Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:n lapsilla uudet reimatecit...huh, huh

Vierailija
28.11.2007 |

Hei,

Nyt on pakko purnata. Lasteni ryhmässä on yhdellä yh:lla kaksi lasta ja niin vaan on tämän kauden Reimatecit päällä, kaksiosaistet puvut vieläpä. Sossustako se rahat saa?

Ei meillä vaan ole varaa ostaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimaan lapsilleen talveksi kestävät ja lämpöiset vaatteet :)

Vierailija
2/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kustantanut. Tai voisiko sillä olla ihan peräti hyvä taloudellinen tilanne YH:nakin....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan reilua. Mitään muuta siltä urpolta ei herukaan.

Vierailija
4/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmasti joutuu tinkimään jostakin muusta...

ja toivottavasti se onkin saanut sossusta rahaa lastensa vaatteiden ostoon, ennemmin lapsille vaatteita kun narkeille huumeita näillä valtion rahoilla.

Vierailija
5/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan yksin sen mitä vaikkapa kaksi lähihoitajaa yhteensä, joten kyllä vaan on varaa valita ilman sossun apuakin mitkä haalarit lapselleni hankin :D

Vierailija
6/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla hyvä palkkainen työ tai muuten vaan säästöjä. Ei yksinhuotajuus tarkoita köyhyyttä.

Vierailija
7/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin lasten isät ostavat lapsilleen vaatteita vaikka lapset asuvatkin äidin luona. Yhteishuoltajuus toimii. Kaikki ei myöskään vedä röökiä posket lommolla ja raahaa mäyräkoiraa monta kertaa viikossa kotiin. Reimatekit eivät nyt niiiiin kauheesti maksa. Jokaisella on niihin varaa jos vain haluaa.

Vierailija
8/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä talvena reimatecin kolmannelle lapselleni enkä ole huomannut mitään autuaaksi tekevää. Enkä ole yh.

Vierailija
9/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, lapsilla on omat huoneet, miellä uus auto, lapset harrastaa jääurheilua hyvillä varusteilla, lapsilla vähintään kaksi talviulkoiluasua, gore-tex-kengät ja paljon muutakin kulutushyödykettä tekemässä elämää mukavaksi. Lisäksi teen töitä kotona, eikä koululaisen tarvi tulla tyhjään kotiin, ollaan yhdessä ja puuhataan. Ja tosiaan, olen yh, voi niisk, ei kai mun lapsilla voi asiat näin olla???

Vierailija
10/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksinhuoltajan pitäisi aina olla köyhä ja lasten kulkea rääsyissä ?

Tienaan 3000,- kk. Tuo raha jää siis verojen jälkeen. Joten sillä ostaa muutamat haalarit ja kengät vuodessa. Lisäksi saan vielä elastusavut. Joten tuskin voi sanoa että olen kauhean köyhä.

Vierailija
11/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nostaa perheeni köyhyysrajan alapuolelta siihen rajalle. Toimeentulo tuki on kaikille saman suuruinen etuus, mitään ylimääräistä en haalarien ostoon ole saanut. Totta tosiaan, tingin sitten muusta: meillä ei ole autoa, omat vaatteeni, ja suurin osa lasten vaatteistakin on kirpputorilta, sitä vaan ei heti huomaa, kun ostan vain hyvää, en rääsyjä. Ruoka on aina sitä mitä tarjouksesta saa, lapsella on kestovaipat, puhelimessa en juorua, ym ym. Voisin tietenkin ravata baarissa tuhlaamassa nekin haalarirahat, niin saisi tämä av:n yh kuva taas vahvistusta, se ei vaan kuulu tapoihini...

Vierailija
12/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli tuskinpa silloin Reimatecciäkään.

Vierailija
13/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Yh niin on köyhä.

Jos tekee toimistotyötä niin on köyhä.

JNE jne jne.

Eli ainoastaan jos on mies töissä ja ansaitsemassa hyvää liksaa niin on varaa??? Ja millä vuosituhannella nyt eletään?

Vierailija
14/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla varmaan on isovanhemmat ja kenties isäkin avittaa vaatehankinnoissa.

En ymmärrä tuollaista kateutta.

Vierailija
15/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on köyhiä tai sitten ovat huoria, että saavat lapsilleen ostettu Reimatecit. Kuka niitä edes haluaa? PAska laatua. Olen yh ja mun lapsella on Superremu. Enkä huoraa, vaan käyn ihan töissä.

Vierailija
16/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan riitä mielenkiinto katsella missä vaatteissa kukakin lapsi päiväkodissa on...

Vierailija
17/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teillä ei ole varaa ostaa reimatecciä? Kellä vaan on varaa laatuhaalareihin, jos kokee sen tärkeänä. Onko sinulle yhdentekevää lastesi hyvinvointi, häpeäisit!

Vierailija
18/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yksinhuoltaja voisi panostaa laatuun? Tuttavani jäi työttömäksi ja otti velkaa ja osti omistusasunnon. Olen ihmetellyt, miten se on mahdollista. En kumminkaan kadehdi.

Vierailija
19/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten jo moni mainitsi on olemassa myös hyvätuloisia yh:ita ja lasten isä, isovanhemmat, kummit ovat voineet puvut ostaa. Tai sitten on vain päättänyt tinkiä muusta ja ostaa lapsille hyvät talvivaatteet.

Taas loistoaloitus siitä miten kateellisia jotkut ovat! Keskity omaan elämääsi.

Vierailija:

Ei meillä vaan ole varaa ostaa.

Vierailija
20/39 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jossain löytyy yh joka ymmärtää satsata laatuun! Tiedän yh:n jonka elatusmaksut menevät ryyppäämiseen ja rakennekynsiin ja lapsella aivan paskoja vaatteita/kenkiä jotka hajoo samantien.. Oli sitten yh tai ei, kannattaa miettiä miten rahansa käyttää! Ap on kade kun ei osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi