Voivatko luget estaa kuukautisvuodon?
Mulla oli eilen pp6 ja tuli jonkin verran verista vuotoa. Sen jalkeen ei enaa mitaan.
Mietinkin, etta voivatko luget estaa vuodon?
Kommentit (5)
Nyt kylla ymmarran, miksi naita paivia kutsutaan PIINAPÄIVIKSI. Tilanteen tekee viela pahemmaksi se kun kropan tuntemuksista ei voi paatella yhtikas mitaan kun luget tavallaan sotkevat tuntemukset.
t. Siina pp7
ps. Onneksi viikon paasta PIINA on ohi....
Moi Siina
Mullakaan ei koskaan alkanut menkat lugejen läpi, vaan vasta 3-4pv lopettamisen jälkeen. Tuo vuoto, jota sinulta tuli, on saattanut olla vain kiinnitysvuotoa, joka ei ole huono asia ;o)
Ymmärrän mitä tarkoitat todella hyvin!!!! Yritä nyt vain jaksaa, vaikka odottavan aika on pitkä. Uskon, että noin viikon kulututta aloittamisen jälkeen lugeoireetkin tasaantuu, tai niin minulla on käynnyt. Mutta kyllähän näissä hoidoissa on se ikävä homma, että mistään oireista ei hirmu helposti voi mitään päätellä, kun lääkkeet saattavat myös aiheuttaa oireita. Mutta muista, oireettomuuskaan ei tarkoita sitä, etteikö kaikki olisi hyvin.
Itse testasin plussan pe 23.11. kolmannen IVF:n jälkeen (takana yksi km). Ja nyt sitten " piinailen" sitä, että meneekö kaikki hyvin...
Kovasti vauvaliimaa sinullekin!
Vehnis
Olen seurannut teidan pinoa ja sinun tarinaasi, koska itsekin olen marraskuisissa IVF:laisissa.
Niin, täällä tulee vähän " hypittyä pinosta toisee" :o)
Kiitos kovasti. Välillä olen onnellinen ja erittäin rauhallinen ja välillä kun tulee joku " uusi" tunne masuun, mietin että onkohan kaikki ok.... Eli piinailut ei kun jatkuu..
Yritän toisaan kuitenkin olla luottavainen ja nauttia raskaudesta NYT KUN OLEN RASKAANA. Siihen epäonnistumiseen ei kuitenkaan pysty varautumaan - tiedän sen.
Vehnis
Mulla alkoivat kuukautiset aina vasta neljäntenä päivänä lugejen lopettamisen jälkeen.