Lue keskustelun säännöt.
Vanhemmat: mitä toivotte sijaiselta päiväkodissa?
26.11.2007 |
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni, että mitä toivotte sijaiselta? Tarkoitan nyt siis näitä lyhyitä sijaisuuksia tekeviä henkilöitä eli sellaisia sijaisia, joita ette ole koskaan ennen nähneet. Ei talossa vakituisesti olevia sijaisia.
Kommentit (2)
Samaa toivon myös harjoittelijoilta, tuntuu käsittämättömältä että viimeisen vuoden lto-opiskelija ei ymmärrä edes esittäytyä... näin siis meidän pk:ssa viime viikolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
b