Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskishaamusta plussaksi - POSITIIVISIA kokemuksia?

Vierailija
27.11.2007 |

Olen NIIN pettynyt! :-(

Tein aamulla erittäin herkän raskaustestin ja vaikka tuijotin sitä herkeämättä yli 20 minuuttia, en nähnyt siinä millään kuin yhden punaisen viivan...

Pettymys oli suuri, koska olin jotenkin ihan varman että NYT onnistuu. Minulla on tissit olleet kipeät pari päivää, vatsaa ja selkää jomottelee ja lämpö melkein 37 astetta. Lisäksi minulla tuli aamulla verta nenästä, mitä ei ole tapahtunut koskaan muulloin kuin raskausaikana.

Nyt on menossa kp 23 ja ovulaatio oli ilmeisesti kp 13-14. Tässä erittäin herkän testin pakkauksessa sanottiin, että raskaus voi näkyä jo 10 päivää hedelmöityksestä. Nyt olisi se ajankohta.

MUTTA kun katsoin testiä uudelleen nyt 2h päästä sen tekemisestä, siinä näkyykin ihan todella haalea toinen viiva eli siis " roskishaamu" . Tiedän kyllä että on mahdollista että se on vain ns. viivanpaikka, joka tulee näkyviin kun testi kuivuu. Toisaalta ajattelen, että se voisi myös olla ihan oikea viiva, joka on niin haalea ettei se erottunut märästä testistä.

Olisiko kenelläkään positiivisia kokemusia roskishaamun muuttumisesta plussaksi? :-)

Tiedän että olen höpsö ja vähän hullu, mutta sellaisia kommentteja en nyt kaipaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. itse juuri plussannut

Vierailija
2/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi minun tietää ja tiedänkin että luotettavan tuloksen saisin silloin kun menkat jää pois.

Toivemme tätä nyt vaan niiiiiin paljon etten millään malta odottaa. Lisäksi torstaina tulossa kosteat työpaikan pikkujoulut, joten senkin vuoksi haluaisin tietää mennäkö vai ei.

Oliko kenelläkään niitä kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä testi oli kyseessä? Jos raskaus on aluillaan, niin kyllä jo huomenna pitäisi saada selkeämpää viivaa testiin. Kokeile siis aamulla uudestaan.

Itse testasin aikanaan aamulla juuri tuollaisen roskishaamun ja jo illalla vähän paremmin havaittavan haamun. Pidetään peukkuja.

Vierailija
4/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma yhtä herkkä kuin Acon10.

Kiitos vastauksestasi!

Vierailija:

Mikä testi oli kyseessä? Jos raskaus on aluillaan, niin kyllä jo huomenna pitäisi saada selkeämpää viivaa testiin. Kokeile siis aamulla uudestaan.

Itse testasin aikanaan aamulla juuri tuollaisen roskishaamun ja jo illalla vähän paremmin havaittavan haamun. Pidetään peukkuja.

Vierailija
5/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi verrata, kun testi on sama! Itsellä hyviä kokemuksia acon10 kasettitestistä. Sitä voin myös suositella!

Vierailija
6/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen leikkii nyt tossa lattialla ja toinen potkii mahassa.

Vierailija
7/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi näytti negaa kp29/29 mutta oli vaan sellainen tunne että raskaana ollaan. laitoin testin roskiin ja kävin sitten katsomassa parin tunnin päästä kun yritin vakuutella itselleni että en tosiaan ole raskaana. Haalea väritön viiva oli ilmestynyt ja seuraavana päivänä sain uuteen testiin jo väriäkin:)

Vierailija
8/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hcg tulee niin myöhään, että varma + tulee vasta viikko kuukautisten pois jäämisen jälkeen

Vierailija
9/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä

Vierailija
10/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä

Vierailija
11/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin näytti roskishaamun, seuraavana päivänä ei mitään ja sitten vajaan viikon päästä kun testasin kolmannen kerran, näytti haalean plussan.

Vierailija
12/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan tietää olenko raskaana jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Ja haluan tietää sen siksi, koska jos odottaisin kuukautisten alkuu ja ne alkaisivat normaalisti, niin en voi tietää olenko ollut raskaana vai en.

Nimittäin mitään " kemiallisia raskauksia" ei ole olemassakaan. Tai saahan varhaista keskenmenoa sellaiseksi nimittää jos vältrtämättä haluaa... Jos munasolu hedelmöityy ja yrittää kiinnittyä kohtuun, on raskaus alkanut. Kiinnittyminen voi kuitenkin epäonnistua ja vuoto alkaa jo ennen tai jälkeen normaalin kuukautisten alkamispäivän.

Jos minulle käy niin, haluan EHDOTTOMASTI tietää sen. Useinhan syynä on keltarauhashormonin puute ja siihen tuo avun Lugestron.

Nimim. kokemusta on

Vierailija
13/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli oikea plussa. Testassin ajoissa kun olin lähdössä juhlimaan- no juhlat ehdin juhlia kun ensin näytti negaa, tulin kotiin huomasin pesukoneen päälkle jätetystä testistä myöhemmin ilmestyneen viivan. Uusin testin parin päivän kuluttua ja sitten tuli jo ihan kunnon viiva.

Vierailija
14/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa parin päivän päästä uudestaan tai sitten kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa. Mutta löytyihän keskustelusta jo roskishaamuja, että voi siis ainakin haaveilla olevasi raskaana.

Työpaikan pikkujouluissa voit huoletta juoda alkoholia, vaikka räkäkännit. se ei tee mitään pahaa tossa vaiheessa. Ja eihän niitä räkäkännejä ole pakko juoda vaan sen verran ettei kukaan epäile mitään ja sulla on hauskaa.

Lääkäri sanoi tutulle, että kohtuullisesti alkoholia käyttävällä ihmisellä yksi liian kostea ilta ei aiheuta sikiölle mitään. Eri asia on monen viikon jatkuva alkoholin liikakäyttö.

Vierailija
15/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiinnittyminen voi kuitenkin epäonnistua ja vuoto alkaa jo ennen tai jälkeen normaalin kuukautisten alkamispäivän.

Jos minulle käy niin, haluan EHDOTTOMASTI tietää sen. Useinhan syynä on keltarauhashormonin puute ja siihen tuo avun Lugestron.

Nimim. kokemusta on

Vierailija
16/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en edes huomannu haamuviivaa, ystävättäreni mielestä siinä sellainen oli.. kävin verikokeessa ja + oli!

Vierailija
17/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada keskenmeno joka kuukausi ihan vaan sen takia ettei ole testannut ennen vuodon alkamista onko raskaus alkanut ja alkio edes yrittänyt kiinnittyä.

Kuten sanoin, kokemusta on. Itse ihmettelin muutaman kuukauden tiputtelemalla alkavia ja tosi tuskaisia menkkoja. Muutamalla seuraavalla kerralla testasin ennen menkkojen alkua plussan, joka kuitenkin tuli vuotona ulos hieman myöhemmin.

SItten vasta tajusin mennä gynelle, joka ensi töikseen - ilman mitään verikokeita - määräsi lugestronit käyttöön ja kas kummaa, seuraavasta kierrosta alkoi raskaus, joka kesti viikoll 42 saakka :-)

Ikinä en enää aio kärsiä ja hukata yrityskuukausia ihan TURHAAN! Voi kumpa kaikki pitkään yrittäneet ymmärtäisivät tämän...

Vierailija
18/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille ihmetteliöille: MITÄ HELVETTIÄ SE TEILLE KUULUU, KOSKA JOKU TESTAA??? Jotkut vaan eivät jaksa eivätkä halua syystä tai toisesta odottaa mitään helvetin menkkoja, vaan kun oireita alkaa tulla, HALUAVAT TIETÄÄ HETI, OVATKO RASKAANA VAI EIVÄT! Ärsyttää tollaset ihmetteliät. Ei ole teidän kukkarosta pois, vaikka joku tekis 10 testiä! PISTE.

Vierailija
19/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa siinä näkyi jo muutaman tunnin kuluttua viivan paikka.

Vierailija
20/21 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa sylissä. Eli Kp 28/28 eka nega. Seuraavana aamuna kaivoin kuitenkin vielä roskiksesta ja siinä oli se " viivanpaikka" . Kahden päivän päästä siitä selvä plussa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi