Oletko sellainen nainen, johon miehet ihastuvat (viattomasti) helposti? Mistä luulet sen johtuvan?
Kommentit (43)
riippuu miehestä. Minä olen aika naseva suustani ja miehet, jotka tätä piirrettä arvostavat, pitävät minusta. Minä provosoin ja herätän tietoisesti ajatuksia, johon ei voi olla reagoimatta.
Mies, jolla on vahva suojeluvaisto, ei siis ihastu minuun.
Vaan tarvitsevat jotain vahvaa naista ja myös ovat myöntäneet ärsyyntyvänsä minusta. Minä olen minä olen minä, en teeskentele mitään.
Luonteeni on ääripää, vihattu tai rakastettu.
ja hauska. :) Miespuoliset ystäväni ovat kertoneet, että minulla on julman seksikkäät silmät...joten ehkä tuo salaperäisyys juontaa juurensa siitä.
Itsetuntoni naisena on kehittynyt huimasti viimeisten kymmenen vuoden aikana, mutta vamppi en todellakaan ole. Minuun ei myöskään ihastuta, koska olen ollut varattu jo toistakymmentä vuotta. Naimisissa olevan kolmen lapsen äidin kurssi ei ole kovin korkealla. Omien havaintojeni mukaan miehet ihastuvat helposti vaaleisiin, enkelimäisiin ja naiselliset muodot omaaviin naisiin. Naiseen, jota voi suojella ja joka on sekä ulkonäöltään että mielipiteiltään perinteisen naisellinen. Liian itsenäinen ja räväkkä nainen pelottaa, toki on poikkeuksellisen vahvoja miehiä, joita myös tämä naistyyppi kiehtoo.
Mielestäni en ole hyvännäköinen, mutta jotenkin lapsellisen oloinen. Kun innostun asiasta, en ajattele tarkkaan, miten käyttäydyn. Siinä tulee sanottua lapsellisia sammakoita, joita sitten korjailen ja punastelen, kun tuli sanottua jotain tyhmää.
Vierailija:
ihastuta, koska olen ollut varattu jo toistakymmentä vuotta. Naimisissa olevan kolmen lapsen äidin kurssi ei ole kovin korkealla. Omien
Minä olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Olen yksi näistä, joka vastasi, että minuun ihastutaan helposti. Aikoinaan lähdin yksin risteilylle, kun olin kahdeksannella kuulla raskaana. Maha näkyi selvästi. Vitsailin lähtiessäni, että nyt ei kukaan ainakaan yritä iskeä, kun kävelen maha pystyssä. Eikös vain eräs mukavan oloinen mies ihastunut minuun. Hän oli oikeasti mukava, ei lainkaan humalassa ja harmitti jopa vähäsen, että minulla ei ollut lupaa ihastua häneen:) Ehkä hän ajatteli, että olen tuleva yh-äiti, kun yksin liikuskelin ja ei ollut sormusta sormessa.
monet ovat sanoneet että kun sä olet niin erilainen kuin muut naiset...olen aina se yksi jätkistä ja mulla on samanmoinen huumorintaju... mua ei hetkauta pillujutut, ja miehet yleensä puhuvat paljon avoimemmin mun kanssa kuin muiden naispuolisten ystävieni kanssa..
Muhun tosi ihastuu kaikki kamalat tyypit aina :(
Olen liian kummallinen ja sisäänpäinkääntynyt. MUTTA sitten kun joku ihastuu, niin sepä ei tahdokaan hellittää millään :/
Olen pieni herttainen söpö enkeli. Lapsellisen näköinen ja suloinen.
Luonteeltani olen kuitenkin vahva ja fiksu nainen, jolta löytyy huumoria.
mutta mulla on itsevarmuus monesti ulkokuori tai suojapanssari jonka oon itselleni rakentanut. Varsinkin miesten suhteen on monesti tietty suoja päällä koska muutaman kerran oon joutunut pettymäään pahasti ja on vienyt kauan toipua.
