Lue keskustelun säännöt.
Tilaisinko lahjaksi Vauva-lehden vai Kaksplus-lehden?
Kommentit (5)
Oikea av-mammahan ei mitään Kaksplussaa tilaa, vaan tukee aina ja vain Vauva-lehteä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sain ensimmäisen lapsen tuossa 6 kk sitten ja olen tykännyt Vauva-lehdestä. Sitä oli kiva lukea jo odotusaikana sekä nyt. Pari Kaksplussaa olen lukenut, mutta ne eivät ole jostain syystä kolahtaneet. Kuten joku totesikin, taitaa olla isompien lapsien vanhemmille parempi.
Tilaa Perhe-lehti lahjatilauksena ja saat myös sanoma magazinelta valita kivan lahjan. KTS. Nettisivuilta lahjatilaus.
sulla on alle 3-vuotiaita, kivoja juttuja, ei niin kuiva kuin kaksplussa, joka enemmän pelkkää leikki-ikäisten asiaa
Pohdin itse kanssa Vauvalehden ja Kaksplussan eroja - ja kirjoitin aika seikkaperäisen vertailun niitten sisällöistä. Molemmissa lehdissä on puolensa. Katsokaa jos tästä vertailusta olisi apua - kun valitsee itselleen tai ystävälleen sopivinta vauvalehteä:
http://reppuli.com/paras-vauvalehti-vanhemmuuteen-kaksplus-ja-vauvalehti-vertailussa/
Vertailu on siis nyt lokakuulta, mutta kertoo varmasti jotain vauvalehtien eroista myös yleisemmin.