Minua ei yhtään jaksa enää kiinnostaa kodin laittaminen!
Olen niin kyllästynyt. Siivoan joka ikinen päivä. Koti ei pysy siistinä, koska kukaan ei hoida sitä. On tavaroita lattialla kaikki tavarat hukassa!
Miestä ei kiinnosta. Potkii vaan tavaroita pois tieltä vaikka voisi yhtä hyvin sen nostaa ja viedä paikalleen. Ulkovaatteet lojuvat makuuhuoneessa sängyn vieressä. Monta kertaa olen nekin nostanut miehen paikalle sänkyyn, mutta illalla nukkumaan mennessä ne lentävät taas sinne lattialle!
Tuhkaämpäri keskellä olohuonetta, josta sitten 1v käy hakemassa tuhkaa ja heittelee sitä niin sohvalle kuin lattialle! Itse en siihen ämpäriin koska, koska en ole sitä siihen raahannut. Mua ei jaksa enää kiinnostaa miltä meidän valkoinen sohva kohta näyttää!
Ei vaan enää jaksa kiinnostaa!
Kommentit (22)
kun olin vielä kotona lasten kanssa. Tuntui että koko ajan sai olla puunaamassa ja järjestelemässä lasten ja miehen levittämiä tavaroita. Kun yhden kohdan sai siivottua niin toinen oli jo sotkettu. En ole itsekään mikään kovin siisti ja järjestelmällinen joten sotkuista oli. Piti vaan oppia sietämään sitä ja siivota suurimmat sotkut. Tuhkaämpärin kyllä veisin pois...
Nyt kun olen töissä, koti pysyy paljon paljon siistimpänä kun siellä ei ole päivisin kukaan sotkemassa.
Yritä saada mies viemään lapset pois päiväksi (tai vaikka viikonlopuksi), siivoa aamupäivä ja nauti loppuaika siististä kodista.
Joinain päivinä seuraavanlainen asenne auttaa pääsemään etes hitusen eteenpäin:
Lietson itselleni mielikuvan, että tämä talo on YKSIN MINUN ja päätösvalta täällä on YKSIN MINUN. Minä saan tehdä täällä mitä haluan, jotta viihtyisin paremmin. Pistän pipon päähän peittämään paskaiset hiukset ja ipanan rattaisiin vaikka paskaisissa vaatteissa (kyllä, jos on voimat vähissä, olkoonkin, että AV-palstalta saa lukea kauhukirjoituksen " Hyi mitä näin tänään kaupassa!" ) ja marssin tavarataloon/sisustusliikkeeseen ostamaan seinälle uuden kuvan tai sohvatyynyihin uudet päälliset tms. Siinä yleensä salakavalasti piristyy ja tulee siistittyä pahimmat köhnät pois samalla.
Rahat on tietysti miehen hankkimat, mutta jos ei sitä sen enempää kotihommat kiinnosta, niin maksakoot siitä sitten. Ja turha tulla valittamaan, että hän olisi halunnut toisenlaiset tyynynpäälliset.