Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo haluavansa tulla haudatuksi kotimaahansa. Voinko haudata hänet silti suomeen?

Vierailija
26.11.2007 |

Ja ihan nyt näin itsekäästi ajatellen, minä ja lapset haluttaisi ihan varmasti käydä haudalla. Ensin useasti ja myöhemmin. Olisi aika hankalaa matkustaa toiseen maahan ihan vain käydäkseen haudalla.

Mies tuntuu olevan tässä asiassa ihan ehdoton, mutta ei kai kuolleelle ole mitään väliä missä makaa...

Niin ja tämä siis oletuksena, että mies kuolisi ennen minua ja lapsia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiin kuljetus kokonaisena on käsittääkseni melko kallista.

Vierailija
2/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat haluavat tulla haudatuiksi puolisonsa viereen ja toivovat jälkeen jääneiden käyvän hänen haudallaan. Ei ole ilmeisesti sitoutunut teihin ollenkaan ja sisimmissään miettii muutenkin muuttavansa kotimaahansa ilman teitä ajan mittaan. Ei ehkä toteuta sitä koskaan, mutta miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit tehdä juuri niinkuin itse haluat, mutta jos haluat noudattaa miehesi toivetta, toimit sitten toisin.

Mieheni on muslimi, ja muslimithan käsittääkseni pitää haudata tosi pian kuoleman jälkeen (samana päivänä?), joten en tiedä onko islamin valossa tuo ruumiin kuljettelu toiseen maahan edes mahdollista.

No, en kyllä itse tätä asiaa ikinä pohdi. Katsotaan sitten, jos asia joskus käy ajankohtaiseksi.

Vierailija
4/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että käy, jos ottaa hinnoista selvää. Sitten laitaa sen rahan omista rahoistaan säästöön jollekin omalle hautajaistililleen. Eiköhän herralla mieli muutu.

Vierailija
5/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
6/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isä kuoli miehen ollessa lapsi.

Joo, ja minä tietenkin ajattelisin meneväni miehen kanssa samaan hautaan, mutta se ei kai onnistu jos mies haluaa muualle. Miehen kotimaa on saksa.

Olen kai vähän outo, kun tällaisia mietin :) tuli vain mieleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi