikkia silloin olikaan...
Oho! Olit oikeassa AP! http://m.iltalehti.fi/viihde/2014071818501210_vi.shtml