jos on sairaslomalla ja mulla on sairista koko viikko mutta en tunne kyllä itseäni enää niin kipeeksi
niin voinko lähtee kauppaan siis käydä vaikka Anttilassa kattoon jouluostoksia? kotona ei kulu aika, ei sit millään.
Kommentit (7)
mut mun on pakko käydä kaupassa vaikka oisin missä kunnossa yh ku olen, haen pakolliset vaikka pää kainalossa.
polvileikkauksen jälkeen. Eivätkö he saa käydä kaupassa tai edes poistua kotoansa sairasloman aikana? -3-
niin työkaverit meilas että älä tule koska sulla on oikeus olla pois. No mä sitten ajattelin etät olen veke koko viikon mutta tämä on niiin tylsää ja puuduttavaa..
ap
Sairasloma on varmastikin kirjoitettu syystä. Urheilu lienee pahin asia mitä voit tehdä ennen kuin olet oikeasti toipunut flunssasta, koska silloin elimistö on herkimmilään kaikkiin lisätauteihin (sydänlihaksentulehdes, keuhkokuume jne.).
Mielestäni voit tehdä ihan kohtuudella kotitöitä jos tunnet niitä jaksavasi tehdä tai vaikka käyt kaupassa, mutta jumppaan ei kyllä kannata mennä.
Eihän työkyky ja kaupassakäynti kyky ole sama asia.
Eli itse tiedät mistä olet kipeä ja kuinka vaativaa työsi on. Vaikea ottaa kantaa työtäsi ja lomasi laatua tietämättä.