Toisaalta olen vahva ja varmasti vaikea kumppani mutta toisaalta tosi herkkä ja tunteellinen.
minusta tuntuu, että olen " liian kaunis" . Siis olen sen näköinen, että miehet katsovat kaukaa, mutta eivät uskalla tulla tekemään tuttavuutta, koska ajattelevat minun kuitenkin olevan varattu. Näin on muutama ystävämies selittänyt asiaa.
Ehkä olen myös jotenkin ylpeän ja itsevarman näköinen - mutta oikeasti se johtuu siitä, että olen usein täysin ajatuksissani..
oon just tollainen enkelimäinen, naisellinen yms. ulkonäöltäni ja olen vielä mukava kaikille ihmisille, joten olen huomannut että miehet helposti ihastuvat. Monet ovat sanoneetkin että olen kuin enkeli, tai että olen niin kiltti, viaton.
Mutta kun en ole, luonteeltani olen yllytyshullu, härski ja räväkkä. Tästä tulee sitten sellainen ristiriita että monen miehen on vaikea sitä kestää. Luulevat saavansa jonkun heikomman jota suojella ja kun en sitten olekaan mikään hento nukke siinä kainalossa niin lähtevät karkuun
Vierailija:
Itsetuntoni naisena on kehittynyt huimasti viimeisten kymmenen vuoden aikana, mutta vamppi en todellakaan ole. Minuun ei myöskään ihastuta, koska olen ollut varattu jo toistakymmentä vuotta. Naimisissa olevan kolmen lapsen äidin kurssi ei ole kovin korkealla. Omien havaintojeni mukaan miehet ihastuvat helposti vaaleisiin, enkelimäisiin ja naiselliset muodot omaaviin naisiin. Naiseen, jota voi suojella ja joka on sekä ulkonäöltään että mielipiteiltään perinteisen naisellinen. Liian itsenäinen ja räväkkä nainen pelottaa, toki on poikkeuksellisen vahvoja miehiä, joita myös tämä naistyyppi kiehtoo.
Olen tumma normaalikokoinen 165/60. Olen luonnollisen kaunis, nätti. Pitkät hiukset, kauniit kasvonpiirteet.
Välillä on jopa rasittavaa olla jossain, kun miehet ihastuvat niin helpolla. Minulla on hyvä itsetunto, mutta en ole ylpeä. En ole ujo, enkä myöskään ensimmäisenä äänessä. Olen varmasti aika tavallinen nainen.
Eikä näytä markkinat huonontuneet 2 lapsen ja lähes 10 vuoden avioliiton aikana. Olen n. 30v.
Syynä ehkä se että hymyilen kaikille paljon ja olen puhelias, helposti lähestyttävä. Olen ihan normaalikokoinen ja aika tavallisen näköinen, meikattuna olen ihan söpö.
Joo, minä taidan kuulua tähän kategoriaan myös. Minulla on myöskin menekki parantunut iän myötä, nyt jo 35. Mä luulen, että omalla kohdallani se johtuu siitä, että iän ja kokemuksen myötä itsevarmuus on parantunut. Olen myöskin kasvoiltani sellainen, että varsinkaan teininä en ollut kovin kaksisen näköinen, mutta aikuisena olen jotenkin paremman näköinen. Minuun ei yleensä ihastu satunnaiset tuttavuudet, mutta esimerkiksi työpaikalla ja tuttavapiiristä näitä on löytynyt. Hiukan noloakin, mutta en ole ottanut siitä kovasti paineita.
Mieheni on taas sellainen, että baarissa naiset takertuvat kiinni jos ovat poikaporukalla liikkeellä.
Olen pienikokoinen, hoikka, kuulemma helposti lähestyttävä ja nätti.
Tosi kaunottaret on erikseen, mä en varmaan pelota miehiä.
Nykyään kukaan ei vilkaisekaan :D.
Olen sen luonteinen, että miehillä herää suojelusvietti, ja nätti kuin nukke.