Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulvilan häkenauhasta on nyt netissä kuunneltavissa osia:

Vierailija
30.09.2013 |

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litteraatiosta.htm

Aivan selvästi siellä on ulkopuolinen paikalla. Nauhalta kuuluu erittäin matala ja karkea miesääni, joka sanoo "Häivy", kun samaan aikaan Jukka huutaa tuskissaan paljon korkeammalla ja valittavammalla äänellä.

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/lahtikseb.wma
http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/elalyo.wma

Kommentit (276)

Vierailija
261/276 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:14"]

Murhaaja mikä murhaaja. Ei sen enmpää. Lopetetaan veronmaksajien rahojen tuhlaaminen. Annu voisi vihdoin tunnustaa eikä vasta kuolinvuoteella.

[/quote]

Verorahojen säästämisen nimessä sinä voisit tunnustaa Jukka Lahden murhan. Vai väitätkö olevasi syytön? Mitä väliä. Sama kai se, kuka siitä syyttömänä istuu.

Vierailija
262/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:53"]

Ymmärsitkö sä nyt lainkaan mitä ajoin takaa? Et. 

[/quote]

En tosiaankaan. Pyyjäpuujapuun ymmärtäisin - tai no en, mutta pyyjapuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olisi AA ja puolustus varmaan puuttunut. Mikäli siis tämä Janne on joku jonka AA tietää ja joku jota uhri "pyytää". Eikö muka olisi tullut esiin?

Noin yleensä esimerkki "primingista" on tässä klipissä 41 minuutin jälkeen. Viestiä on vaikea missata kun tietää mitä pitää kuulla.

Yleensä Shermer sanoo "You can't miss it when I tell you what's there"

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:33"]

Jaa nyt susta kaikki pyyjäpään kuulevat ovat psyykkeeltäänkin epänormaaleja? Kykenetkö keskustelemaan asiallisesti vai vain lapsellisesti?

[/quote]

Käsi sydämellä ja rehellisesti, huutaako Jukka tuossa pyyjäpää?

[/quote]

Pyydä Janne apuun >PyyJAPUU onko kaukana? Kun ne sanojen voimapisteet on nimenomaan nuo.  Tuo on nimenomaan tulkintakysymys. 

[/quote]

Vai pyyjäpuu :D? Yritin sanoa sanojen mukaan pyyjäpuu ja :DDDD. Mitä helvettiä oikeesti... Tosi hyvä muuten että Jukka onnistuu huutamaan selvällä Suomen kielellä sen jälkeen avunpyyntöjä mutta välillä katsoo tarpeelliseksi ilmoittaa Pyyjapuu :D. Sori nyt mutta kun se sanoo siinä niin selvästi pyydä Jannea.

[/quote]

Vierailija
264/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:56"]

Lähe auttaan onnistuu kuitenkin ihan hyvin ilman hammasiltaakin.

[/quote]

Pitäisi tietä mitä äänteitä voi sanoa ilman hammassiltaa ja mitkä ovat mahdottomia.

Onko teillä kenelläkään etuhampaattomia lapsia?

Vierailija
265/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:53"]

Ymmärsitkö sä nyt lainkaan mitä ajoin takaa? Et. 

[/quote]

En tosiaankaan. Pyyjäpuujapuun ymmärtäisin - tai no en, mutta pyyjapuu?

[/quote]

PYYdä JAnne aPUUn. Sanoissa olevat painopisteet.  Pyyjapuu ei ole kovinkaan kaukana parvaamastasi pyyjäpyystä. 

Hymiöinesi ja tekstisi perusteella on mietittävä, kuinkahan nuori mahdat olla? En nimittäin haluaisi väitellä lapsen kanssa. 

Vierailija
266/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut mitään nauhoja enkä kuuntele. On ihan selvää että joko murhaaja on perheestä tai joku ulkopuolinen, A.A:n tuntema henkilö. Joku vieras ei mitenkään voi tulla kyseeseen. Tuo pelkäämättömyys, ei olisi päässyt oven ikkuna-aukosta pakenemaan, A.A:n ja tyttären valehtelut jne. Oli kyseessä kumpi vain tapaus, on ihan oikein että Anneli joutuu kiven sisään.

Vierailija
267/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun pointti tässä on? Jukka ei huuda siellä pyyjapuu eikä pyyjäpää. Jos kerran voi kuulla mitä vaan, niin eikö sen pitäisi mennä myös niinpäin että jos haluaa, voi kuulla pyyjäpuu tai pyyjäpää tai ihan mitä vaan, mutta se ei vaan onnistu, koska se mitä Jukka huutaa ei ole sinnepäinkään.

Vierailija
268/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:22"]

Tässä on pyydä jaanneeaa

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/pyydajan.wma

ja

hitaammin

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/pyydajanb.wma

Ja nyt sitten teeskennellään että kuullaan siinä pyyjäpää.

[/quote]

Tuohan kuulostaa Tule Janne auttaan, mutta myös huutaisi Hannua? Naisääni sanoo käskevästi jotain? Kädet alas?

Vierailija
269/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:18"]

Mikä sun pointti tässä on? Jukka ei huuda siellä pyyjapuu eikä pyyjäpää. Jos kerran voi kuulla mitä vaan, niin eikö sen pitäisi mennä myös niinpäin että jos haluaa, voi kuulla pyyjäpuu tai pyyjäpää tai ihan mitä vaan, mutta se ei vaan onnistu, koska se mitä Jukka huutaa ei ole sinnepäinkään.

[/quote]

Sinä vai Zem päätätte sen mitä ihmiset voivat nauhalta kuulla? oletko tosissasi.

Vierailija
270/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:17"]

ei olisi päässyt oven ikkuna-aukosta pakenemaan

[/quote]

Tämä sama soopa vain kiertää ja kiertää. Noi ikkunasta menemisen rekot on olleet oma farssinsa. Ensimmäiset rekot tehtiin sillä lailla ettei edes kokeiltu sitä tapaa minkä kertoi. Nyt puolustus esitti oikeudessa miten siitä ikkunasta paitsi mennään niinkuin tyttö sanoi, lisäksi tulee sellaiset jäljet kuin huppumies jätti.

Vierailija
271/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:15"]

Tähän olisi AA ja puolustus varmaan puuttunut. Mikäli siis tämä Janne on joku jonka AA tietää ja joku jota uhri "pyytää". Eikö muka olisi tullut esiin?

Noin yleensä esimerkki "primingista" on tässä klipissä 41 minuutin jälkeen. Viestiä on vaikea missata kun tietää mitä pitää kuulla.

Yleensä Shermer sanoo "You can't miss it when I tell you what's there"

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:33"]

Jaa nyt susta kaikki pyyjäpään kuulevat ovat psyykkeeltäänkin epänormaaleja? Kykenetkö keskustelemaan asiallisesti vai vain lapsellisesti?

[/quote]

Käsi sydämellä ja rehellisesti, huutaako Jukka tuossa pyyjäpää?

[/quote]

Pyydä Janne apuun >PyyJAPUU onko kaukana? Kun ne sanojen voimapisteet on nimenomaan nuo.  Tuo on nimenomaan tulkintakysymys. 

[/quote]

Vai pyyjäpuu :D? Yritin sanoa sanojen mukaan pyyjäpuu ja :DDDD. Mitä helvettiä oikeesti... Tosi hyvä muuten että Jukka onnistuu huutamaan selvällä Suomen kielellä sen jälkeen avunpyyntöjä mutta välillä katsoo tarpeelliseksi ilmoittaa Pyyjapuu :D. Sori nyt mutta kun se sanoo siinä niin selvästi pyydä Jannea.

[/quote]

[/quote]

Mikä ihmeen pakkomielle sinulla taas on olla puolueellinen? Eikö tuo väite muka koske sinua? Kyllähän SINÄ tahdot olla selvästi jotain mieltä..

Itse ainakin muodostan omat mielipiteeni sen mukaan mitä kuulen/näen ja kyllä minä kuulen miten Jukka tahtoo tuossa kohtaa nauhaa selvästi apua Jannelta.

Häkellyttää miten selkeästi tuossa mitä olen kuullut on ollut vaan avun hakua. Ei tappelun ääniä. Surettaa Jukan kohtalo. Annu on  fyysisesti ja henkisesti vahva nainen. Kyllä hänestä on tappamaankin jos napsahtaa.

Vierailija
272/276 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:23"]

Häkellyttää miten selkeästi tuossa mitä olen kuullut on ollut vaan avun hakua. Ei tappelun ääniä. Surettaa Jukan kohtalo. Annu on  fyysisesti ja henkisesti vahva nainen. Kyllä hänestä on tappamaankin jos napsahtaa.

[/quote]

Mitä tappelun ääniä tulee esim. siitä kun mies makaa vasemmalla kyljellään sängyllä, ja puukkomies huitoo ja pistelee, käsiin tulee puolustusvammoja? Kuuluuko se kun veitsi viiltää ihoon haavaa. Se kun Lahti paiskataan sängylle kuuluu laahaavana äänenä (ihan selvästi iso huonekalu siirtyy) ja samalla Jukka huutaa.

Vierailija
273/276 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä kaipaavalle. 

Vierailija
274/276 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta muistista, olen itse ollut 9 vuotiaana rattijuopon kyydissä kolarissa enkä muista asiasta mitään. Jotain painajaisia olen nähnyt asiasta ja ihmetellyt mistä ne tulevat. Kunnes sitten selvisi, että tällainen on tapahtunut. Paljon muutakin on mitä olen unohtanut ja jotain kautta sitten on palannut mieleen. Voi olla, että Annelin ja lasten muistit shokin ja järkytyksen takia tekee tepposiaan, tiedä sitten kenellä ja mihin suuntaan.

Vierailija
275/276 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:00"]

Tuli mieleen tuosta muistista, olen itse ollut 9 vuotiaana rattijuopon kyydissä kolarissa enkä muista asiasta mitään. Jotain painajaisia olen nähnyt asiasta ja ihmetellyt mistä ne tulevat. Kunnes sitten selvisi, että tällainen on tapahtunut. Paljon muutakin on mitä olen unohtanut ja jotain kautta sitten on palannut mieleen. Voi olla, että Annelin ja lasten muistit shokin ja järkytyksen takia tekee tepposiaan, tiedä sitten kenellä ja mihin suuntaan.

[/quote]

Minä puolestani muistin 7-vuotiaana kokemani humanoidiabduktion vasta hypnoosissa. Olin sulkenut sen mielestäni.

Vierailija
276/276 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se huuda, mutta tappaja/murhaaja huutelee useampaan otteeseen, esim. "Ei, jumalAUTO, noih, aijaa, kuole" ja ynm.

Lahden selvimmät huudot on, "juha, tule tänne apuun", harhautusyritys murhaajalle, että talossa muitakin miespuolisia, ei auttanut, tappaja tiesi ettei ole.

Toinen selkeä on murhaajansa sukunimen huutaminen talteen, tiesi Auerin soittaneen hätäkeskukseen, tiesi häken tallentavan, niin on "KUJANPÄÄ", eli ei siis niemen litteroima "pyyjäpää".

Kolmas selkeä on, "tule auttaan".

Häke tallenteen lopulla kuulemme (HERRAjumala, Auer puhelimessa) aikana kuulemme kolme, neljä seökeää isku ääntä, joista ensimmäisen iskun jälkeen kuuluu epämääräistä lallattavaa ääntä joka on Lahden viimeiset äänet.

Tepikää tästä tai kuunnelkaa itse, parantakaa ääntä, postakaa häiriömääntä, hertzi vähentäjällä, lisätkää kuulemiinne vain vähän hertzejä ja desibeliä vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi