Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mars ja Venus vuoteessa. Jokaisen miehen pitäisi lukea tämä ennenkuin menee naimisiin.

Vierailija
27.11.2007 |

Upea kirja, jossa selitetään kädestä pitäen mitä miehen pitää tehdä, jos haluaa lisää seksiä. Punainen lanka on se, miten tehdä seksistä naiselle niin hyvää, että tämä haluaa sitä aina vain lisää.

Olen lukenut itse, antanut kirjan tyttärelleni, pojalleni, siskolle, siskon aikuisille lapsille ym. Kaikki kuorossa kehuivat kirjaa.

Siis minulla ja siskolla on tietysti aikuisia lapsia...:) Etenkin pojat, miehet, sanoivat tajunneensa idean. Mielenkiintoista on, että he antoivat kirjan ' kiertää' kaveripiirissä.

Kirja on siis John Gray (Grey), Mars ja Venus vuoteessa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitäisi opettaa, miten tyydyttää mies. Tämä kulttuuri näkee naisen ANTAVANA ja miehen SAAVANA. Naisille pitäisi opettaa japanilaisten geishojen opit, miten tyydyttää miestä.

Suurimmalla osalla naisista ei ole hajuakaan, miten olla eroottinen ja seksikäs sekä aktiivinen seksin osapuoli.

Vierailija
2/30 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kuullut hieman ristiriitaisia arvioita ko. kirjasta, joten kaipa siitä joku voi jotain uutta (tai hyvää) löytää.

Mutta jos nainen (tai mies) ei ole tyytyväinen seksiin suhteessa, niin eikö ensisijainen ratkaisumalli ongelmaan olisi keskustelu asiasta, eikä kahlata eri kirjoja läpi ja toivoa, josko tämän kirjailijan näkemys tärppäisi...?

-m31-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin tuon myös joku vuosi sitten ja eipä se mitään uutta tarjonnut naisten ajatusmaailmasta minulle, tosin olen kyllä asioista paljonkin lukenut. Monen naisen tekisi mielestäni hyvää lukea tuo kirja. Aika osuvasti siinä kuvaillaan miehen ajatusmaailmaa ja miten mies kokee torjunnan, arvostelun jne. ja miten ne voivat vaikuttaa parisuhteeseen.

M34

Vierailija
4/30 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme jos ei oikein kotona heru, kun jopa tällainen tyrmätään noin. Jos olet niin surkea, ettet naisesi takia voi yhtä kirjaa lukea niin olet selibaattisi aivan itse ansainnut.

Vierailija
5/30 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä oon miehenä oikein ymmärtänyt niin on kahdenlaisia seksioppaita. Naisille sellaisia joissa kerrotaan että miten miehen pitäisi muuttua että hommat toimisi paremmin. Ja miehille sellaisia joissa kerrotaan että miten miehen pitäisi muuttua että hommat toimisi paremmin.

Vierailija
6/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miettiä muijan haluja tai kiihotusta?? Omassa on tarpeeksi tekemistä!!

Vierailija
7/30 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos mä oon miehenä oikein ymmärtänyt niin on kahdenlaisia seksioppaita. Naisille sellaisia joissa kerrotaan että miten miehen pitäisi muuttua että hommat toimisi paremmin. Ja miehille sellaisia joissa kerrotaan että miten miehen pitäisi muuttua että hommat toimisi paremmin.

Vierailija
8/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAUDAKSI. Toisaalta sehän voi olla sonni tai lehmä. Eihän sitä tiedä kumpi siellä näppiksellä näpyttelee...

Vierailija
9/30 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hormoonit hyppyyttää ja mies mukautuu?

Vierailija
10/30 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin useammin! Mutta sanopa sitten että opettele rakastelemaan vaimoasi sen iänikuisen panemisen sijaan, niin EIHÄN TIETENKÄÄN sellainen käy!

Vierailija
11/30 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus sinulla on vaatia mitään, jos et itse tyydytä miestäisi niin kuin hän haluaa. Täällä valitsee sellainen väärinkäistys, että nainen antaa ja mies saa...

Vierailija
12/30 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekkö sit pitäis riittää se läheisyys ja hellyys..

Vierailija
13/30 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ajatellut lukea, vaikka luenkin paljon, mutta mahtaisiko opuksesta olla iloa vaimolleni joka haluaisi enemmän kuin saa

minut haluamaan?

Vierailija
14/30 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annatte miehellenne - silloin kun mies on mielestänne ollut kiltti tai tehnyt niin kuin toivotte - kyse on antamisen periaatteesta.

Miksi ette itse ole seksissä aktiivisia? Miksi miehen pitää ruinata?

Vierailija
15/30 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kirjoitti:

no tosiasiahan kuitenkin on et mies useimmiten laukeaa seksissä kuin nainen . meillekkö sit pitäis riittää se läheisyys ja hellyys..

Tuo on niin totta. Jos tilanne on se, että mies saa orgasmin joka kerta, ja nainen ei juuri koskaan, niin eiköhän se naisen orgasmi ole se vakavin ongelma, joka ensimmäisenä pitää ratkaista? Sitten kun ollaan saatu tässä kohtaa tasapuolinen tilanne aikaiseksi YHDESSÄ asian eteen työskennellen, voidaan keskittyä miehen parannustoiveisiin. Toki näitä voidaan työstää yhtäaikaakin, mutta tasapuolisuuden kai pitäisi olla ensimmäisenä tavoitteena?

Parisuhteessa orgasmi ei ole yksin sen saajan tai kumppanin vastuulla, vaan yhteinen asia. Eikö?

Vierailija
16/30 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos annatte miehellenne - silloin kun mies on mielestänne ollut kiltti tai tehnyt niin kuin toivotte - kyse on antamisen periaatteesta.

Miksi ette itse ole seksissä aktiivisia? Miksi miehen pitää ruinata?

MUTTA sen sijaan mielelläni harrastan seksiä hänen kanssaan silloin, kun hän HUOMIOI minua ja saa MINUT tuntemaan itseni haluttavaksi ja kiihottavaksi. Jos hän saa mulle sellaisen tunteen, että hän arvostaa mua, pitää viehättävänä, mukavan seurana - jne - se seksi vain on kivempaa. Silloin on kivempi tehdä aloitteitakin.

Ihan pelkkä kouraisu jalkovälistä ei riitä huomioimiseksi, vaikka täällä onkin joukkio miehiä, jotka ilmeisesti niin toivoisivat. Eikä sen huomioimisen tarvitse olla mitään majesteetillista tai viulujen soittoa, kunhan vain antaa toiselle arvon " elävänä ja tuntevana inhimillisenä ihmisenä" . Mutta joillekin jo se on liian vaikeaa.

Jos mua lähestytään seksimielessä aina vain niin, että penetraatio tapahtuu ennenkuin olen edes kostunut (sekin on varmaan mun vika, pitäis käyttää enemmän liukkaria niin tylsät esileikkihommat jäis veks), seksi hiertää limakalvoja, saa aikaan tulehduksia ja virtsatulehduksia, niin jotenkin sitä ei sitten edes halua olla kovin aloitteellinen :(

Vierailija
17/30 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos teidän pitäisi aina ruinata mieheltänne? Saisitte seksiä vain jos olette tehnyt riittävästi kotitöitä ja huomioinut miestänne?

Koska sinä NAINEN olet joutunut tekemään työtä seksin eteen?

Vierailija
18/30 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä jos teidän pitäisi aina ruinata mieheltänne? Saisitte seksiä vain jos olette tehnyt riittävästi kotitöitä ja huomioinut miestänne?

Koska sinä NAINEN olet joutunut tekemään työtä seksin eteen?

kyllä hän mieluummin menee silloin aikaisin nukkumaan, lukee kirjaa, sammuttaa valot ja kääntää selän.

- ja tämä on taivahan tosi ja todettu asia -

Vierailija
19/30 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta. Jos ei ole oikein tietoa ja siihen päälle vielä jos on estoja niin on hankalaa. Usein nainen on se saava puoli ja mies tekee työt kun naisenkin pitäis olla aktiivinen ja vievänä osapuolena.

Vierailija
20/30 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet itse huomioinut miehen . ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän