Lue keskustelun säännöt.
salille vai ei??
29.11.2007 |
rv30 menossa.. kotona ei pysty rentoutumaan lepäämällä, koska lapset heiluu koko ajan päällä/vieressä ja on vaatimassa huomiota. Vieläkö jaksaisi lähteä kuntosalille??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla