Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zovirax 800mg 5krt/vrk viikon kuuri. Onko tuo paljon vain " mieto" kuuri?

Vierailija
29.11.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain muusta kuin keskushermoston Herpes-infektiosta, niin on täysin normaali annos. Kuinka niin?

Vierailija
2/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain... Olen pienikokoinen nainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isella on 2 x tämä 500 mg vuorokaudessa, eli 1000 mg. Vyöruusuun määrät olivat vielä paljon enemmän, jopa kolminkertaisia (2 tablettia 3 kertaa päivässä) joten vyöruusuun tuo 800 mg kuulostaa varsin kohtuulliselta (miedolta) annokselta. Lääkäri sanoi minulle, että voin hyvin ottaa myös kaksi tablettia vuorokaudessa, jos tuo yksi 500 mg ei tunnu riittävän (minulla toistuva, paha huuliherpes), mutta että aloittaisin tuolla yhdellä, koska olen " herkkä lääkkeille" ja pienikokoinen.

Paha olo tuosta annoksestasi voi tulla. Minulla ainakin särkee aina päätä ja on äklö olo zoviraxia syödessä.

Vierailija
4/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, tuossa valavirissahan sanottiin, että vyöruusuun 500 mg x 2 x 5 vuorokaudessa aikuisille, eli siihen nähden taitaa olla tuo sinun vyöruusu-määräyksesi ihan oikein. Kamalan paljon alsokviria! Mulle ainakin tulisi super huno olo!!!

-4

Vierailija
5/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 3000 mg päivässä. Tuo sinun määräyksesihän on 4000 mg päivässä. Ja jos olet vielä pienikokoinen nainen, se on tosi yläkanttiin...Pitäisköhän sun tarkistaa se annostus vielä lääkäriltä?

nelonen

Vierailija
6/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutenkin melko herkkä mutta tämä on outoa. Kyyneleet vaan valuu koko ajan ja on sellainen möykky sisällä. Outo olo. Mutta kamala särky tästä vyöruusustakin. JÄrkyttävä polte.

ap

Vierailija
7/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kovat tuskat. Oikea puoli keskivartalossa aivan tulessa. Outoa, koska olen vasta 25-vuotias.

ap

Vierailija
8/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut lievänä vyöruusun, lääkkeen annostusta en muista, varmasti lievempi kuin sinulla. Oletko ottanut särkylääkettä tai suihkutellut esim viileällä suihkulla ihoa?

Vierailija
9/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ihana ihminen haki äsken lapset hoitoon ja taidan yrittää levät hetken.. Kiitos kun jaksoitte vastata!

ap

Vierailija
10/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisit mitä kunnon tauteihin määrätään.

Vierailija
11/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle lohdutukseksi, mulle myös määrätty 5x päivässä 7 vrk ajan 800mg lääkettä.

" Hassuksi" tilanteen tekee se, että mulla ei ole mitään muita oireita kuin selkäkipu noin kämmenen kokoinen alue, jossa särky tuntuu sekä ihossa että " syvällä" (hermossa). Alue oli ensimmäisenä päivänä punainen ja kuuma. Nyt on kolmas päivä, kipua ei tunnu enää juuri lainkaan ja alueella ei näy enää mitään.

Oliko siis virhediagnoosi vai auttoiko se että lääkitys alkoi heti alusta kun sairaus havaittiin? Olen nyt kumminkin päättänyt syödä kuurin loppuun, kun sitä sekä apteekkari että lääkäri painotti, plus lääkepakkauksessakin lukee että täytyy syödä koko kuuri. Joku sanoi, että jos en syö, seuraavalla kerralla vyöruusu tulee pahempana takaisin.