Tytölle nimeksi SIDE SOFIA? Mielipiteitä ja lisäehdotuksia!
Eli sopiiko pelkästää noin vai laittaisinko vielä yhde nimen tuohon väliin, eli esim. Side Mia Sofia?
Kommentit (30)
Mulle tulee myös mieleen terveysside. Tai sitten side jolla sidotaan nyrjähtänyt nilkka.
ota esille Nimet-keskustelussa. AV:lla nää on kaikki huumoria. Tai ainakin kohdellaan niin.
Te voitte lausua heittomerkillä " sidee" mutta kukaan muu ei tajuaisi sitä nin lausua. Se on sitten joko " side" , " siide" tai niin kun englannin " said" .
Se Sidee heittomerkillä tuskin on suomalaisperäinen, eikä varmaan ainakaan tyytyväinen nimeensä...
Ja TUSKIN KUKAAN on niin tyhmä, että ajattelee Side-nimen kuultuaan kuukautissuojaa!! Haloo, onko teillä järki jäässä?? ap
Mä ihan spontaanisti lausuisin nimen " said"
Vai oletko se sama, joka halusi lapselleen nimeksi " Mikaelinenkeli" ?
Siis oikeesti,mistä näitä tulee,onko jollain oikein harrastuksena tää nimijuttu?
Ja jos ei ole, mihin on 0,0009% mahdollisuus, kyllä jokainen joka näkee nimen Side ajatettelee kuukautissidettä. Huono provo.
säde sofia olis paljon parempi... side, vaikka oliskin aksentilla, olis muuten ihan kiva mutta lapset on kamalia ja alkavat kiusaamaan heti kun terveyssiteistä saa tietää... lapset on yllättävän ilkeitä.
jossa se hylätään ilmeisen haitan takia. Kannattaa tutustua nimilain soveltamiseen.
Mutta onneksi tämä on provo. :)
minulla siitä tulee automaattisesti mieleen pidee kun kerran näihin alapääjuttuihin on jo päästy.
Säde on hieman liian yleinen makuumme, tahdomme harvinaisemman nimen ja Side on niin kauniin kuuloinen ( ei sädekään hullumpi ole, mutta tosiaan liia yleinen.)
Onhan Urpokin nimi, enkä minä ainakaan koskaan naura jos joku esittäytyy olevansa Urpo. ap
Vierailija:
kuopuksesta sitten Rätti, mutta lausuttais Rätii
mutta Side on kyllä kamala nimi vaikka miten sen lausuisi.
Siru? Else? Joku muu?
tuli tosta säde nimestä mieleen että ei niitä nyt niin montaa ole.. 1595 naista on sillä nimellä
Voi ei, laittakaa nyt edes toisinpäin eli Siide. Sekin kyllä vääntyy siteeksi tarkemmin ajatellen.
Okei. Mun kaikkien aikojen kauheimpien nimiehdotusten lista on nyt seuraava:
1) Mies-Aarre
2) Mies-Urho
3) Side
Buahahahahahahahhahaa kaikenlaisia sitä maailmasta löytyy :D. Kiitos av taas tästäkin päivänpiristyksestä.
lapsen etua kannattaa ajatella jo näin etukäteen... viimeistään sillon kun lasta aletaan kiusaamaan niin huomaatte että ehkä joku muu nimi olisikin ollut parempi. sadekin on kiva, ei sadee vaan sade.
Hei kamoon, keksi parempi provo!