Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa asiallisesti 4-veelle, että sitä pippeliä ei saa näyttää ihan kaikille?

Vierailija
28.11.2007 |

En halua lapsesta ahdasmielistä " pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa" - väkertäjää isona, mutta ei sitä pippeliä voi esim. näyttää myöskään kaikille, jotka käyvät kylässä? Vaikka toki hieno onkin!

Apua!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että navasta alaspäin on yksityistä aluetta joka kuuluu vain sinulle, sitä ei ole tapana näytellä kellekään muulle.

Vierailija
2/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä yksinollessa ihastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä??

Vierailija
4/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä nyt niin tollo ole, etten ymmärrä sanoa, mutta jostain syystä on nyt joku sellainen vaihe, missä se pippeli kiehtoo niiiiin paljon, että sitä on kielloista ja selityksistä huolimatta ihan pakko näytellä.

Vierailija
5/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi tsiisus, meillä on sanottu että älä räpellä tai se tippuu alas. ja siihen on loppunu.

Vierailija
6/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kaverit nauraa. Terveisiä sinne 50-luvulle.

Vierailija
7/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipuuhia oli esitellä pippeliään sohvalla telkkaria katsellessa ja kun sai sen jököttämään niin ylpeänä näyttää " Kato" . Olen sanonut siihen että hieno ja pippelillä onkin kiva leikkiä mutta hyviin tapoihin kuuluu ettei pojat leiki pippelillä eikä tytöt pimpillä muiden nähden.

Aina tilanteeseen hyviin sopivana olen myös sanonut että kenelläkään muulla ei ole oikeutta koskea kenenkään pippeliin vaan se on ihan yksityisaluetta. Isompi poika kerran kysyi että miksi joku haluaisi koskea hänen pippeliinsä niin yritin hysterisoimatta selittää että on olemassa ihmisiä jotka ovat sillä tavalla sairaita että haluavat tehdä pahaa sukuelimille mutta siihen ei pidä suostua vaikka paha ihminen lupaisi suklaata tai autoja...

Siitä tulikin pitkä keskustelu ja pojat on pari kertaa kysyneet sen jälkeenkin. Itsestäni näyttää etten pelotellut heitä kuitenkaan liikaa ja itsellä on vähän turvallisempi mieli että ainakin tietävät ettei niin saa sanoa.

Keskusteltiin myös siitä että pitää aina kertoa isälle tai äidille vaikka kuinka pelolteltais... Tämä olikin hyvä veto sillä jonkin ajan päästä paljastui että pihalla pari vanhempaa poikaa oli rökittänyt juuri niin näitä pienempiä että antavat turpiin jos kertovat. Siinä selvis minne mun suklaat oli kadonnut...