Kuinka rasistinen olet?
Kommentit (36)
Suomen presidentti voi olla somali, romani, tai mitä tahansa sukujuurta.
Samoin aivan sama onko lapseni ainut valkoinen luokallaan.
En kyllä haluaisin presidentiksi romaania, mustaihosta tai jotain venäläistä tai virolaista. Haluan, että pressa on ihan supisuomalainen!
Ja ulkomaalaiset on ihan ok, jos he TEKEVÄT työtä!!!!! Esim. venäläiset, turkkilaiset yms. tulevat tänne hengaan vaan rautatieasemalle ja kuljeksiin ja syljeksiin pitkin katuja ja ovat niiin maailmanomistajia.
Myös pakolaiset on osittain ok, jos he yrittävät elää maan tavalla ja opettelevat kielen pian ja hakevat töitä. Pakolaisillekin pitäisi olla pakolliset kielitestit esim. vuoden päästä.
Ja tontteja ei missään nimessä saa myydä venäläisille.
mutta olen rasisti tänne tulevia elintasopakolaisia ja kulissiavioliittoon tulevia ulkomaalaisia miehiä ja naisia kohtaan. LOISIA en hyväksy
Ja MAASSA MAAN TAVALLA, jos sitä ei hyväksy, palatkoon sinne Afrikkaan sotimaan tai menköön vaikka ruotsiin.
Seuraavissa vaaleissa äänestän Perussuomalaisia.
En hyväksy Suomeen koskaan ulkomaalaistaustaista presidenttiä enkä muslimia.
mutta en voi sietää venäläisiä, kun ovat sen verran töykeää sakkia (ainakin kohtaamani venäläiset).
Ja jos romaaneilla tarkoitetaan noita Suomen romaaneja, niin lasken heidät suomalaisiksi. Jos joku ulkomaalaistaustainen tulee presidentiksi, niin mikäs siinä.
Ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että maassa maan tavalla.
minusta on aivan sama, minkänäköinen ja mihin ihmisryhmään kuuluva presidentti maassamme on, kunhan hän on fiksu.
Siitä olen samaa mieltä monen muun kanssa, että maahanmuutto ja pakolaiset ovat ok, kunhan elävät suomalaisen yhteiskunnan normien mukaan. Kotonaan voivat elää omien sääntöjensä mukaan (tietyissä rajoissa), mutta yhteiskunnan ei pidä olettaa mukautuvan heidän toiveisiinsa.
ovat nämä tärkeimmät yhteiskunnan normit ja "maan tavat" joita vaaditte? Enkä nyt tarkoita mitään "naisia ei saa raiskata"-juttuja taas...
ja käydä kouluja, saavat itse valita puolisonsa eikä heitä kivitetä jos he haluavat avioeron. Ja se että suomalaista kulttuuria ovat juhannus, joulu, jne.
Ja sikaa saa syödä niin paljon kuin verisuonet kestää.
siinä muutamia, suomen lippu on sinivalkoinen eikä meillä kaiu rukouskutsu kuunsirpin varjosta, yms
Pieniä asioita, mutta tärkeitä. Suomi ei tarvitse monikultturisuutta eikä muslimilähiöitä
Naiset saavat pukeutua kuten haluaa,mutta jos pukeudut naisellisesti, olet hutsu. Jos pukeudut tuulipukuun, olet tyylitön, tylsä, ruma eukko, minkä takia miehet hakevat mielummin naisellisen naisen naapurimaasta.
Sikaa syödään ja eipä näytä verisuonet kovin hyvin kestävän! ;) Onko se siansyönti noin tärkeä suomalaisuuden piirre,että "Suomessa syödään sikaa, syö tai lähe vetää!" -nim. vege viimeiset 20v.
Ase ja puukko onkin paljon mieluisampi väline miehelle Suomessa käydä (ex)vaimon kimppuun kuin kivi....
Juhannus..joulu...juu juu,mutta saisiko sitä itse valita, kännääkö juhlapyhät vai ei ilman toisten ihmettelyä "ettekö ehtineet käydä alkossa?!!" ; )
varmasti minulla kuten muillakin. Eli koska en tunne riittävästi kaikkia etnisiä ryhmiä, saatan yleistää ja olettaa väärin asioita.
