Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄNUPPUJEN to-su***

29.11.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tiistaina ultra! Ja sielä jalkoja ja käsiä heilutteli semmonen 33mm pitkä kaveri. kaikki näytti olevan kunnossa ja pituuden mukaan sillon oli viikkoja 9+6. Mutta ei lähtenyt muuttamaan kuukautisista laskettua ikää joka oli silloin 10+3. Ja la olis 21.6.08 :) Juhannus vauva!

Meidän pojalle tuli vesirokko (2v4kk) alko sunnuntaina, olin alkuviikon pois töistä hoitamassa häntä ja eilinen päivä oli ihan kamala, yö valvottiin ja päivä kitistiin ja naristiin :(. tänään isänsä hoitaa ja on kuulemma jo ihan reippaana ollut. Onneksi se on suhteellisen lyhyt kestonen rokko! Kuumettakin nousi aika korkealle. no nyt se on sitten kärsitty, vielä pari päivää niin pitäs kutinankin loppua!

mariatar84 rv10+5

Vierailija
2/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille, jotka eivät ole vielä käyneet ultrassa. Kyllähän se vähän jännittävää ja pelottavaa on, mutta kyllä kaikki on varmasti hyvin :)

Meillä oli ultra tänään ja siellä se pienokainen makoili. Rauhallinen vekara oli, ei paljon heiluttanut itseään, jos häntä ei tökkinyt. Oli ihana kätilökin, puhui koko ajan vauvasta ja selitti, missä on mikäkin.

On se kuulkaa ihanaa, että saamme omat pienet aarteet kesällä <3

Poltsi+Omppu rv. 11+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin hakemaan tytöt pois hoidosta eilen kesken päivän kun nuorempi oli oksentanut. Illalla alkoi vanhempi oksentaa ja ripuloida ja oksentelikin sitten koko yön puolentoista tunnin välein! Oli kiva istua oksentavan lapsen vierellä kun itseä vaivaa iltapahoinvointi. Onneksi esikoinen ei enää oksentele mihin sattuu eikä siis tarvinnut siivoilla paikkoja. Tämän päivän olenkin ollut lapsia hoitamassa kotona ja nukkunut pariin otteeseen päivällä. Onneksi lapset olivat jo niin terveitä että jaksoivat leikkiä ja sain rauhassa lepäillä.

Ensi tiistaina on np-ultra. Mä jännitän sitä ihan hirveesti vaikka raskausoireet on edelleen paljon voimakkaammat kuin edellisissä raskauksissa ja vaikka olen jo kerran nähnyt että siellä on elävä sikiö. Silti pelottaa! Lähipiirissäni on ollut niin paljon keskenmenoja, jotkut aikaisemmilla ja jotkut myöhäisemmillä viikoilla, etten uskalla tuuletella ennenkuin näen että siellä todella vieläkin on elävä sikiö!

Mikäli kaikki on ok tiistain ultrassa, aiomme kertoa raskaudesta kaikille läheisille ja ehkäpä jo tytöillekin. Töissä tosin melkein kaikki jo tietävät kuten myös lähimmät sisarukset ja ystävät.

Tämä on muuten todella poikkeuksellinen raskaus siinä mielessä sillä olen vähentänyt kahvinjuonnin noin kolmannekseen normaalista eli juon vain aamukahvin (2 kuppia) kun yleensä olen juonut sen lisäksi n. 5-6 kuppia eli todella paljon! Ei vaan tee mieli vaikka edellisissä raskauksissa olen juonut kahvia suuret määrät koko raskausajan. Tarkoittaakohan tämä nyt sitä että on poika tulossa...

GeddyLee 11+2

Vierailija
4/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ultrakuulumisia taas, hyvä :)

Ja tsemppiä kaikille kenellä se on edessä!!

Minä tässä oottelen miestä salilta kotiin. Uunissa myös coctailpiirakoita tuloillaan, NAMI.. :D

Aikasin mentävä nukkumaan tänään, huomenna kaamee päivä tiedossa. Työreissupäivä on, aamulla 5 lähdettävä ajeleen Itä-Suomeen. Illalla oon takas varmaan vasta 20 maissa. HUH. Mutta onneks sit on viikonloppu..

Olo on kohentunut. Ti iltana ei ollut pahasta olosta tietookaan. Eilen sit oli vähän, sellasia hetkittäisiä pahan olon aaltoja. Tänäänkin ihan hetkellisesti kuvottanut, esim.tietyt hajut.

Unta kyllä piisaa kivasti..

a_j 13+0 (uusi viikko alkoi!!)

Vierailija
5/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltei päivittäin tulee luettua täältä kuulumisia muttei itse kuitenkaan oikin osaa mitään kirjoittaa kun ei oikein tapahdukaan mitään ;-)

Pahoinvointi saattaa olla hellittämässä täälläkin (kop-kop-kop) ja hyvä niin. maanantaina olisi hammaslääkäri ja pelkkä ajatuskin saa voimaan entistä pahemmin.

Pahin turvotus on minullakin laskenut, housut menee aika hyvin taas kiinni, ylänappi pitää jättää kyllä auki. Mammapöksyt hankinnassa siis lähipäivinä.

pohditaan miehen kanssa että kertoako sukulaisille joulun tienoilla vai ei, toisaalta ei huvittaisi mutta lapsillekaan ei voida siinä tapauksessa kertoa kun rollisivat kuitenkin. Ehkä odotellaan että mahasta ei voi enää erehtyä :-)

Huhuja kuulin että meidän sairaalassa tehtäisiin rakenneultra kolmiulotteisena! oispa mahtavaa, 4.1. sen sitten näkee pitääkö huhu paikkansa. Yksityiselle mennään joka tapauksessa keväällä kolmiulotteiseen jotta saadaan dvd:lle kuten kuopuksestakin, mutta kivahan se olisi myös rakenneultrassakin päästä tirkistelemään miltä näyttää.

Mukavaa ja hyvinvointista loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
6/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vointi aivan ennallaan eikä mitään uutta ilmaantunut. Maanantaina on meidän np-ultra ja sitä kovasti jo odotamme.

Tänään on hieman haikea päivä, koska jos raskauteni ei olisi kesällä mennyt kesken niin tänään olisi ollut meidän pienen tytön laskettuaika =(...onneksi kuitenkin olen jo uudestaan raskaana niin se tuo todella paljon lohtua tähän päivään =)

Mukavaa perjantaita kaikille!

Kauris ja pulla rv11+0

Vierailija
7/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti vatsatauti vieraili, tiistaina mikään ruoka eikä juoma pysynyt sisällä. Keskiviikko aamuna luulin jo että tulee verta kun pissa oli nestehukan(?) takia punertavaa. Keskiviikkona en enään oksennellut mutta olo oli kamala koko päivän. Pikku hiljaa olo on kohentunut " normaalit" aamu oksentelut ja pahanolon aallot jatkuu ja väsymys on ihan kamalaa. Muut meidän perheessä ei ole oksennellut, mutta tytöillä on ollut vatsat löysällä.

Viime viikolla oli ihan energisia päiviäkin, jaksoin jopa käydä jumpassa.

Tällä viikolla en ole päässyt, harmittaa kun kohta alkaa jumpissa joululomat.

Itseäni myös jännittää np-ultra, joka on vasta 12.12 Aikaisemmissa raskauksissa en ole hirveästi jännittänyt etukäteen. Viime raskaudessa saimme huonoja uutisia rakenneultrassa. Joista osa osottautui vääräksi

4D-ultrassa, jossa kävimme sen jälkeen. Munuaisaltaita tytöltä on ultrattu syntymän jälkeen kolme kertaa ja vuoden ikäisenä sai " terveenpaperit" myös niiden osalta.

ilonella3 10+4

Vierailija
8/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän on särkenyt päätä ja töiden jälkeen olisi lähtö vanhempien avuksi muuttoon. Jukra, kun jaksaisi äidin papatusta sitten kuunnella räjähtämättä.

Kävin tänään alkuraskauden ultrassa ja siellä köllötteli alien joka oli päivän,pari pitemmällä kuin mitä viikot sanoivat. laskettua aikaa ei lähtenyt kuitenkaan muuttamaan. Sydän läpätti minkä ehti ja oli aika hurjaa miehellekin nähdä asukas ihan livenä. Mies piteli minua kädestä koko ajomatkan takaisin töihin. :)

juu, selvisi myös että minulla on pieni rakko ja 3cm kysta kohdun vieressä. 3-4 viikon päästä ultraavat sen uudelleen. kaikkea sitä oppii.

tekisi mieli jo kertoa lapsille pikkusisaruksesta mutta emme uskalla sitä vielä tehdä. exän kanssa kun on tapaamisoikeus sopparista sopiminen käräjillä vielä kesken ja pelkään että ex vetää uutisesta herneet nenään poikittain. En halua lapsia vaatia pitämään salaisuuttakaan joten olen antanut asian olla vielä. tyttö kyllä epäilee kovasti että jotain on tekeillä mutta ajattelin että jouluna uutinen sitten kerrottaisiin jos sopimukseen on nimet saatu alle.

Pirkko ja alien rv 10+1

Vierailija
9/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinpä semmoisen päätöksen etten mihinkään seulontatutkimuksiin osallistu, eli ne verikokeet yms saavat minun puolesta olla.

otan vastaan, mitä annetaan. murehdin sitten jos siihen tulee aihetta.

- Pirkko

Vierailija
10/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vajaa tunti töissä ja sitten koittaa vapaus. Pitäs kuulemma keksiä jotain hauskaa illaksi. Aloitetaan se kauppareissulla nälkäisen esikoisen kanssa :) meillä kuuluu olennaisena osana kauppareissuun nykyään välipala cittarin kahvilassa.

Olo on ihan yees. Tänään on ekaa kertaa masutuubi käytössä, jäi kyllä vielä vähän löysäksi, mutta antaa kuitenkin suojaa ja lämpöä. Käytän tällasia hiukan lantiomallisia housuja,joten tarvitsin hiukan lisälämpöä :)

Tänään selvisi myös miksi minulla oli 6 ylimääräistä miinustuntia omassa työaikasaldossa. Laskivat aluksi mukaan ennen edellistä äitiyslomaa kertyneitä miinuksia. Miinukset on peritty mun palkasta jo aikoja sitten. Onneksi selvisi näin, eikä tarvinnut suuremmin ruveta ärhentelemään että en ylimääräsiä töitä tee saldon nollaamiseksi.

Taisin jossain vaiheessa kertoilla siitä että olen hakenut uutta työpaikkaa. Valitsivat siihen sitten jonkun kokeneemman henkilön. Mä viimeseen asti vatvoin että milloin kerron raskaudesta. En kuitenkaan kerennyt sitä tekemään. Sain ohjeita myöhemmin ammattijärjestöltä, ettei asiasta tarvi kertoa aikaisemmin kuin sitten 2kk ennen äippälomalle jäämistä, vai mikä se ilmoitusaikataulu on.

Huomenna menen ulos jäätymään ainakin kolmeksi tunniksi. Meillä on Wanhan ajan myyjäiset ulkosalla, ja oon siellä myyjänä. Pitää pukee tosi lämpimästi.

t. SannaNu ja tiuhti rv 13+4

Vierailija
11/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku (anteeksi, unohdin kuka) tuossa aiemmin oli tehnyt päätöksen, ettei mene veriseulontoihin. Onko joku muu jo tullut johonkin tulokseen asian suhteen? Minä täällä vielä pohdiskelen, mennäkö vai eikö mennä - toistaiseksi en tiedä vielä. Sattuu osumaan tuo labra-aika joulun välipäiville, niin se on vähän huono, jos aattelisi lähteä jonnekin reissuun... mutta onhan tässä vielä aikaa miettiä.

Muuten täällä jaksellaan ihan hyvin. Tuntuu, että pahoinvointi alkaa vähän hellittämään, vaikka onhan sitä edelleen. Väsymystä riittää vähän liiaksi asti, justiinsa heräsin päikkäreiltä.

Ens viikolla olis sitten neuvolalääkärikin. En ole kovin innostunut noista neuvolakäynneistä, mutta ihan vauvan takia niihin sitten kuitenkin menee mielellään.

Näin täällä tällä erää.

makri, 11+2

Vierailija
12/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt sairasloma loppuu ja huomenna pitäisi mennä töihin ja herätä ennen kuutta. Saas nähdä mikä vastaanotto siellä mulla on, kun nyt kaikki työkaveritkin tietävät (tietää ainakin mikä on päivän puheenaihe...). Voi että, kun en millään haluaisi mitään tenttiä tai kauheeta kälätystä aiheesta.

Join tänään kupin kahvia ja mahahan siitä tuli kipeäksi. Uni maistuu vieläkin, nukun 9-10h yöunet ja tänäänkin 2 tunnin " pikku päikkärit" :D

Vierailija
13/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, 11+6 plakkarissa, huomenna vaihtuu viikko!

Vierailija
14/30 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vapaapäivät näyttää vilahtavan aina muissa merkeissä, täällä töissä sitten yön hiljaisina tunteina ehtii käydä naputtelemassa kuulumisia.

minulta otettiin se verikoeseula hommeli, ja riskiluvuksi tuli 1/2400 joka täällä meillä tarkoittaa että ei tule jatkotutkimuksia. enpä usko että niitä itsekään alan mistään hakemaan kun siellä ultrassa ei mitään hälyttävää näkynyt vaikka varsinaisesti ei niskaturvotusta mitattukaan. en kyllä oikeasti ole miettinyt mitä tekisin jos jotain häikkää ilmenisi....

väsyttää.... lähetin äidilleni ultrakuvan vauvelista, ja äiti sitten soitteli aamulla ennen kymmentä kun itse yritin " väkisellä" vielä nukkua että jaksaisi sitten yön valvoa. äiti oli ihan tohkeissaan, sanoi että kun se näytti ihan oikealta vauvalta kun oli kädet ja jalat ja kaikki, nyt se kuulema tuntuu hänestäkin jo todelliselta! -sepä siitä minun nukkumisestani sitten..

mukava tuo kyllä on kun kaikki ovat hengessä mukana. anoppi oli miehen poikaa puhuttanut että ei saa mua hermostuttaa kun aina ku mä hermostun niin se vauvakin mahassa hermostuu:) -meillä on viime päivinä vähän saikattu tuon 9-vee sankarin kanssa, hohhoijaa, lisää samanlaisia... argh... uusperheen ihanaa elämää.

mukavaa viikonloppua teille jotka olette töistä vapaalla, ja muille reipasta työotetta. pakko on kyllä myöntää että ei mitenkään hulluna kiinnosta työhommat....... joku muu ajatuksissa päällimmäisenä.

tiitu rv 14 i dag

Vierailija
15/30 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Täällä on taas hieman pahaa oloa ilmassa, mutta ei enää siinä määrin, että oksentaisin. Pitää vaan muistaa syödä usein.

Työviikko oli kyllä väsyttävä. Ei millään jaksaisi seisoa koko päivää. Illalla sohva kutsuu väkisin kun pääsee kotiin. Onneks ens viikolla on miniloma.

Vauva touhuaa mahassa paljon, tunnen liikkeitä jo päivittäin. Aamulla oli kiva herätä kun toinen potkiskeli mahassa.

Muuten ei ollukaan aamulla niin kiva herätä kun mies on hieman aamuäreä. Valittaa väsymystään, hitto en miekään saa nukkua. Menis illalla aikaisemmin nukkumaan. Ärsyttää kun tää sama juttu on joka ikinen aamu. Kun sille ei voi mitään, niin miksi siitä pitää valittaa koko ajan. Lisäks tänään oli sen vuoro herätä ja miun nukkua, mutta yllättys yllätys mie heräsin kun se oli niin kiukkuinen. Ja kehtaa silti mesota.

Tytteli-83 rv 13+5

Vierailija
16/30 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan poitsun kans kaksin kotona nyt viikonlopunkin (ollaan siis aina koko viikko,paitsi vkl.). käytiinkin sitten aamusta kaupungilla hummailemassa :) ihanaa, kun jaksaa jo vähän paremmin puuhailla, varsinkin aamupäivästä, eikä ole ihan jatkuvasti huono olokaan vaivaamassa. iltaisin kyllä olen edelleen ihan katkipoikki väsymyksestä.

masu ei edelleenkään juuri näy, paitsi jos turvottaa. mutta mitkään paremmat housut ei enää mahdu. yhdet äippähousut jo otin käyttöön, jotka muistaakseni ei viimeks mennytkään kuin alusta. huutonetistä olen " huutanut" yhtä äippävaatepakettia. mä haluan,että on vaihtoehtoja mihin pukeutua eikä tarvi koko seuraavaa puolta vuotta kulkea paris kolmes vaatekerras :)

huono omatunto vaivaa meikäläisestä epäterveellisestä ja liiallisesta syömisestä.. kiloja tulee, taas..

maanantaina mun pitäis saada veriseulan tulokset, jänskättää..toiv. kaikki senkin mukaan ok. minä en kyllä pystyis jättämään seulontoja väliin, vaikken tiedäkkään mitä tekisin jos jotain poikkeavaa. mutta en muutenkaan " kestä" yllättäviä muutoksia ja asioita, joten luulen, että parempi tietää etukäteen jos mahd.

kohta päikkärit kutsuu -ehkä myös minua :)

mukavaa viikonloppua kaikille!

uuvistus+masuasukki 13+4

Vierailija
17/30 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Eilen jäi mulla kirjottelematta. Olin työreissussa, oli tosi piitkä ja raskas päivä. 5 aamulla lähin ajeleen ja illalla olin takas 19 aikaan. Otinpa siinä sit samantien kivat pienet 1h päikkärit :D

Ja melkein heti perään 10h yöunet..ei mitään ongelmaa siinä ;)

To iltana saatiin vihdoin asunto!!! :)

Ollaanhan me etsittykin useampi kk jo. Tarjouksemme meni läpi!!! jee!! uskomatonta ja ihanaa!!

Tammikuussa tulee olemaan muutto sitten!! Jee! Kaksiosta neliöön siis.. eli tilaa lisää ja se tila tulee tarpeeseen!!:)

Meni siinä sit to-pe yöunetkin vähän pipariks, pyöri vaan asuntoasiat mielessä:)

Tänään kuhan sain itteni hereille, lähin sit kuntoileen. Teki tosi hyvää fyysisesti ja henkisesti.

Sit miehen kans vietiin sen pojat ajelulle ja näytettiin minne muutamme tammikuussa.

Nyt sauna lämpiämässä. Ihan leppoisa koti-ilta vaan..

Eilen illalla tuli aika huono olo kun olin päässyt reissusta kotia. Varmaan väsylläkin osuutta asiaan. Koko päivän söin hyvin ja säännöllisin väliajoin. Oksetti vaan kunnes nukahdin yöunille.

Tänään ei oo huonoa oloa ollut.. ihan hyvä niin.

Jaksamista kaikille :)

a_j + pötkäle 13+2

Vierailija
18/30 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a_i: onpa tosi mukava kuulla että asuntohommat hoitui! olet niistä useampaan otteeseen maininnutkin. ja onhan se kiva kun hyvissä ajoin ennen vauvan tuloa pääsette asettumaan taloksi, sinne on sitten mukava laitella kaikki valmiiksi odottamaan tulokasta!

mitenkäs teillä muilla muuten tuo tilapuoli? meillä on 3 makkaria, isommilla lapsilla omansa molemmilla ja meillä sit yksi. siinähän se vauva menee samassa huoneessa tietysti alussa (tai ei se mikään tietysti ole, jokainen tyylillään jne), ja sit on mietitty että jos jossain vaiheessa väliseinää pukattais olohuoneeseen, ts. meille tehtäis sinne sellanen sängyn kokonen huone:) tai sit juniori sais sen, ku ei tartte kuitenkaan hirveästi vielä kaveritilaa... ei oikein nuo 9- ja 11-vuotiaat taida enää pientä huoneeseensa huolia, ei ole oikein mieltä kenenkään kannalta siinä.

muuten oon tässä vähän suunnitellut vaunuhommien hankinnan aloittamista. selasin tuolta " tarvikepinosta" tietoa eri vaunuista, ja nyt oon ihan pihalla näiden pehmeiden ja kovien ja yhdistelmien ja kuomullisten rattaiden jne jne jne kanssa. jos tässä aktivoituis ja kävisi ihan liikkeessä katsastamassa tarjontaa, sitten alkais kattelemaan sopivaa käytettyä. onko teillä vielä ajatusta koko vaunuista, millaset hankitte? -tuppaan olemaan tämmönen ennakoija, mua ärsyttää jos asiat jotka voi hoitaa ajallaan jää viime tinkaan ja sit joutuu tekemään jotain paniikkiratkaisuja kun ei ole aikaa ettiä sopivaa...

huh huh, tämä yö olikin vähän tiukempi valvoa nyt aamusta.. puolinukuksissa kai täältä saa kotiin ajella, toivottavasti ei satu hirivityksiä tielle...

oikein hyvää ja kaunista pyhäpäivää kaikille! eka adventti, poltellaanpa kynttilää:)

tiitu + elvis 14+1

Vierailija
19/30 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on melkoinen tuuli ja aamusta tuiskutti luntakin vaakatasossa. Urhoollisesti ulkoiltiin tytön kanssa 1½ tuntia.

Viikonloppu mennyt hujauksessa ja huomen aamuna olisi np-ultra. Apua! Ihan hyvillä mielin olen ja olen ajatellut niin, että ennakkko panikoiminen ei muuta tilannetta mihinkään. On se hassua, miten esikoisen odotusaikana ei osannut ollenkaan pelätä tällä tavalla. Välillä tuntuu, että olen liiankin hysteerinen.

Vaunuista. Valinnanvaraa on tänä päivänä paljon. Meillä on teutoniat vm.-04 pehmeällä kantokopalla. Itse pidin pehmeästä, siitä sai vanerin pohjasta pois ja pystyi käyttämään ratas aikana lämpöpussina. Samat vaunut tulee pikkukakkosellekin, renkaat ostan tod.näk. uudet.

Me asutaan kolmiossa ja voipi olla että jossain vaiheessa tulee ahdasta. Harmittaa, että tuo toinen makuuhuone on niin pieni että sinne ei kahta lasta mahdu.

Nyt lähden laittamaan tyttöä päiväunille.

Eliador 12+0

Vierailija
20/30 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np-ultrassa oltiin tiistaina. Ensin ei oikein näkynyt mitään, kun rakko oli kuulemma tyhjä (no ei siltä kyllä tuntunut!) vaikka olin terkkarin ohjeilla ollut pissaamatta. Lääkäri lähetti meidät kahvioon tankkaamaan ja kutsui tunnin päästä takaisin (en olisi enää viittä minuuttia kestänyt...), ja johan näkyi vauva (ja entistä täydempi rakko). Kyllä oli hauska nähdä tuleva perheenlisäys (se karvaton, kun meille on tulossa ensi vuonna karvaistakin perheenlisää). Kuva saatiin mukaan, ja sitä on onnellisina tiirailtu, ja tuleville isovanhemmillekin näytetty. Ei vielä oikein näe kenen näköinen tulokas on ;) .

Pahoinvointia on määrällisesti vähemmän, mutta laadullisesti se on kyllä sitten sitäkin pahempaa. Työpaikalla olivat viime viikon pikkujoulujen jäljiltä juorut jo tehokkaasti kiertäneet, ja viimeisillekin selvisi liikuntailtapäivänä lenkin-varrella-tässä-huvikseni-oksentelen-episodin jälkeen, mistä on kysymys...

Valoisassa pääsen vajaan puoli kilsaa ennen kuin oksennus iskee, pimeässä kävely onnistuu huomattavasti paremmin. Kiva.