Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesten mielipiteitä itselleni noloon asiaan..?

Vierailija
28.11.2007 |

eli siis kun sisemmät häpyhuuleni ovat suuret ja todella ulkonevat. en ole uskaltanut mieheltä kysyä, että onko se jotenkin vastenmielistä.. ei se ole ainakaan valittanut.. mutta kuitenkin, itseäni mietityttää tämä asia. mitä mieltä olette tuosta häpyhuulien koosta? naisetkin vastatkaa jos olette kommenttia saaneet kyseisestä asiasta=)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ ISOT HÄPPÄRIT ON TODELLA KIIHOTTAVAT!

Vierailija
2/16 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä jo ole riittävän minesti sanottu, että miehet tykkää isoista häppäreistä. Riittää jo sen asian vatvominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka niitä lerppanoita jaksaa aina täällä ylistää mutta minä en tykkää sellaisista yhtään.

m

Vierailija
4/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m32

Vierailija
5/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on erilainen ja se on hyvä asia. Sellainen ihminen, joka on sinut itsensä kanssa (=ei mieti miltä joka milli itsessä muille näyttää) on seksikäs ja sellaisen on paljon helpompi nauttia seksistä. Seksiä ei pitäs ottaa niin vakavasti, vaan pitää sitä ilona josta molemmat voivat nauttia. Mitä rennompi itse olet, sen nautinnollisempaa molemmille.

Jos vieläkin mietityttää, niin mietipä toisinpäin. Haluaisitko edes olla sellaisen miehen kanssa, jolle on jotain väliä miltä sun sisemmät häpyhuulet näyttävät?? Itse en todellakaan haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jolle joku ulkoinen yksityiskohta on niin tärkeä!

Vierailija
6/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut selväksi, että useimmat miehet pitävät isoista häppäreistä.

Ole siis ylpeä niistä!

Ps. Muutama " viiva" -nainen yrittää sabotoida keskustelua esiintymällä miesten nimissä, kehumalla viivaansa ja haukkumalla välillä isoja häpyhuulia. Säälittävää

Vierailija
7/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, mikään ei ole niin turn-off kuin seksipartneri, joka koko ajan joka asiassa epäilee omaa viehätysvoimaansa ja kelpaamistaan, kerjää kehuja ja vähättelee itseään. Itsevarmuus korvaa pienet ulkoiset puutteet!

Vierailija
8/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa voisimme me viivapillufanit sanoa teistä. Meitä on tälläkin palstalla miljoonia miehiä jotka ei voi sietää mitään joka suuntaan levinneitä tippaleivän näköisiä röpelörevoja.

m

Vierailija
9/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus joka ongelmaan. Tästä lähin oli aihe mikä vaan ulkonäköön liittyvä arvostelun kohde meissä miehissäkin niin oikea vastaus on että eipä me haluta olla sellaisten naisten kanssa jotka moisista pikku yksityiskohdista on niin kiinnostuneita.

Vierailija:

Itse en todellakaan haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jolle joku ulkoinen yksityiskohta on niin tärkeä!

Vierailija
10/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei sanoisi: " ja pyh" . paljastit itsesi nainen! Lopeta se viivasi markkinointi!

>ja pyh

>ihan samaa voisimme me viivapillufanit sanoa teistä

Vierailija
11/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies minä olen ja aika monta viivapillua olen 17 senttiselläni pistänyt pyöreäksi. :)

M

Vierailija
12/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa niitä korvasieniäkin matkalle sattunut ja kyllä niihin uppoaa ihan yhtä hyvin.

M

Vierailija
13/16 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olis pakko valita niin kauniimpihan se on sellainen joka on siisti eikä repsota ja roiku.

T. M34

Vierailija
14/16 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen, katson mielelläni myös naisia touhuamassa.

Minä pidän siroista, siisteistä sukupuolielimistä, kuten myös mieheni.

Meitä on joka makuun kuitenkin, joten ei ole mitään noloa!

Vierailija
15/16 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä pidän siroista, siisteistä sukupuolielimistä, kuten myös mieheni.

Vierailija
16/16 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietääkseni puhuimme naisten sukupuolielimistä kuitenkin.