Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miks ihmeessä ostatte hoitajille lahjoja jouluna? ihmettelen sitä itsekkin kun olen hoitaja

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikille pitää kuskata lahjoja.

Eikö joulun toivotus enää riitä?

Vierailija
2/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille, joille on kiitollinen tai joiden kanssa olen vuoden aikana ollut erityisen paljon tekemisissä. Lapsen ja jopa koko perheen suhde hoitajaan tai opettajaan saattaa olla aika läheinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä, jonka rooli perheessä on tuiki tärkeä, joka pitää lapsestamme huolta varmasti puolet hereilläoloajasta, joka kantaa vastuuta siitä, mikä on meille tärkeintä maailmassa, joka tuntuu ihan aidosti välittävän hoitolapsistaan, joka haluaa itsekin huomioida hoitolastensa vanhempia ja kutsuu mm. joulukahville. Siks ihmeessä. Ei se nyt niin ihmeellistä ole.

Vierailija
4/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis ja muistamisella tarkoitan jotain pientä kivaa, jonka voi " syödä, juoda, polttaa tai kompostoida" . En mitään valtavaa varsinaista lahjaa.

Vierailija
5/5 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perheen lisäksi tärkeintä.

Ei varmaan kaikki silti muista, mutta minulla on sellainen kotikasvatus, että muistan. Ja samoin vien tuliaisia, kun menen kylään.

Ja nelosen linjoilla olen tuossa hävitysasiassa, eli syötävää, juotavaa, poltettavaa-linja on meilläkin. Kukkia en vie, sillä olemme itse allergiaperhe ja emme voi kukkia kuskata esim. autossa ja lisäksi luulen, että niitä saa tarhantädit aika monta kappaletta muutenkin... ;)

Siinäpä se syy.