Äitiysvaatteita
Kommentit (6)
Kokonumerossa lukee L, mutta ennemmin koko vastaa M-kokoa. Farkut ovat tummansiniset ja ne ovat vähän kulutetun näköiset. Lahkeet ovat suoraa mallia. Olen lyhentänyt vähän lahkeita, sillä ne olivat tajuttoman pitkät. Lahkeen pituus on edelleen muistaakseni n. 81 cm.
Farkut on pesty vain kerran ja ne vastaavat tosiaan uusia (jäin itse sairaslomalle vähän jälkeen puolivälin raskautta, joten eipä ollut tarvetta juuri käyttää niitä...).
Asun pk-seudulla. Jos sinua tai jotakuta muuta kiinnostaa, meilaa iituli1970@suomi24.fi, niin lähetän kuvan ja hintapyynnön.
Iituli
joo, mäkin olin vähän liian vikkeläsorminen:) Tosiaan, multa löytyisi täysin käyttämättömiä äitiysvaatteita, jotka tilasin netistä gap-liikkeestä usasta. Ensinnäkin farkut, jotka ovat minulle väärää kokoa (us koko 12, vastaa jotain 40-42 väliltä). Ne ovat tummansinistä stretsiä.
Lisäksi yksi musta hame ja harmaa kukkakuvioinen tunika, jotka tuli tilattua kahteen kertaan eli itse käytän kyseisiä vaatteita tällä hetkellä ja tykkään niistä tosi paljon, mutta kaksi kappaletta on vaan jo liikaa. Palautus olisi ollut vähän vaikeaa, koska tilasin vaatteet veljeni (joka asuu USA:ssa) välityksellä:(
Hameen koko on myös 12, mutta vastaa suurin piirtein kokoa 40, ulottuu polven alapuolelle ja siinä on kivat leikkaukset. Tunika puolestaan on M-kokoa. Lisätietoa ja kuvat voin lähettää s-postitse, jos kiinnostaa. Asun siis pk-seudulla, mutta matkustelen aina välillä Ouluun.
kusteljooni@hotmail.com
Valitettavasti farkut ahdistavat mua jostain syystä raskausaikana, muissakaan raskauksissa en ole niitä oikein käyttänyt, vaikka " normaalioloissa" kuljenkin useimmiten farkuissa.
Asun itsekkin pk-seudun lähettyvillä. Voisitko laittaa tunikasta minulle kuvaa vaikka osoitteeseen fam.sandstrom@kolumbus.fi? Ja laita hintapyyntöä mukaan!
Onko joku löytänyt jotain kivaa nettikauppaa vaikka euroopan sisältä, missä olisi ihania mammavaatteita?
Olen 171 pitkä ja tuntuu että lahkeet ovat aina liian lyhyet kun löydän jokut kivat... Lisäksi plussaa olisi jos löytyisi under-the-belly -malli, kun vatsan yli tulevat viritelmät ahdistaa....
lähti vähän liian nopeasti... mulla alussa 3. raskaus ja olen niin lopen kyllästynyt h&m:n, lindexin äitiysvaatteisiin... haluaisin jotain nuorekasta ja trendikästä, mutten oikein löydä mieleistäni mistään...
Nyt olen jo niin turvoksissa, että olisi ihana saada edes yhdet äitiyshousut, tavallisia housuja kun en enää viitsisi ostaa.