Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amazin race kuka voittaaa ?

Vierailija
26.11.2007 |

en jaksa enää odottaa ja en kestä jos se rob voittaa

ne on niin raivostuttavan ärsyttäviä ja ilkeitä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just tänään nettisivuilta katsomassa... " Uchanna ja nyt en muista naisen nimeä" voittaa!

Vierailija
2/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet niin ihania ja sympaattisia ja toisia kilpalijoita kohtaan ystävällisiä



mistä kävit katsomassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää niin paljon sen robin mukanokkeluus: mokasi pahemman kerran sunnuntaisen väistämispakon kanssa eikä edes sitä itse tajunnut. Hän tiesi, että vanhempi pariskunta ja tummaihoinen pariskunta tulevat myöhäisemmällä lennolla - jos olisi oikeasti tajunnut pelata niin olisi laittanut väistämispakon tummaihoiselle pariskunnalla: olisi ollut mahdollisuus, että jäävät viimeiseksi ja tippuvat kisasta, he ovat kuitenkin pahempi uhka kuin see vanhempi pariskunta.



Vierailija
4/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun googletti " Amazing Race Rob and Amber" , niin johan tuli linkkiä :D

Vierailija
5/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen katselemaan

Vierailija
6/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi laitto sen väistämispakon noin jotta saa sit lähteä vikaaan koitokseen aikasemmin kun heidän mielestään ainoa uhka on se nuoripariskunta





olen tyytyväinen kun eivät voita ovat niin kieroja



ja miksi muuten saavat käyttää apunaan paikallisia ihmisiä

jotka vei ne sit oikeisiin paikkoihin, eikös jokaisen pitäisi ihan vaan tietä kyselemällä ja itse estien löytää oikeille paikoille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän