Kokemuksia sykemittareista? Polar F6/Suunto T3. ov
Olen hankkimassa sykemittaria, vahvimmilta vaihtoehdoilta tuntuvat Polar F6 ja Suunto t3, onko jollain niistä kokemusta?
Kommentit (5)
Ei tosin ole meillä muita sykemittareita ollut. Mutta tuo on ainakin siitä kiva, että kertoo esim. sen, millaista treeniä kannattaisi seuraavaksi tehdä. Jos on ollut rankkoja treenejä, niin ehdottaa, että nyt kannattaisi tehdä palauttava treeni.
Hän muuten sai sykemittarin viime vuonna Retkimessuilta, kun tilasi samalla Retki-lehden vuodeksi. Mittari tuli siinä kuin ilmaiseksi kaupan päälle.
Polar F6:ssa on jalkapod mukana (eli siis matkamittaus toimii). Miehellä ollut käytössä puolisen vuotta ja on ollut tosi tyytyväinen. Kalorimittauksesta en tiedä, kun mies ei sitä ainakaan käytä. Mukana tuleva ohjelma on aika yksinkertainen, mutta perusjutut sillä saa muistiin. Monipuolisemman analyysiohjelman voi sitten ostaa siihen erikseen, niin kuin Suuntoonkin.
Nää on siis juoksumittareita.
Ollaan kumpikin tyytyväisiä. Mä haluisin kyllä matkanmittauksen, ja miehen mielestä sen koneessa on huono tiedonsiirtotekniikka. Meinaan ostaa matkaa mittavaan mittarin vasta sitten, kun tiedonsiirtotekniikka on vähän modernimpi.
johon olen ollut todella tyytyväinen (huippulaatua).
Noista mainitsemistasi malleista en osaa sanoa mitään. Vain sen, että itselle on perusmalli ollut hyvä 3-4 krt/vko treenaukseen.
Mutta jos haluat mitata matkaa, tarvitset varmaan kehittyneemmän mallin.