Mutta väitän, etten ole ainakaan pahasti rasistinen eli en kuvittele, että etninen tausta olisi ainoa tai edes tärkein ominaisuus ihmisessä.
ja vetää naamallesi huivin ja paastota vaikka koko alkusyksyn, mutta älä tule sanomaan, että kaikkien muidenkin tulisi niin tässä siniVALKOISESSA Suomessa tehdä.
Suomi ei tule koskaan olemaan muslimienemmistöinen maa eikä vallitseva ihonväri tule olemaan kaakao
yritä muuttaa sitä. Omaksuvat valtakulttuurista osia, mutta elävät omalla tyylillään. En ole kuullut kenenkään romanin sanovan että peruskoulut tulisi lakkauttaa koska suurinosa romaneista ei käy sitä loppuun ja hevoskauppiaaksiaan ei opiskella ammattiopiston linjalla.
Suomen romanit ovat osa suomalaista yhteiskuntaa, toisin kuin muslimiloiset
ja vetää naamallesi huivin ja paastota vaikka koko alkusyksyn, mutta älä tule sanomaan, että kaikkien muidenkin tulisi niin tässä siniVALKOISESSA Suomessa tehdä.
Olen ateisti, pukeudun milloin mihinkin, ihan mihin itseä milloinkin sattuu huvittamaan. Syön mitä haluan, vaikka sitä sianpersettä, jos sattuu mieli tekemään.
Mutta: en voi sietää jatkuvaa joka helvetin juhlapyhän oheen vedettävää räkäposkella-ryyppäys-"kulttuuria", jota harrastavat aikuiset, pienten lasten vanhemmat. En voi sietää muutenkaan tätä alkoholisoitumiskulttuuria, jota tässä maassa niin suuresti ihannoidaan.
En hyväksy myöskään huumeita, ja kaikkein vähiten pienten lasten vanhemmilla.
Suomi ei tule koskaan olemaan muslimienemmistöinen maa eikä vallitseva ihonväri tule olemaan kaakao
En voi myöskään ymmärtää TYHMIÄ ihmisiä, niinkuin sinä, joka jossain islamin pelossaan hysterisoi itsensä noin helvetin typerillä ajatuksilla. Purkaen sitten patoutumansa jopa pieniin lapsiin. Hyi hitto!
En kyllä haluaisin presidentiksi romaania, mustaihosta tai jotain venäläistä tai virolaista. Haluan, että pressa on ihan supisuomalainen!
Myös joku tummaihoinen voi hyvinkin olla supisuomalainen.
Kukaan kun ei voi vaikuttaa mihin rotuun syntyy.
Oma isoäitini isä oli romaani.
Ihonvärillä ei merkitystä.
Silti on myönnettävä että minulla on ennakkoluuloja tiettyjä kulttuureja ja uskontoja kohtaan.
Kohtaan ihmiset kuitenkin avoimin mielin ja vastaanottavaisena. En silti pysty millään muotoa hyväksymään esimerkiksi ympärileikkauksia.
paitsi sitä sianpersettä en kyllä syö! ; )
-11
Et hyväksy huumeita, hyväksytkö khatin?
Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
munkin isoäidin isä on romani. tai joku vastaava helppoheikki :)
en pidä itseäni missään mielessä rasistina. inhoon/pelkään/halveksin ihmisiä kyllä monilla muilla perusteilla
parempi olla vähän epäluuloinen ja torjuva, kuin joutua vähemmistöön omassa synnyinmaassaan. Ja samalla rasistisella asenteella kyllä hyljeksin myös kotosuomen roskasakkia, joka pilaa suomalaisen yhteiskunnan.
Ja vaikka en ole muslimi, en vietä kristillistä joulua enkä myöskään ryyppää yhtenäkään juhlapyhänä. Sianpersettä kyllä syön hyvällä halulla
ja en pidä itseäni rasistisena. Tunnen kyllä ihmisiä jotka ovat
en harrasta saarnaamista joten annan asian olla.
ja en halua et lapseni käy sellasta koulua jossa luokassa ovat ainoa ei-mamu lapsi