Kysymys Brio Racen kuomusta..
Olen haaveillut kyseisistä rattaista, mutta kun kävin niitä kaupassa ihastelemassa ihmettelin niiden irtonaista kuomua. Kuuluuko kuomun olla sellainen irrallinen joka liikkuu ylösalas? Eikö sitä saa millään kiristettyä paikalleen? Onko kuomu hankala käytössä?
Kaupassa ei ollut yhtään vapaata myyjää joten en jäänyt odottelemaan..
Olisin kiitollinen Race-käyttäjien kommenteista :)
Kommentit (5)
jos löytyisi vielä lisää Racen käyttäjiä :)
on vaan hyvä, kun liikkuu. Mahtuu alle pidempikin lapsi ja toisaalta tarvitsemme kuomua enää todella harvoin isolla niin saa laskettua alas istuinosan taakse eikä haittaa omaa näkyvyyttä. Tai jos haluaa ihan avorattaina käyttää esim. pk:sta hakiessa voi kuomusta luopua kokonaan. Meidän lapsi ei enää halua sitä kuomua pään päälle vaikka tulisi mitä taivaalta.
ei mielestäni ole riittävän suojaisa, mutta toisaalta nämä eivät olekaan mitkään vauvakärryt ainakaan meillä
Ei siinä ole mitään kiinnitystä, mutta voihan itse taiteilla jotain, jolla sen saa pysymään ylempänä ilman että se nojaa lapsen päähän. Meillä siis vajaa 2v käyttäjä ja reilu 3.5v käyttäjät.
Meillä on ollut Brion Race rattaat jo useamman vuoden ja tyytyväinen olen ollut. :)
Kuomua ei saa mitenkään enempää kiinni kun se siinä rungossa on mutta meillä se ei ainakaan ole lainkaan haitannut.
Hyvin on kuomu meillä ainakin paikallaan pysynyt ja sopivan jämäkkäkin se on. :)