Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työttömyysvoimatoimiston karenssi

Vierailija
26.11.2007 |


tuleeko työkkäristä karenssia jos ei uusi työnhakua koulutuksen aikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuleeko työkkäristä karenssia jos ei uusi työnhakua koulutuksen aikana?

Vierailija
2/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista syytä olekaan,mistä ei tulisi................

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on työkkärin kurssi niin työnhaku on voimassa sen ajan.

Vierailija
4/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tule, koska olet työvoimatoimenpiteiden piirissä kun olet kurssilla. Ilmottaudut sitten välittömästi, kun kurssi päättyy ja viet todistuksen. Soita kuitenkin huomenna ja varmista. Työvoimatoimiston virkailijalla on valtaa yhtä paljon kuin presidentillä tai jumalalla, jotenka pienen ihmisen tulee olla nöyrä.

Vierailija
5/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Toivon todella että se on niin

Vierailija
6/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitä tule karenssia jos ei uusi työnhakuaan. Sitten ei vaan saa työttömyyskorvausta niiltä päiviltä, jolloin haku ei ole voimassa.



Onpa täällä katkeria ihmisiä. Työkkärinkin kanssa sujuu yleensä kaikki ihan hyvin, jos toimii niin kuin pitää. Työttömyysturva nyt vaan sattuu olemaan vastikkeellista, joten jotain pitää itsekin tehdä.