Miten Eugenia Cooney on vieläkin elossa, asuu kotona jne?
Hän on kirjaimellisesti luurankomaisen laiha, ollut jo n. 15 vuotta. Videon kohdassa 2:11 alkaen Eugenia tanssii vaatteessa jossa näkyy hänen luurankonsa kerta kaikkiaan. Miten hän pysyy elossa ja sydän lyö jne. ilman ravintoa?
Kommentit (8)
On kyllä melkoinen piikki pullukoidenkehopositiivareiden lihassa tämä Eugenia... niin kovasti ovat hänen kuolemaansa toivoneet, mutta edelleen on elossa
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melkoinen piikki pullukoidenkehopositiivareiden lihassa tämä Eugenia... niin kovasti ovat hänen kuolemaansa toivoneet, mutta edelleen on elossa
Tuskin kukaan hänen kuolemaansa on toivonut. Minua ihmetyttää käytännössä ravinnotta elossa pysyminen.
- ap, joka on normaalipainoinen
Hyi vttu miten ruma! Ja tanssi jotain ihmeen koikkelehtimistä kuin vanhalla mummolla.
Neverheard, jotain pissaliisojen thinspojuttuja ilmeisesti siis. Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu miten ruma! Ja tanssi jotain ihmeen koikkelehtimistä kuin vanhalla mummolla.
Ja yritti jotain Beyoncea vetää 😆 Näytti vaan idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. mitään välimuotoahan ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole lihaksia niin liikkuminen on tosiaan tuollaista jäykkää kuin 100-vuotiaalla.
mä olen hulluna tuollaisiin naisiin. vielä kun ei olisi niin paljoa meikkiä...