Miksi täällä eilen heti epäiltiin, että hukkunut poika oli lesta-perheestä?
Miksi heti alkoi p' skanjauhanta. Poika oli ihan tavallisen nelilapsisen perheen poika.
Mitä teillä edes on lestoja vastaan?
tiedokso: olen itse ateisti
Kommentit (29)
En voi itse kyllä millään sanoa kuka täällä maailmassa on liikaa.
Sukulaiseni asuvat Lumijoella ja tuntevat ko perheen.
ap
Minua lohduttaa ajatus, että lapsi pääsee parempaan paikkaan!
Ei kaikki perheet joissa on yli kaksi lasta ole automaattisesti lestoja, eivät edes ne joissa on neljä lasta ja sattuu onnettommuus.
Sillä sitähän tuo hukkuminen on. Antaisitte perheen surra rauhassa ja tuntisitte ylemmyyttä jossain muussa kuin toisia syyttelemällä vaikka teillä ei ole läheskään kaikkia faktoja tilanteesta tiedossa.
Eivätkä ne faktat edes kuulu
teille.
Lapsista huolehditaan kyllä erittäinkin hyvin, mutta SILTIKIN voi onnettomuus sattua:/
Toivottavasti elämä opettaa teitäkin " täydellisiä" yhden/kahden lapsen vanhempia...ja varokaahan vain, joku päivä se onnettomuus voi sattua MYÖS teidän lapsille, vaikka kuinka " haukkana" niitä vahtisitte! Toivottavasti sitten muistuu edes mieleen mitä on tullut kirjoiteltua toisten onnettomuudesta!
Osanottoni tuon hukkuneen pikkupojan vanhemmille, perheelle ja kaikille läheisille! Lapsi oli ihan varmasti niin hyvinhoidettu kuin rakastettukin ja varmasti kaikilla on kova suru ja ikävä...
kyllä se on helppo 1 ja 2-vuotiaiden lasten äitien moralisoida ulkona olemista! ei sitä 4v. tai 5 v. enää voi koko aikaa vahtia, varsinkaan jos on useampi lapsi. kyllä sitä täytyy jo luottaa lapseenkin jonkin verran ja päästää hänet irti talutusnuorasta! harva äiti sitä enää pihalla seisoo isompien lasten ollessa pihalla, en ole ite ainakaan moista nähny! se on tietenki eri asia, missä ne lapset leikkii eli asutaanko kaupungissa vai maalla, omakotitalossa vai kerrostalossa.
Jos jokea/järveä/merta/isoja ojia ei ole lähistöllä on ulkoilu maaseudulla ihan turvallista jo tuon ikäiselle.
Kaupunkilaiset eivät sitä välttämättä ymmärrä. Teillä siellä kaupungeissa on paljon enemmän vaaratekijöitä kuin täällä maalla, jossa lähimpään naapuriinkin saattaa olla yli km. Autoja ei juurikaan päivän aikana kulje.
Ihminen tulee toimeen todella vähällä, ja voi silti elää onnellista elämää!