Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirkka-Liisa Anttilan tyttären tilalla kuvattu osa niistä eläinrääkkäysvideoista! Miten tää on mahdollista?

Vierailija
30.11.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuluttajat haluavat aina vain halvempaa ruokaa.

Vierailija
2/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon olot ja tilat kustantaa? Tuottajien pitää kokoajan olla kustannusjahdissa ja lisätä eläinten määrää että se kannattaisi. Ei ihme että tuollaiset tapaukset vain lisääntyvät kun ruoka pitää saada aina vain halvemmalla ja halvemmalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä lihaa kuule ostettiin silloinkin kun se kalliimpaa.

Vierailija
4/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuhansia eläimiä ja suurellakin maatilalla saattaa olla vain muutama työntekijä, koska systeemi on pitkälle automatisoitua. En yhtään ihmettelisi vaikka sikaloissa lojuisikin muutama raato jonkin aikaa, koska kaikkia karsinoita ei päivittäin edes välttämättä tarkasteta.



Ja toisekseen kanat ainakin ihan varmasti kärsivät ja hakkaavat toisensa hengiltä lattiakanaloissa ja pienissä häkeissä, koska kanojen keskinäinen hierarkia häiriintyy tuollaisissa oloissa ja koska kanoja saattaa olla monia tuhansia niin ei kukaan niitä kaikkia raatoja käy poimimassa. Häkki muuten on yhdellekin kanalle todella pieni, ei orsia, ei kuiviketta. Törkeää pitää eläimiä tuollaisessa, mutta minkäs teet.



Vierailija
5/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa eläintuotannosta taitaa olla eläinrääkkäystä. Ihan sama mille tilalle menet.

Vierailija
6/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tarkoita, että puhuisivat totta.



Ne eläinjärjestöthän nimenomaan rikkovat ja yllyttävät rikkomaan lakia, miksi pitäisi uskoa että tässä on menetelty laillisesti ja eettisesti?



Ne sinänsä kamalat kuvat voi olla vaikka mistä maailman kolkasta, ja sit niitä käytetään monessa maassa ja väitetään että ovat kys. maasta.



Todisteita kehiin, please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että kun eläinsuojelutarkastajat pääsee tilalle niin se on ehditty siivoamaan ja on määräysten mukainen vaikka edelleen onkin käytännössä " epäinhimillinen" ja sitten rikosilmoitus tuottaa syytteen niille kuvaajille ja tuomionkin.



Sinänsä aika vaikeeta että miten näitä asioita saadaan julkisuuteen kun on määräysten mukaisia mutta silti väärin ja varmaan lupaa kuvaukseen ei lailllisesti irtoa, koska laittomuuksia ei ole ja omistajat ei päästä.

Vierailija
8/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kamalaa silti. On se touhua, kunnon olot ois oltava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei uskalla tarkastajat mitään pukahtaa, on se anttila sen verran iso kiho, se kävelee valkoiseen taloonkin kuin kotiinsa, ainakin jos vanhaseen tai haloseen vertaa.

Vierailija
10/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Järjestön esittelyn mukaan " lihasiat elivät ahtaissa, noin kymmenen eläimen karsinoissa ulosteidensa tahrimina ja virikkeettömyydestä ahdistuneina" ja " eräällä näkyi valtava paise mahan alla" .



Järjestön mukaan emakot olivat myös " apaattisia, ja useat pureskelivat kaltereita purkaakseen turhautumistaan" ."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
12/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan ällöttävää touhua. En ole vielä mistään maailman kauheuksista järkyttynyt yhtä paljon kuin tehoeläintuotannosta - yksiä keskitysleirejä ne on kaikki. Ja sitten niille lihankasvattajille vielä syydetään kaiken maailman yhteiskunnan tukia :-( Kasvissyönti rules.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Videolla ei ole näkynyt mitään, mitä ei saisi olla, Hanna-Maija Anttila kertoi IS:lle."



Näin siis tämä sirkka-Liisa Anttilan tytär iltasanomille. Jep jep.

Vierailija
14/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mitään kattavaa valvontaa siis ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on vastenmielistä nostaa satunnaisesti tapahtuneita asioita esille kuin ne olisivat arkipäivää. Jokaisella eläintilalla kuolee eläimiä, niin porsaita kuin kanojakin. Ne otetaan muiden luota pois joko sairaina tai jos sairautta ei näy, kuolleina. Kuka farmari nauttisi siitä, että hänen eläintiloissaan lojuu kuolleita ruhoja haisemassa? Ei kukaan.



Kun ei taas kävisi niin, että eläinsuojelijoiden ylilyönnit aiheuttaisivat muissa ihmisissä vastareaktion koko ongelmaan! Pahaa pelkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi