Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papa-kokeesta luokka II.

Vierailija
27.11.2007 |

Mitä ihmettä tarkoittaa, onko jollain kokemusta? Koska menit uudestaan papa-kokeeseen ja mikä sen tulos oli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa itsellesi lääkäri.

Vierailija
2/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tiedätkö mistä sen sait?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps, ei se 2 papassa tarkoita välttämättä muuta kuin jotain tulehdusta, joka voi parantua itsestäänkin. Mutta mene varmuuden vuoksi uusintakokeeseen 6 kk:n kuluttua.

Vierailija
4/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse vielä varata ;) Pikku säikähdys vaan, kun avasin töistä tullessani kirjekuoren. Joukkoseulonnan kautta ei näköjään jatkotutkimuksiin pääse. Missä te kävitte uusintakokeessa, yksityiselläkö?

Vierailija
5/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä olen sen saanut. Nyt on ollut kymmenisen vuotta puhdas papa.

2

Vierailija
6/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin syksyllä ihme vuodon takia päivystyksessä ja silloin todettiin joku sauvabakteeri. Lääkitystä ei tarvinut mutta kontrolli puolen vuoden päähän.

Vierailija
7/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että voiko mennä ihan kunnalliseen labraan vai kuka sen oikein tekee? Aiemmat papat aina otettu esim. pillerienvaihdon kautta yksityisellä gynellä, mutta en tämän asian takia millään viitsisi uhrata siihen niin paljon rahaa. Kun itse näytteen ottamiseen menee joku pari sekuntia ja yksityisellä maksaa jo pelkkä toimistomaksu kympin.

Vierailija
8/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

papassa luokka kaks ja sen jälkeen lääkäri käski tulla puolen päästä kontrollipapaan. Se oli sitten ykkönen.

Jos se olisi ollut edelleen kakkonen, niin lääkäri olisi passittanut tarkempiin tutkimuksiin.

Kyseessä voi ollut jokin tulehdys esim tai vastaava. Tai voi johtua jostain syystä mikä menee itsestään ohi.

Vierailija
9/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäntönä just toi kontrolli 6-12 kk kuluttua.

Vierailija
10/10 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ihan kunnallisessa tk:ssa olen käynyt.

Vuosia sitten, ehkä n. 7 vuotta sitten minulla todettiin kondylooma, se hoidettiin pois jäädyttämällä ja sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Käyn joka vuosi papassa ja se on ollut sen jälk aina ykkönen lukuunottamatta tuota yhtä kakkosta joka sitten myöhemmin olikin ykkönen.