Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rasistinen olet?

Vierailija
06.11.2008 |

Hyvaksyisitko Suomen presidentiksi romanin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


En hyväksy Suomeen koskaan ulkomaalaistaustaista presidenttiä enkä muslimia.

Vierailija
22/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen vaikka yötä myöten talkootyötä, jotta Perussuomalaiset saadaan valtaan. Se on muslimien ja muiden ulkomaanelävien menolippu pois siniVALKOISESTA Suomesta. Töitä tänne saa tulla tekemään, mutta ei loisimaan. Ja perheiden yhdistämispolitiikkaa voidaan harjoittaa lähettämällä ankkurilapset ja naiset takaisin lähtömaahan.



24, niin helppoa se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella kuuluu olla suomalainen presidentti. Romanit tosin on yleensä suomalaisia, mutta en hyväksyisi varmaan kuitenkaan hänen politiikkaansa.

En pidä siitä, että suomessa on paljon muslimeja. Somaleiden, Turkkilasten lisäksi ainakin Banglat on hirveitä hyväksi käyttäjiä, jotka ei naisia arvosta yhtään. Käyttävä nuoria tyttöjä surutta hyväkseen. Heitä vastaan ei voi edes syytettä nostaa, koska tappavat siitä hyvästä. mm. Somali miehet tuo huumeita Suomeen ja pakottavat alaikäiset kokeilemaan tai hakkavat teho - osastolle. Sen jälkeen nuoren elämä on yhtä varastelua ja huumeiden käyttöä.

Olen rasisti. Olen nähnyt liikaa lapsuuden kavereiden karmeita kohtaloita näiden muslimi miesten vuoksi.

Vietnamilaiset on ihan ok tyyppejä. Venäläiset varastelevat liikaa. Toki hieman yleistäen. Ilmeisesti olen rasisti. Minusta ihmisiä pitää auttaa siellä missä ne asuvat.

Vierailija
24/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä menestys ollut kuitenkaan tuon kummoisempi ;)

teen vaikka yötä myöten talkootyötä, jotta Perussuomalaiset saadaan valtaan.

24, niin helppoa se on

Vierailija
25/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla olematta rasisti! Mutta myönnän että minulla on ennakkoluuloja, jotka johtunevat siitä että olen kasvanut maalla mahdollisimman kaukana ihmisvirroista. Joitain venäläisiä ja romaneja kylällä asui. Ja yksi suomenruotsalainen...



Nyt asun täällä Helsingissä alueella, jossa asuu paljon ulkomaalaisia ja minusta on rikkaus, että lapseni tottuu pienestä pitäen näkemään eriväriset ihmiset tavallisina ihmisinä! Minulla ei tällaiseen ollut mahdollisuutta ja koen tummat ihmiset aina maahanmuuttajiksi ja suu loksahtaa auki kun kaapuun pukeutunut nainen puhuu täydellistä suomea tai näen tumman miehen hiekkalaatikolla lastensa kanssa.



Kovia ennakkoluuloja on myös niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat rasisteja. En vaan ymmärrä, mitä pahaa ovat tehneet ne ihmiset, jotka ovat tulleet tänne kylmään, märkään ja pimeään maahan vain sen takia että heidän kotinsa on tuhottu, perhe tapettu ja joutuisivat näkemään nälkää ja kärsimään taudeista jos jäisivät kotimaahansa. Useimmat eivät silti halua tulla tänne. Ei pakolaisilla ole oikeasti helppoa! Eikä helpota varmaan sekään, että kukaan ei ota töihin.



Niin ja maassa maan tavalla... Lähisuhdeväkivaltahan on täällä tosi suosittua. Tai väkivalta yleensäkin. Alkoholi on myös niin hieno aine että kyllähän sen juominen pitäis muslimeille opettaa, osaisivat sitten juhlia perinteisellä suomalaisella tavalla. No, ympärileikkausta en hyväksy, vaikka miten kuuluisi kulttuuriin tai uskontoon, kuten en muutakaan väkivaltaa, henkistä tai fyysistä.



Demokraattisilla vaaleilla valitun presidentin hyväksyn, ei liene vaihtoehtoja. Kohta täällä varmaan onkin tummahipiäisiä enemmistö, kun suomalaiset sikiää niin laiskasti verrattuna maahanmuuttajiin.

Vierailija
26/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin ainakin olemaan suvaitsevainen. Tietoisesti en ole rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perussuomalaisilla on nyt hyvä alku, tästä se lähtee. Suomi takaisin alkuperäiskansalle ja eroon EUstakin

Vierailija
28/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisin presidentiksi romaania, mustaihosta tai jotain venäläistä tai virolaista. Haluan, että pressa on ihan supisuomalainen!

Myös joku tummaihoinen voi hyvinkin olla supisuomalainen.

Esimerkiksi minun vajaa kolmevuotias poikani on suomalainen, vaikka on tummaihoinen. Suomessa minusta suomalaisesta äidistä syntynyt. Mieheni eli isänsä puolelta geeneistä tulee Afrikasta, mutta eipä ole siellä koskaan käynyt, eikä tule lähivuosiin käymäänkään, koska ko. maahan ei ole rauhaa odotettavavissa. Puhuu kylläkin sujuvasti kahta kieltä, kuten miehenikin. Miehenikin on asunut yli puolet elämästään Suomessa ja todella hyvin sopeutunut tänne.

Olemme muslimeita, olemme mukana yhteiskunnassa, mutta emme vain harrasta tiettyjä juttuja, joita suomalaisuuteen ilmeisesti kuuluu kuten emme käytä mitään päihteitä, emme syö sianlihaa, emmekä vietä kristittyjen juhlia, mutta en näe, että tästä olisi kellekkään mitään haittaa.

Olemme myöskin molemmat töissä ja lapsi siitä huolimatta kotihoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään myöskään tiedä mitkä sanat kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja mitä ei.

Vierailija
30/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään myöskään tiedä mitkä sanat kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistyksen ja koulutuksen puutteen. Esim. somalit ja turkkilaiset isolla alkukirjaimella kertovat kirjoittajan olevan vailla koulutusta. Ammatiltaan ehkä lähihoitaja tms.

Suomella kuuluu olla suomalainen presidentti. Romanit tosin on yleensä suomalaisia, mutta en hyväksyisi varmaan kuitenkaan hänen politiikkaansa.

En pidä siitä, että suomessa on paljon muslimeja. Somaleiden, Turkkilasten lisäksi ainakin Banglat on hirveitä hyväksi käyttäjiä, jotka ei naisia arvosta yhtään. Käyttävä nuoria tyttöjä surutta hyväkseen. Heitä vastaan ei voi edes syytettä nostaa, koska tappavat siitä hyvästä. mm. Somali miehet tuo huumeita Suomeen ja pakottavat alaikäiset kokeilemaan tai hakkavat teho - osastolle. Sen jälkeen nuoren elämä on yhtä varastelua ja huumeiden käyttöä.

Olen rasisti. Olen nähnyt liikaa lapsuuden kavereiden karmeita kohtaloita näiden muslimi miesten vuoksi.

Vietnamilaiset on ihan ok tyyppejä. Venäläiset varastelevat liikaa. Toki hieman yleistäen. Ilmeisesti olen rasisti. Minusta ihmisiä pitää auttaa siellä missä ne asuvat.

Vierailija
32/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta...lapseni ystävistä 50 prosenttia on romaneja/ maahanmuuttajia, ja ulkomaalaisia vastaan mulla ei ole mitään. Rakastan keskusteluja eri kulttuureista tulevien ihmisten kanssa, ainoa ihmisryhmä, jota en voi sietää on nämä ahdasmieliset suomi-juntit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pakolaisilla ei ole edes äänioikeutta tässä maassa kuin rajatusti

Kuntavaaleissa saavat äänestää ne täysi-ikäiset Suomen, muiden EU-maiden, Norjan ja Islannin kansalaiset, joiden kotikunta on Suomessa. Myös muiden maiden täysi-ikäiset kansalaiset saavat äänestää, jos heillä on ollut kotikunta Suomessa yhtäjaksoisesti vähintään kahden vuoden ajan. Eli myös pakolaiset äänestävät kuntavaaleissa.

Eduskuntavaaleissa saavat äänestää kaikki Suomen kansalaiset. Myös pakolaiset voivat saada kansalaisuuden, jos vaan viitsivät sitä hakea.

Vierailija
34/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan oppimattomia (tod.näk. koulunsa käymättömiä) luusereita. Onneksi niistä ei siten ole ainakaan presidentiksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennakkoluuloinen olen myös ihan tavallisia suomalaisiakin kohtaan. Pyrin kohtaamaan "ulkomaalaiset" ihminen kerrallaan vetämättä johtopäätöksiä koko kansakunnasta yhden ihmisen perusteella.



En mielestäni ole rasisti. Ennakkoluuloinen välillä.

Vierailija
36/36 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen to that!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan