Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö paikalla klo 18.15 saakka

Vierailija
26.11.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menenkö lääkäriin vai en?

Vierailija
2/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukka vuoto ja jos se ei ole jatkuvaa ei vaadi lääkärissäkäyntiä.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 20? Supistukset ovat yksittäisiä (ollut ehkä 3), kivuttomia, eivätkä liity rasitukseen.

Vierailija
4/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on normaalia, ei aihetta huoleen.

klö

Vierailija
5/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" suuri kusetus" ?

Vierailija
6/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaarallista syödä omatoimisesti päivittäin km ehkäisemiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodon ja keskenmenon syytä ei läheskään aina tiedetä. Vaikka nyt menisitkin lääkäriin, ei keskenmenoa voida estää jos on tullakseen. Usein kuitenkin normaaliraskauksissakin on niukkaa vuotoa.

Jos haluat mielenrauhan, voithan käydä yksityisesti ultrassa että nähdään , onko raskaus kunnossa.

klö

Vierailija
8/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän se siltä vaikuttaisi mutta aika näyttää.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ylimääräiset piikit annetaan. Vielä en ole saanut mitään - onko th unohtanut, vai eikö vielä annetakaan?

Vierailija
10/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin kyllä asiasta lääkärin kanssa ja muistathan että annos on pieni, 50mg.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan vasta synnytyksen jälkeen jos lapsi rh positiivinen.

klö

Vierailija
12/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sama ura harkinnassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain jo raskausaikana. Vai otetaanko raskausaikana vain jotain verikokeita? Th nimittäin sanoi, että veressäni ei ollut mitään vasta-aineita. Liittyikö asiaan?

Vierailija
14/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta koulutuksestani on pitkä aika ja opikelu on paljon muuttunut sen jälkeen. Ensin opiskellaan sairaanhoitajaksi ja vasta viimeisenä vuotena kätilöopinnot. Käytännön harjoittelujaksoja on joka kurssilla ja hyvinkin erilaisissa paikoissa. Alalle tarvitaan väkeä joten tervetuloa jos et työtä pelkää.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta-aineet tarkistetaan kolmesti raskauden aikana verikokeesra, rh positiivisella vain kerran.

klö

Vierailija
16/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pitää olla verenpaineet ja onko silloin aina virtsassa proteiinia kun on kyseessä myrykytys?

Mikä on hoitona?

Tarviiko huolestua jos nämä paineet ja proteiinit on vain vähän kohonneet?

Vierailija
17/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samasta urasta haaveileva lähihoitaja

Vierailija
18/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se rh neg

Vierailija
19/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet ovat selvästi nousseet alkulukemista, useimmiten yli 140/90, valkuainen usein liittyy siihen ja turvotus, näköhäiriöt, ylävatsakivut. Yleensä silloin ollaan jo taudissa aika pitkällä, jo varhaisempiinkin verenpaineen nousuihin ja valkuaiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Silti aina ei ole raskausmyrkytyksestä kysymys.

klö

Vierailija
20/26 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan sinne aina jaksa juoksujalkaa mennä, mutta yleensä kyllä menen mielelläni.

klö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi