Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sellainen nainen, johon miehet ihastuvat (viattomasti) helposti? Mistä luulet sen johtuvan?

Vierailija
27.11.2007 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kaunotar: Tummat kiharat ja pitkät hiukset, korkeat poskipäät, isot silmät, isot huulet jne. Liekö vaikutusta, koska olen myös pitkä :) Vertaan siis tuohon yhteen toiseen keskusteluun.

Vierailija
22/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta täytyy sanoa että nyt naimisissa olevana ja kahden lapsen äitinä olen saanut kehuja ja iskuyrityksiä rutkasti enemmän kuin nuorempana sinkkuna.

En osaa sanoa mistä se johtuu... On raskauksien jäljiltä pömppää, melko arkisen näköinen ja en ole mikään klassinen kaunotar. Laitettuna näytän paremmalta ja tykkäänkin laittautua silloin harvoin kuin jossakin pääsee käymään.

Nyt vaan on niin moni tuttu mies ja ihan kaveritkin niin miehet kuin naiset kehuneet minua upean näköiseksi ja kauniiksi! Mies havaitsi viimeksi ulkona ollessamme että jatkuvasti joku mies katseli ja yritti lähestyä... Ystäväni nauroi että hänen miehensä oli kotona kertonut että ei ollut meinannut tunnistaa minua kun olin näyttänyt niin upealta!

En kehuskele tässä vaan totean ainoastaan että tuntuu mukavalta huomata että olen ilmeisesti ainoastaan kaunistunut rakkauden ja lasten myötä... Liekö se se onni ja hyvä olo joka säteilee tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös tosi puhelias ja iloinen. Se on yksi varmaan jonka vuoksi tulen useiden kanssa juttuun... On toki ihmisiä jotka sitä vastoin eivät voi sietää minua...

Vierailija
24/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu! Olit hyvin pukenut sanoiksi sen mitä minä mielestäni olen myös :)

t. 26

Vierailija
25/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsepäinen ja tulinen tuittupää, jolla on nopeasti raksuttavat aivot. Lisäksi olen liian itsevarma ja ulospäinsuuntautunut. Olen ulkonäöltäni seksikäs, joten miesten itsesuojeluvaistot eivät herää kohdallani.

Vierailija
26/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, miehet ihastuvat usein.

Vierailija
27/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen pitkä, näyttävän näköinen, melko fiksukin, hurtin huumorin omaava ja aika seksuaalinen. Eli karkeasti ottaen: joko minua pidetään tosi hyvänä jätkänä tai sitten kanssani himoitaan villiä seksiä...

Tämä on oikeastaan suuri tragediani: haluaisin miehekkään vahvan miehen, jonka syliin käpertyä, mutta sellaiset eivät tunnu olevan minusta kiinnostuneita. Enkä oikein voi muuksikaan muuttua! Sen sijaan monesti fyysisesti minua heikommat ja ns. pehmeän tunteelliset miehet usein kiinnostuvat, etsivät kai jotain vahvaa äitihahmoa itselleen.

Vierailija
28/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen samaa tyyppiä, mutta olen löytänyt rinnalleni miehekkään miehen. Kyllä heitä on muitakin!

Vierailija
29/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän etäisyyttä itse jätkään, en kiinnitä huomiota jne, eivät tule ainakaan itse puhumaan. Monet ovat sanoneet pelottavaksi (siis sellaiseksi naiseksi, jota voi kaukaa ihailla, mutta todennäköisesti saa pakit, joten moni ei uskalla lähestyä). Mutta jos alan itse juttelemaan ihan normaalisti ja millään tavalla flirttailematta jätkälle (vaikka pöytäseurueessa), heti ovat lätkässä, katsovat kuin koiranpennut, eikä mikään vastakkainen vihje enää auta. Vihkisormuskin on siinä vaiheessa vain hidaste, kuten olen useammankin kerran kuullut. :(

Tästä syystä en useinkaan viitsi enää jutella vieraille baareissa, vaikka se olisi hauskaa ajanvietettä, tykkäisin tutustua uusiin ihmisiin ihan ilman taka-ajatuksia. Eli olen pelottava kaukaa, mutta kun avaan suuni, miehet (ja naiset!) ajattelee, että olenkin saavutettavissa ja käyvät kiinni kuin sika limppuun.

Tämä pelottava nainen on muuten 160 senttinen pygmi, että ei se aina ole se pituuskaan... :)

Vierailija
30/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin oppii tuntemaan paremmin. Elän tosi tunteella tätä elämää, se tarkoittaa joko sitä että nauran ja olen tosi iloinen tai sitten itken niin että kaikki sen näkee.

Vierailija
31/43 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ei hirveän usein ihastuta, mutta sitten ihastutaankin kohtalokkaasti... Olenkin miettinyt, kuinka yleistä on se, että miehet, joiden kanssa ei edes ole ikinä mitään suhdetta ollutkaan, haikailevat perään vielä vuosienkin jälkeen tai sanovat, etteivät voisi ketään muuta enää rakastaa...

Vierailija
32/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ketään muuta rakastaa...;D

Vierailija
33/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiin vaan ihastutaan helpommin kuin toisiin.

Vierailija
34/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä en ole yhtään monenkaan miehen unelmavaimo /-nainen. Korkeasti koulutettu, vahvat mielipiteet omaava, EI kodinhengetär - pikkuvaimo - tyyppi on monelle miehelle liian haastava. Monella uramiehellä on kiltti, pieni sh-vaimo. :-)

Vierailija
35/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lesbo enkä bi, mutta monesti minuun ihastutaan. Tuttavapiiriini kuuluu useampi lesbo ja heidän tuttavansa varsinkin ovat usein ihastuneet minuun, vaikka yleensä tietävät minun olevan hetero. Olen yrittänyt kysellä, mikä minussa vetoaa.

Vierailija
36/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finette:

Monella uramiehellä on kiltti, pieni sh-vaimo. :-)

Vierailija
37/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Finette:

Monella uramiehellä on kiltti, pieni sh-vaimo. :-)

Vierailija
38/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se saattaa olla jopa ahdistavaa.

Vierailija
39/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuljeskelen kaupungilla niin aina näen vaikka kuinka paljon kauniskasvoisia ja nättejä naisia, ei ihme, että jotkut heistä eksyvät av:llekin. Eikä ihme, että joku haikailee näiden naisten peräänkin.

Vierailija
40/43 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aika hauska ja rento kun sille päälle satun, joten muhun voi ihastua vasta kun on tuntenut mut hyvän aikaa...