Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go ap!

Vierailija
42/63 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kirsi on kaunis, fiksu ja karismaattinen tyyppi. Saku taas jo vähän elähtänyt, punakka ukkeli. Ehkä Kirsi sai tarpeekseen siitä ja halusi erota. Niin mä olisin tehnyt! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse olisi uskonut. Näyttivät viihtyvän yhdessä ja sopivan toisilleen. 

Vierailija
44/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin havaittu.

Vierailija
45/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika luonnollista väsyä toiseen parissakymmenessä vuodessa. Heillä ei ole kuitenkaan mitään taloudellista pakkoa olla yhdessä ja on varmaa, että kummallakin on jatkossakin ottajia. Monet toisiinsa kyllästyneet ihmiset pitkittävät liittoa vain siksi, että pelkäävät jäävänsä totaalisen yksin.

Vierailija
46/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika terävä olet, pitää myöntää, itse en olisi jutusta moista hoksannut! Pisteet sinne! Tosin en tunne pihaakaan enkä ajatteluaan, aina kun olen alkanut jotain lukea mitä hänellä asiaa, olen nukahtanut... on niin banaali ja tylsä ihminen

Vierailija
47/63 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Kirsi Pihaa ja sitä kuvaa minkä hänestä olen saanut. Erot ovat aina surullisia.

Vierailija
48/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Saku löytää uuden nuoremman naisen. Osan otot Kirsille.

Vierailija
49/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:03"]

Taisi Saku löytää uuden nuoremman naisen. Osanotot Kirsille.

[/quote]

Näinkö kävi?

Vierailija
50/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha on vaikuttanut aina ylimieliselle narskulle. Ei ihme. Lähipiirissä samanalainen naimakauppa, ja sääliksi käy.. sukulaispoikaa :(

Vaimoke vie 6-0 ja mies yrittää pysyä mukana, mutta vaimon halveksunta on päivittäistä ja syö sukulaismiehen elinvoiman. Ei voi kuin sääliä miestä, joka valitsi väärin big time. Lasten takia ja asuntolainen vuoksi ei erota. Kulissiavioliitto kaunis paperilla, kireää sisällä.

Vierailija
51/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikolla näin Kirsin yksinään Kasarmitorin S-marketissa, mutta en aatellut että elelee sinkkuna jo.

Vierailija
52/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kun Saku pokasi Kirsin, oli Kirsi aikalailla Suomen tavoitelluin bööna, eli ei nyt ihme ole että "hairahtui" häneen.

Vierailija
53/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittava esimerkki kaikille unelmaparien ihkuttajille, näin ne huiputkin sortuu.

Vierailija
54/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:21"]

Varoittava esimerkki kaikille unelmaparien ihkuttajille, näin ne huiputkin sortuu.

[/quote]

Aina tulee uusia pareja tilalle, tarjontaa piisaa nälkäisille.

Vierailija
55/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräväkielisen oloinen narsku. En tykkää. En ikinä ole tykännyt. Sympatiat miehelle.

Vierailija
56/63 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kriittinen hetki koittaa seitsemäntenä vuonna, näillä Pihalla ja Tuomisella seitsemäntenätoista!

Vierailija
57/63 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:19"]

Törmäsin ko. pariskuntaan reilut viisitoista vuotta sitten ja vieläkin muistan kuinka Piha seurasi Sakua, jäkätti suureen ääneen jotain muista ihmisistä ja paikasta välittämättä. 

[/quote]

Muistan Pihan joskus julkisuudessa kehuneen veemäisyyttään. Ihmetteli sitä, kuinka Saku uskalsi kanssaan seurustella.

Vierailija
58/63 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla kummallakaan nykyisin uutta hunkkia/nannaa käsipuolessa?

Vierailija
59/63 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:04"]

Oliko Piha tavoitellumpi kuin kaikki miss Suomet? Aikakoneen Sani ja Veera? ketä kaikkia silloin olikaan...

[/quote]

öö.. oliko silloin muita missejä kuin Lola? Ei ole jäänyt mieleen ketään heistä. Samoin aikakoneen Veera oli melko nobody, enemmänkin taustalaulaja joka ei koskaan ollut esillä muuten kuin keikoilla. Sani taisi seukata Edelmanin kanssa joten ei ollut vapaalla jalalla.

[/quote]

Et muista Tanja Karpelaa ja Janina Frostellia?

Eiköhän 90-luvulla ollut nuoria naisurheilijoita, -poliitikkoja, -näyttelijöitä aika paljonkin jotka oli tavoitellumpia kuin Piha.

Vierailija
60/63 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noilla kummallakaan nykyisin uutta hunkkia/nannaa käsipuolessa?

Kirsi on nykyään "naisviestintätoimistossa". Lepso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän