Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaisinko lahjaksi Vauva-lehden vai Kaksplus-lehden?

Vierailija
26.11.2007 |

Kommentit (5)

1/5 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin itse kanssa Vauvalehden ja Kaksplussan eroja - ja kirjoitin aika seikkaperäisen vertailun niitten sisällöistä. Molemmissa lehdissä on puolensa. Katsokaa jos tästä vertailusta olisi apua - kun valitsee itselleen tai ystävälleen sopivinta vauvalehteä:

http://reppuli.com/paras-vauvalehti-vanhemmuuteen-kaksplus-ja-vauvalehti-vertailussa/

Vertailu on siis nyt lokakuulta, mutta kertoo varmasti jotain vauvalehtien eroista myös yleisemmin.

Vierailija
2/5 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea av-mammahan ei mitään Kaksplussaa tilaa, vaan tukee aina ja vain Vauva-lehteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapsen tuossa 6 kk sitten ja olen tykännyt Vauva-lehdestä. Sitä oli kiva lukea jo odotusaikana sekä nyt. Pari Kaksplussaa olen lukenut, mutta ne eivät ole jostain syystä kolahtaneet. Kuten joku totesikin, taitaa olla isompien lapsien vanhemmille parempi.

Vierailija
4/5 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Perhe-lehti lahjatilauksena ja saat myös sanoma magazinelta valita kivan lahjan. KTS. Nettisivuilta lahjatilaus.

Vierailija
5/5 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on alle 3-vuotiaita, kivoja juttuja, ei niin kuiva kuin kaksplussa, joka enemmän pelkkää leikki-ikäisten asiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme