SANTA PARK Rovaniemellä, oletteko käyneet?
Millainen paikka, onko kiva 2,5 v. lapselle? Meneekö siellä koko päivä? Aika kovat hinnat tuntuu ainakin olevan...
Kommentit (6)
siellä on mm. joulupukki, askartelupaja, tonttukoulu.
Piparilassa voi itse leipoa piparkakkuja ja koristella niitä.
On suunnattu ulkolaisille ryhmille lähinnä, paikkana on kyllä todella tunnelmallinen.
Mutta ihmettelen kyllä sen tunnisa kiertäneitä? Taidatte olla aika passiivisia ihmisiä? Santaparkissa kun pitää itse tehdä asioita.
siellä on kuvia ja videoita paikanpäältä.
Olen NIIN pettynyt koko " Suomen joulu" -hössötykseen. Jokaisella omat sivunsa, niitä ei päivitetä jne jne. Saa etsiä tietoa sieltä sun täältä. Oikein ärsyttää ja jopa hävettää, kun ei saada kunnollisia nettisivuja joulupukin ja Napapiirin toiminnasta.
Jotenkin tulee mieleen se Tarvan " joulumaa" -ajatus.. mutta sekin kaatui vain ja ainoastaan siihen, että suomalaiset eivät osaa tehdä yhteistyötä, vaan jokainen haluaa pyörittää omaa bisnestään. Tämä on sitten lopputulema.
Ai niin, mitä Santaparkiin tulee, niin sen omat sivut ovat " työn alla."
Liekö valmistuvat joulun jälkeen?
Ja sen mitä olen kuullut, niin ei ainakaan positiivista ole ollut.
Kallis ja enemmän ehkä ulkomaalaisille sopiva paikka, mutta ei meille suomalaisille.
Ja ei todellakaan mene koko päivää, meillä tais mennä joku reilu tunti ja juotiin siinä ajassa kahvitkin paikanpäällä.
Olin pettynyt paikkaan, muutama vuosi sitten oli ihan erilainen paikka....