Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen toivoisit voittavan BB:n?

Vierailija
30.11.2007 |

Saulin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi se vanhempi nainen sielä??

Vierailija
2/6 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitalla ei ole mitään mahdollisuuksia. Sauli ei anna itsestään ihan kaikkea, jotain on pinnan alla niin kuin meillä kaikilla. Kadi on kyllä aito ja pitäisin hänestä varmasti talon ulkopuolella, mutta minusta hän ei ansaitse voittoa. Niko on ainoa jonka näen bb-voittajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadissa tökkii se sen juominen ja viinan himo. Puhuu koko ajan vaan ryyppäämisestä. Ottihan Nikokin vähän viiniä, mutta Kadilla tuntuu koko elämä pyörivän juomisen ympärillä.

Vierailija
4/6 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuosta tulee vielä kivaa, on jotenkin seksiä nyt ilmassa, veikkaan, että niko yllättää vielä riitan ja kadin, ja lopuksi vielä saulikin saa osansa.

Vierailija
5/6 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui viimeksi eilenkin, että oli typerää ja että tuollaisesta ei saa edes mitään irti.

Vierailija
6/6 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai itsekin lähettää muutama ääni Nikolle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän