Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mars ja Venus vuoteessa. Jokaisen miehen pitäisi lukea tämä ennenkuin menee naimisiin.

Vierailija
27.11.2007 |

Upea kirja, jossa selitetään kädestä pitäen mitä miehen pitää tehdä, jos haluaa lisää seksiä. Punainen lanka on se, miten tehdä seksistä naiselle niin hyvää, että tämä haluaa sitä aina vain lisää.

Olen lukenut itse, antanut kirjan tyttärelleni, pojalleni, siskolle, siskon aikuisille lapsille ym. Kaikki kuorossa kehuivat kirjaa.

Siis minulla ja siskolla on tietysti aikuisia lapsia...:) Etenkin pojat, miehet, sanoivat tajunneensa idean. Mielenkiintoista on, että he antoivat kirjan ' kiertää' kaveripiirissä.

Kirja on siis John Gray (Grey), Mars ja Venus vuoteessa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinä olet huomioinut miehen vai onko se niin että vain sinua pitää huomioida .

Vierailija
22/30 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekkö sit pitäis riittää se läheisyys ja hellyys..

No jo tosta laukeamisten vertailusta näkee että sinä et tiedä mistään mitään. Yhhhyhyhyh oikein hirvittää ajatella millanen "unelma" sinäkin olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkä kouraisu jalkovälistä ei riitä huomioimiseksi, vaikka täällä onkin joukkio miehiä, jotka ilmeisesti niin toivoisivat. Eikä sen huomioimisen tarvitse olla mitään majesteetillista tai viulujen soittoa, kunhan vain antaa toiselle arvon " elävänä ja tuntevana inhimillisenä ihmisenä" . Mutta joillekin jo se on liian vaikeaa.

No mä annan sulle arvoa elävänä ja tuntevana inhimillisenä ihmisenä. Kostuitko? ...niimpä

Vierailija
24/30 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävänä, naisellisena ja seksikkäänä ja kertoo nämä minulle ja lisäksi on hyvä petipuuhissa, ei minulla ole mitään aihetta torjua häntä seksuaalisesti.

Lisäksi tieto ja kokemus siitä, että tehdessäni aloitteen seksiin mies on aina valmiina, kiihottaa minua.

Kuuntelua ja kunnioitusta puolin ja toisin, ei sen kummempaa.

Vierailija
25/30 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Miehen pitää olla se, joka lämmittelee ja hoitelee naiselle orkut ja sitten saa ehkä itsekin jotain jos hyvin käy?

Eikös siinä liitossa ole kaksi henkilöä. Se on vain naisten ase käyttää pihtaamista omien asioiden eteenpäin viemiseen. Täälläkin on kirjoiteltu, miten se miehen "unelma-käyttäytyminen" ei ole muuttanut seksuaalitonta tilannetta mihinkään.

Niin ja tämähän on jälleen yksi syy vieraissa hyppimiseen, kun täysin tuntemattomalta henkilöltä saa helpommin ja parempaa seksiä kuin kotoota... Varsinkin kun naiset lukee näitä kirjoja :)

Vierailija
26/30 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä oon miehenä oikein ymmärtänyt niin on kahdenlaisia seksioppaita. Naisille sellaisia joissa kerrotaan että miten miehen pitäisi muuttua että hommat toimisi paremmin. Ja miehille sellaisia joissa kerrotaan että miten miehen pitäisi muuttua että hommat toimisi paremmin.

Ja sit kun mies on muuttunut voikin nainen jattaa hanet ja etsia seuraavaa muutettavaa....

Vierailija
27/30 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tarvita kirjoja muutenkaan, meillä on molempia tyydyttävä seksi-elämä. Juuri tästä eilen keskustelimme, joten ei kannata tulla sanomaan, että niinhän sä luulet. En luule, vaan tiedän. Mutta tämä onkin vuosien ja kokemuksen tulosta:)

Vierailija
28/30 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tarvita kirjoja muutenkaan, meillä on molempia tyydyttävä seksi-elämä. Juuri tästä eilen keskustelimme, joten ei kannata tulla sanomaan, että niinhän sä luulet. En luule, vaan tiedän. Mutta tämä onkin vuosien ja kokemuksen tulosta:)

Itseasiassa sen kyllä huomaa, että teilläpäin ei ole kirjoja luettu :)

Vierailija
29/30 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävänä, naisellisena ja seksikkäänä ja kertoo nämä minulle ja lisäksi on hyvä petipuuhissa, ei minulla ole mitään aihetta torjua häntä seksuaalisesti.

Lisäksi tieto ja kokemus siitä, että tehdessäni aloitteen seksiin mies on aina valmiina, kiihottaa minua.

Kuuntelua ja kunnioitusta puolin ja toisin, ei sen kummempaa.

Eli olet juuri se mistä on puhuttukin. Pitää tanssia ja laulaa, laulaa ja tanssia ja toivoa että teidän suopeutenne suostuu hänelle antautumaan. Sen verta myös pihtaat että kun tämä aurinkoinen hetki Hänen elämässään koittaa niin heti kelpaa. Ettei vain käy niin että kohta ihmettelet tuolla toisessa säikeessä että voi ihme ja kumma kun mies vaihtoi thaikkuun..

Vierailija
30/30 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut... Eipä ollut mistään kotoisin. Ihmeellistä diipa daapa.

Nuo seksikirjat on aina yhden ihmisen mielipide siitä mikä hänellä toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi