työttömyysvoimatoimiston karenssi
tuleeko työkkäristä karenssia jos ei uusi työnhakua koulutuksen aikana?
Kommentit (6)
sellaista syytä olekaan,mistä ei tulisi................
kyseessä on työkkärin kurssi niin työnhaku on voimassa sen ajan.
Ei mun mielestä tule, koska olet työvoimatoimenpiteiden piirissä kun olet kurssilla. Ilmottaudut sitten välittömästi, kun kurssi päättyy ja viet todistuksen. Soita kuitenkin huomenna ja varmista. Työvoimatoimiston virkailijalla on valtaa yhtä paljon kuin presidentillä tai jumalalla, jotenka pienen ihmisen tulee olla nöyrä.
Eikä siitä tule karenssia jos ei uusi työnhakuaan. Sitten ei vaan saa työttömyyskorvausta niiltä päiviltä, jolloin haku ei ole voimassa.
Onpa täällä katkeria ihmisiä. Työkkärinkin kanssa sujuu yleensä kaikki ihan hyvin, jos toimii niin kuin pitää. Työttömyysturva nyt vaan sattuu olemaan vastikkeellista, joten jotain pitää itsekin tehdä.
Vierailija: