Onko kellään ollut tosielämässä samalaista tilannetta kuin salkkareissa elinalla ja tuomolla?
Elina tuli paksuksi ja Tuomo vaati aborttia eikä halunnut alkaa isäksi, elina piti lapsen ja kun tuomo näki sen niin halusikin alkaa lapsen isäksi?
Onko kellään käynyt samalla lailla että mies onkin halunnut isäksi?
Kommentit (7)
mulla meneillä samanlainen tilanne, isä näkee lapsen vähän niinkuin pakosta ensi kertaa elämässään lastenvalvojalla... olen yrittänyt saada lapsen isää tulemaan tapaamaan vauvaa mutta ei... koska tarvii luopua toivosta... kauanko teillä meni kun isä sitten halusikin isäksi?
ap
Vierailija:
mulla meneillä samanlainen tilanne, isä näkee lapsen vähän niinkuin pakosta ensi kertaa elämässään lastenvalvojalla... olen yrittänyt saada lapsen isää tulemaan tapaamaan vauvaa mutta ei... koska tarvii luopua toivosta... kauanko teillä meni kun isä sitten halusikin isäksi?
ap
toivoo vaan että isästäkin kasvaisi joskus isä, aikuinen ja mies, aivan kuten minusta tuli yhtäkkiä nainen ja äiti, ja aikuinen..
oon monta kertaa sanonut isälle että et häviä siinä mitään jos lapsesi näet... ei kuitenkaan pysty tulemaan katsomaan...ja matka ei ole edes pitkä.. samalla kadulla kun asutaan... mutta oon samaa mieltä, sen eestään löytää minkä taakseen jättää... ehkä tulee joskus aika kun isä haluaisikin lapsia eikä sitten enää jostain syystä saisikaan.. ehkä miettii viimestään sillon huonoja valintojaan.. ap
Vierailija:
oon monta kertaa sanonut isälle että et häviä siinä mitään jos lapsesi näet... ei kuitenkaan pysty tulemaan katsomaan...ja matka ei ole edes pitkä.. samalla kadulla kun asutaan... mutta oon samaa mieltä, sen eestään löytää minkä taakseen jättää... ehkä tulee joskus aika kun isä haluaisikin lapsia eikä sitten enää jostain syystä saisikaan.. ehkä miettii viimestään sillon huonoja valintojaan.. ap
ettei halua nähdä lasta. Ja haluaa kuitenkin teettää isyystestin (?) varalta. Kun olin aikani itksenyt hänen peräänsä, vahvistuin ja päätin pärjätä lapseni kanssa.
Tuli synnytyksen aika, ja sairaalassa pieni toivonkipinä oli, jospa kuitenkin soittaisi edes.. Ei kuulunu mitään.
Pääsimme lapseni kanssa kotiin, ja järjestin ristiäiset. tuli kutsu lastenvalvojalle ja sama oli ilmoitettu myös miehelle. Samana aamuna tuli katsomaan lasta, ja oli myyty saman tien.
Näki lapsensa, ja sen jälkeen ei ole puhunut isyystutkimuksista. Koetettiin vuosia elää yhdessä ja erikseen, pysyvää meistä ei tullut, mutta lapsi erittäin rakas isälleen.