Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:n lapsilla uudet reimatecit...huh, huh

Vierailija
28.11.2007 |

Hei,

Nyt on pakko purnata. Lasteni ryhmässä on yhdellä yh:lla kaksi lasta ja niin vaan on tämän kauden Reimatecit päällä, kaksiosaistet puvut vieläpä. Sossustako se rahat saa?

Ei meillä vaan ole varaa ostaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti on varaa reimatecciin, autoiluun, lasten harrastuksiin jne. Ulkopuolisista saattaa vaikuttaa oudolta, mutta minulla on omaisuutta, jonka turvin voisin opiskella vaikka lopun ikäni ja elellä leveästi. Mutta sitä en tietenkään kerro kellekään muille...

Vierailija
22/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmoittautuu yksi yh, jonka lapsella on täksi talveksi Reimatec+ välikausihaalari, Reimatec+ 2os toppapuku, Ticketin haalari, kenkinä Timberlandin goret ja Reimatecin goret, pionin pakkaskengät sekä kuomat. Lisäksi autoiluun, kaupassa käyntiin jne Timberlandin takki ja timben kengät sekä mustat nilkkurit paremmiksi kengiksi

Olen muuten toimistotyössä =), haluatko tietää miten nuo vaatteet on saatu ostettua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella että joku viitsii kadehtia lapselta vaatteita päältä.

Minun yh ystäväni on tosi vähissä varoissa (koska opiskelee työn ohessa), mutta pukee lapsensa hyvin. Minusta se on kuinnioitettavaa. Lapsella on myös isovanhemmat jotka panostavat lapseen.

Minulla on hyvä palkka ja miehellä myös, mutta meidän lapsi kulkee toisten vanhoissa reikäpolvisissa, eikä ole Reimatecit.

Vierailija
24/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 kuussa, kuten muutkin tän palstan yksinhuoltajat. Selvähän se on

Vierailija
25/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin, että ne on todella huonolaatuisia, hinta-laatu ei oikein kohtaa...

Vierailija
26/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakollisten menojen jälkeen. Oops.

KAIKKI YH:T EIVÄT OLE SOSSUN ASIAKKAITA!

Vierailija
27/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koskaan en ole ollut sossun asiakas. Ja lapsilla on reimatecit ja goretexit. Ja muutoinkin kunnon vaatteet.

Vierailija
28/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, me tienataan miehen kans yht reilu 6000e kk käteen, eikä meillä todellakaan tulis mieleenkään ostaa lapsille yli 100 e maksavia reimatecejä. Mikä niissä on niin uhmeellistä, että ihmiset maksaa niistä niin hirveesti? Ja kyllä meillä lapset on lämpimissä ja kuivissa vaatteissa eikä ulkoilut jää väliin huonojen ulkovaatteiden takia.

Vierailija
29/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kostealla ilmalla kuriksia. Siitä mä ne rahat maksan.

Vierailija
30/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me miehen kans " tienataan" kuussa alle 2000 egeä, siitä väh pakolliset vuokra, auto, lainat, ruoka yms. Ja meidän 5 lasta kulkee kunnon kamppeissa, nuorimmilla Reimatecit ja goretex-kengät..Se vaan on niin että äkkiä se sama raha uppoaa halpapaskaan ja lasten on mukava olla kuivissa ja ketterissä tamineissaan! Sit vaan jää oma kampaamokäynti väliin ja vaateostot itselle yms.

Vierailija
31/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö oikeesti mikään muu oo av:lla kunnon ulkovaate ku reimatec? Ei meilläkään mitään halppiksia osteta ja ihan riittää silti puolta halvemmat ku reimatecit. Ja kestää sen mitä tarvii ja lapset on pysyny kuivina. Ja täällä tarvii tarhaan kurikset myös reimatecien kanssa.

Vierailija
32/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti vielä pakko lisätä; vaikka yh:lla on niukemmin rahaa kuin yhdessä asuvilla, minkälaisten helvietin urpojen kanssa sitä ollaan/on oltu naimisissa??

JOS lapsen on pienituloinen yh, onhan sillä lapsella isäkin? En vois kuvitellakaan, että vaikka miehen kanssa erottais ja se vihais mua sydämensä pohjasta, se jättäis meidän tytölle ostamatta kunnon talvivaatteet/ei haluais osallistua niiden ostoon. Vois vähän miettiä minkälaisten paskojen kanssa sitä lapsia tekee. Ja todellakin voi äiti tienata hyvin, isällä on silti velvollisuus (ja joillakin varmaan jopa halu???) osallistua.

Vierailija
33/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole köyhiä. Esim. mun sisko on lääkäri ja hänellä on kyllä varaa ostaa lapselleen mitä vaatteita haluaa.

Vierailija
34/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ero iskee, se mies katkeroituu/vittuuntuu/suuttuu usein niiiiin paljon, että se kiusaa vaikka sitten rahallisesti.

Jos sun pitää ostaa lapsen haalarit sun omista rahoista se riittää hyvin syyksi jättää rahat omaan taskuun.

Olet aika sinisimäinen.

Vierailija
35/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta mitenkään kauhean kallista, ihan normia.

Vierailija
36/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kuvitelma ap:lla on yh:ista? He siis ovat automaattisesti pienituloisia/raha on tiukilla?

Siskoni on yh, mutta kyllä hänellä lääkärinä on varaa ostaa lapsilleen vaikka sitten ne reimatecit!

Naurattaa aina kun täällä törmää siihen käsitykseen, että yh on:

-teiniäiti

-köyhä

-sossutapaus

-kouluttamaton

-tyhmä

...sillä vaikka siskoni on yh tätä nykyä, niin hän kyllä kumoaa joka ikisen edellä mainitun väittämän, vieläpä moninkertaisesti.

Vierailija
37/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy niissä yh äideissäkin hyvätulosia. esim. eräs tuttu on lääkäri ja heillä oma rivitalo asunto jas rahasta ei ole puutetta.

Vierailija
38/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoitsu yh ja palkkaa ei asumiskustannusten jälkeen paljon jää, ostin silti aina reimetecit lapselle ja olin itse ilman. Et riippuu miten rahaa käyttää. En kyllä tajua tuota aloittajan kommenttia.

Vierailija
39/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joskus voi jollain jotain hyvääkin olla, että joku ns, parempiosainen juppiämmä heti huutaa kateuttaan. Tuleeko mieleen että ehkä lasten isä on osatnut ne tai vaikka sukulaiset, tai sitten se yh äiti on saanut lottovoiton tai sun ukkos on hankkinu ne vaatteet kun on lasten oikea isä ja haluu auttaa kun sä olet niin veemäinen akka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi