Kiinnostaa vain yhden miehen naiset.
Kevytkenkäiset ei kiinnosta ja paljon kokemuksia omaavat. Monta kumppania ei ole mikään mairitteleva saavutus meidän kunnon miesten silmissä.
Kommentit (26)
Oletko itse seksuaalisesti täysin kokematon, Nyrkki-Kyllikin kosketusta lukuunottamatta?
Kiinnostaa!
Nyrkki-kylliä, lakanaa ja viime aikoina myös maitopurkkia ja mukinkorvaa (vaihtelun vuoksi) pantu runsaasti jo 30 vuotta, eli siitä lähtien kun r-. unkkaus alkoi jollain tasolla viehättää, t: bodycount 0
Ei sellaisia ole enää olemassa, kukaan ei halua olla kahlehdittuna kotonaan...
Kyllä nämä kristityt hyvät arvot aina tekee kauppansa kunnon ihmisten keskuudessa.
Minua kiinnostaa yhden naisen miehet mutta jokainen ukko lähtisi kauniimman ja nuoremman perään jos mahdollisuus.
Älkää naiset antautuko nuoruuden himoissa seksitouhuihin. Voi viedä mahdollisuudet kunnon miesten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset antautuko nuoruuden himoissa seksitouhuihin. Voi viedä mahdollisuudet kunnon miesten osalta.
Tai naisten.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa yhden naisen miehet mutta jokainen ukko lähtisi kauniimman ja nuoremman perään jos mahdollisuus.
Uskovaisilla miehillä on korkeampi moraali, mutta vaativat kyllä uskovaista puolisoakin. Heille pettäminen ei tule kysymykseenkään koska avioliitto on tahto ja näin ollen eivät muutenkaan kulje himojensa perässä. Hillitse himosi, hallitse kalusi.
Entäs täysin kokematon? Missä iässä kokemattomuus muuttuu negatiiviseksi?
kaverin puolesta kyselen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisilla miehillä on korkeampi moraali, mutta vaativat kyllä uskovaista puolisoakin. Heille pettäminen ei tule kysymykseenkään koska avioliitto on tahto ja näin ollen eivät muutenkaan kulje himojensa perässä. Hillitse himosi, hallitse kalusi.
Tämä on uskovaisuudessa ehkä paras asia. Nimittäin kunnollinen ja hyvä perhe elämä. Moni vaan ei tunnu tajuavan tätä hyvää seikkaa.
Se että olet kunnon mies niin on vain omaa kuvitelmaasi. Olet sinkkurunkkari.
Vierailija kirjoitti:
No kehitä nyt tällä kertaa itsellesi sellainen mielikuvitusnainen.
Ja sitten luo se todeksi. Tämän jälkeen on hyvä muistaa että sitä saa mitä tilaa tai sitten ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Montako itselläsi on ollut?
AP, ODOTAN VASTAUSTA.
Löytyy varmasti, kun ei tuijota liikaa ulkonäköä. Voisi sanoa että ne hiljaiset ja vähemmän suositut kannattaa ottaa huomioon myös. Menee vaikka kotoa hakemaan jos ei muuten.
Kyllä se yhden naisen mies kiinnostava olisi, mutta ei kiinnosta nämä kevytkenkäiset miehet. Monta kumppania miehellä ei ole mikään mairitteleva ominaisuus meidän kunnollisten naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on uskovaisuudessa ehkä paras asia. Nimittäin kunnollinen ja hyvä perhe elämä. Moni vaan ei tunnu tajuavan tätä hyvää seikkaa.
Haluaako uskovaiset miehet aina lapsia? Vai onko heissäkin veloja? Tällöin kyllä olisi hyvä. Uskon itse Jumalaan, en ole hirveän uskovainen tavoiltani, mutta oikean miehen löytyessä voisin hyvin luopua joistakin asioista. Tupakointi on tällä hetkellä paheeni ja alkoholi. Tosin Raamattu ei taida alkoholia mitenkään kieltää täysin.
Minä taas en olisi kelpuuttanut täysin kokematonta ja mitään osaamatonta neitsyttä kumppaninseni. Mieluummin nainen, joka tietää mitä tekee ja jolla on osaamista kokemuksen kautta. Seksistä menee maku, jos toinen ei tiedä mitä tekee.
No kehitä nyt tällä kertaa itsellesi sellainen mielikuvitusnainen.