Lue keskustelun säännöt.
Kätilö paikalla klo 18.15 saakka
Kommentit (26)
Vinkkejä synnytksen käynnistykseen? Nyt rv 38+5 ja olo tuskainen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osaatko sinä sanoa voinko käyttää, mieluummin sitä kuin taas poskiontelotulehdus ja mahd. antibiootti.
Eihän siihen taikatemppuja ole. Itse aloittaisin " kotikäynnistyksen" yrittämisen vasta lasketun ajan jälkeen. Kokeilla voi fyysistä rasitusta( lenkki, siivoaminenyms), saunomista, seksiä, tehokasta suolentyhjennystä, nännien hieromista. Jos ei auta, ei ole vielä syntymän aika.
klö
Riippuu varmaankin sairaalasta, mutta en oikein usko että kovin suurta yleisötilaisuutta asista järjestetään. Kysy sairaalastasi.
klö
Eihän se missään nimessä terveellistä ole, mutta ei vielä muistaakseni ylitä päivittäistä aspartaamin saannin ylärajaa. Vaihtaisin kyllä sinuna vesipulloon.
klö